האם העסק שלי צריך צ'אט בוט?

אל מול נפח גבוה של הודעות תמיכה בלקוחות וזמני תגובה איטיים, החברה יישמה צ'ט-בוט שהקטין את זמני התגובה ב -76%. הדבר התאפשר בכך שהוא מאפשר לצ'ט-בוט למיין בקשות נכנסות ולטפל בשאלות ובבקשות נפוצות, בעוד שצוות אנושי נכנס בעת הצורך.

צ'טבוטים

למשל, הם דרך נהדרת לקבל משוב של משתמשים על רכישות. ניתן להתריע על צ'אט-בוטים בשירות הלקוחות ביום ובלילה כדי לענות על שאלות הלקוחות שלך. אין שום סיבה שהם לא יכולים לפתור את הבעיות שלהם, והם אפילו יכולים לשלוח לך הודעה בטלפון שלך.

אם אתה בעל עסק קטן המעוניין לייעל את השיווק ואת שירות הלקוחות, כדאי לבחון מקרוב את השימוש בצ'ט-בוטים. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להשתמש בטכנולוגיה חזקה זו כדי להרחיב את העסק הקטן שלך.

עד שנת 2025

80% מהחברות ישתמשו בצ'טבוטים בצורה זו או אחרת. צ'אט-בוטים הופכים לחלק חשוב יותר ויותר בצמיחה העסקית, והצורך בצ'ט-בוטים רק יגדל בעתיד. עם יותר מ -300,000 צ'אט-בוטים בפייסבוק בלבד, 80% מכל החברות צפויות להשתמש באוטומציה כלשהי של צ'ט-בוט עד שנת 2020.

בדומה לצ'אטים חיים, צ'אט-בוטים מאפשרים ללקוחות לשאול שאלות ולהציג בעיות באמצעות הודעה מקוונת או טקסט. שליח מבוסס. צ'אט-בוטים מדמים שיחות אנושיות ומספקים תשובות מיידיות לשאלות פשוטות מבוססות עובדות.

צ'טבוטים פותרים שאלות בסיסיות כשהם נשארים מאחור

ומאפשרים העברת בעיות מורכבות ללקוחות או למנהלים. יצירת בוט צ'אט לענות על שאילתות לקוחות יכולה לעזור לעסק שלך לחסוך בעלויות, להפוך אוטומטית לידים ושירות לקוחות ולהתאים אישית את החוויה עבור הלקוחות.

עם צ'ט בוט

הלקוחות שלך לא צריכים לעמוד בתור כדי לענות על שאלותיהם. בניגוד למנהלי חשבונות שמתמקדים בלקוח אחד, צ'אט בוטים יכולים לפנות לאלפי לקוחות בו זמנית. צ'ט בוט יכול לתקשר עם עד מאות לקוחות בכל פעם, בעוד שסוכן אנושי יכול להתמודד רק עם כמה לקוחות בכל פעם.

שירות לקוחות

הוא מקרה שימוש נוסף שעולה בראש כשחושבים על צ'אט-בוטים. בשל הדרך החוזרת ונשנית שבה מתבצעות מרבית בקשות התמיכה, הן מועמדות אידיאליות לאוטומציה, וצ'טבוטים הם אחת הדרכים היעילות ביותר לאוטומציה של שירות לקוחות. מאמצי אוטומציה מוצלחים עם צ'אט-בוטים של שירות לקוחות יכולים להוזיל עלויות, אך הערך האמיתי שלהם טמון בשיפורים שהם מביאים לחוויית הלקוח.

צ'טבוטים של AI לומדים באמצעות אינטראקציה קבועה לאורך זמן כשהם משפרים את שירותם ומנגישים אותו ללקוחותיהם. הרובוטים צריכים להיות זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ולענות על שאלות הלקוחות כמו סוכן אנושי.

צ'טבוטים הם דרך מתקדמת לפתור בעיות לקוחות בצורה חסכונית יותר

צ'טבוטים משתמשים בטון נעים כלפי הלקוחות כדי לשכנע אותם לבחור ברמה גבוהה יותר של מחויבות למוצר או לשירות. מגזין Chatbot משתמש בצ'ט-בוטים כסוכני AI לעסקים כדי להפחית את עלויות התמיכה בלקוחות הכוללות ב -30%.

הדרך הקלה והפופולארית ביותר להשתמש בצ'טבוט לעסק הקטן שלך היא לענות על שאלות בסיסיות של לקוחות. צ'אט-בוטים עמוסים בשאלות נפוצות יעילים בכל הנוגע למתן תשובות הולמות לשאילתות לקוחות מבלי להשתמש בז'רגון רב.

צ'אטבוט בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו בוואטאפ

צ'אט בוט לכל הפלטפורמות כמו פייסבוק, וואטאפ או אינסטגרם, הוא פיתרון אוטומטי המאפשר לעסק שלך לטפל בבקשות חדשות או קיימות של לקוחות בצורה אוטומטית. השתמש בצ'אט בוט כדי לנפות את חבילת שאילתת הלקוח הבסיסית ולהפנות את הלקוחות לנציג חי. הוסף שאלות נפוצות לצ'ט-בוט כדי שהלקוחות שלך יוכלו לחפש את התשובות הנכונות.

לא סביר שמומחה לשירות לקוחות בצ'טבוט יהיה המספרה שלך

שישגיח על אהבתך וחייך הפרטיים, או ישמש כפסיכולוג לאנשים שמתקשים להיפתח. אם אתה מעסיק צ'ט בוט בנוסף לסוכנים אנושיים, החברה שלך יכולה להגדיל את פעילותה מבלי שתצטרך לדאוג למספר לקוחות מוגבר או לשיחות צ'אט. אם פתרון הלקוח הנוכחי שלך מונע על ידי כוח אנושי, אתה מוגבל לטיפול במספר לקוחות, וסוכן אנושי יכול לשרת רק שניים או שלושה לקוחות בכל פעם.

צ'טבוטים יכולים למכור סחורות ושירותים

להדריך לקוחות פוטנציאליים בתהליך המכירה ולמצוא מוצרים המשרתים אותם, החל מהשלמת מכירה ועד חינוך ובידור לקוחות עם תוכן. אם לחברה שלך כבר יש אסטרטגיית העברת הודעות, צ'אט-בוט יכול להפוך אותה לאוטומטית. הרגיש כיצד בוט צ'אט משתלב במערכות הטיפול והמכירות הנוכחיות שלך ללקוחות.

צ'טבוטים יכולים לאחסן נתונים מצ'אטים קודמים כתכונות ולהשתמש בהם להתאמה אישית של שיחות עתידיות

בהתבסס על המיקוד ששותף בשיחות קודמות, תוכל להציג זמינות מיקום ומשלוח למשתמשים באזור מסוים. צ'ט בוט יכול לספר למשתמשים על מוצר חדש שקשור למוצר בו התעניינו בפעם האחרונה.

שמור צ'אט-בוט AI לטיפול בבקשות שירות רבות במקום לשלוח אותם לנציג חי. צ'אט בוט מספק תשובות המספקות לקוחות כל כך מהר עד שהם לא מרגישים צורך לדבר עם סוכן חי.

צ'טבוטים יכולים לעזור לשמור על זמן הרזולוציה הממוצע נמוך מכיוון שהם יכולים לענות על שאלות בזמן אמת

הם יכולים גם לספק תשובות במהירות ובכך להפחית את כמות העבודה שעובדים חייבים לבצע בחברה. צ'אט-בוטים של פייסבוק מסנג'ר פופולריים מכיוון שהם עובדים היטב עם פייסבוק מסנג'ר.

צ'אט בוט לאתר הם מערכות שיחה אוטומטיות שהולכות ומשתכללות

הם עוזרים בפונקציות שיווקיות, תמיכת לקוחות, ייצור לידים ומשאבי אנוש. צ'ט-בוטים הם קטגוריה רחבה הכוללת כל דבר, החל מהרמקול החכם של אמזון Alexa ועד הודעות טקסט אוטומטיות באתר החברה.

כיום

צ'אט-בוטים של AI מתקשרים עם אנשים ברמה שמרגישה אישית ואמפתית, כמו עוזרת מועילה. הצ'ט-בוטים החזקים ביותר, ואלה שמשפיעים על חוויית הלקוח ועל תוצאות העסק, הם סוכנים וירטואליים. סוכנים וירטואליים הם צ'ט-בוטים עם בינה מלאכותית שיכולים להבין ולענות על מגוון שאלות של לקוחות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן