מתכון להכנת פיצה ביתית

מתכון פשוט לבצק פיצה ביתי זה קל להכנה והופך למועדף עליכם לילות פיצה. התוצאה היא קרום פיצה קשוח שניתן להתאים אישית עם כל העוגות האהובות עלינו. הת'ר ריד מאמא אוכלת מראה לך כיצד להוסיף אותו עם תוספת פשוטה של בזיליקום טרי, אורגנו וקורט מלח ופלפל.

אני אפיתי עם סוגים שונים של קרומי פיצה

אבל האהוב עלי הוא קרום עבה ולעיס, אבל אפשר לעבוד גם עם קרום דק ופריך. באופן אישי, אני אוהב לחלק את המתכון שלי לבצק פיצה לשלושה חלקים אם אני אוהב פיצה עם קרום דק. זה רק תלוי כמה שטוח וכמה עבה אתה מניח את הקרום שלך, ובדרך כלל אני קורע מעט בצק ומכין מתכון של מאמא פיצה קטנה.

אם אתם מחפשים מתכון בריא עוד יותר לבצק פיצה

בדקו את קרום פיצה החיטה המושלם שלי. כדאי לנסות גם את הרול-אפים של סטרומבולי, שמשתמשים גם בבצק פיצה מוכנה מראש, אבל זה קל יותר ואפשר להקפיא חצי מהבצק להמשך. מתכון זה מכין כ -1 / 2 כוסות בצק, אך עליכם לחלק את כדורי הפיצה לשני כדורים שווים ברגע שהבצק שלכם עולה וללוש אותם מעט.

זהו מתכון פשוט לבצק פיצה, אך תוכלו לשנות אותו אם אתם מעדיפים גרסה אחרת של פיצה. אפשר לתבל אותו כדי שיהיה חריף יותר, או להוסיף מעט טעם עם מעט שמן זית, מלח, פלפל ומעט אבקת שום.

אם אתה רוצה להכין מספיק בצק לפיצה

אתה יכול להתאים את מספר המנות בכרטיס המתכון כך שיתאים לכל המרכיבים. להכנת בצק הפיצה, פשוט הוסיפו את העוגות המועדפות עליכם ואפו בתנור 425F למשך כ- 15-20 דקות, או עד שמוכן. יתכן שתזדקק ליותר זמן אם תוסיף הרבה תוספות, אך ההוראות במתכון זה דורשות ממך להוסיף את התוספת בגובה העיניים עם אפיית בצק הפיצה. עקוב אחר המתכונים בסוף מאמר זה לאפיית הפיצה בתנור, והוסף את כל התוספות לחלוקה – אפו אותם.

מורחים את הרוטב והתוספות לבחירתכם על הפיצה ואופים למשך 10 דקות

ואז מותחים ליצירת קרום פיצה. מברישים את החלק העליון בשמן זית למניעת התרככות המילוי ומכניסים לתנור. אופים את הפיצה כ- 15-20 דקות או עד שהיא חומה זהובה מכל הצדדים ופריכה מבחוץ.

שמן חשוב באמת להכנת בצק פיצה והוא מרכיב רב תכליתי שניתן להטמיע במגוון מרכיבים שונים כמו שום, שמן זית, מלח ופלפל. ניתן להשתמש בבצק גם בשמן זית, מכיוון שהוא מתבל יפה את בצק הפיצה.

אם לצטט את אינה גרטן: חנות – לקנות זה בסדר, אבל אם אתה מכין בצק פיצה מאפס, אתה יכול לשלוט במרכיבים ובסופו של דבר בתוצאה. למתכון זה מרכיבים, מידות וסביבה מושלמים בעת הכנת בצק, כולל לחם, עוגות ובצק פיצה.

אני אוהב להכין פיצה בבית כי אני יכול לשלוט במרכיבים, בבצק הפיצה ובתוספות. כשמכינים בצק פיצה מאפס, פיצה היא אחת הארוחות הזולות ביותר שאפשר להכין, וזה בהחלט נוח. פון – לקרום שריטות יש טעם טעים ומרקם שמגיע רק מתוצרת בית.

לקרום פיצה תוצרת בית זה קל להכנה, קל להכנה – עם פיצה – קרום וטעם ועקביות טעימים.

אני עושה את זה לפחות פעם בשבוע להזדווג עם רוטב הפיצה הביתי שלי ואמשיך לחזור אליו. ללא ספק, הטעימה של הפיצה הזו טמונה באיכות הקרום שלה, אבל יש בה כמה דברים שאני אוהב, כמו שולי הבלון, הקרום הפריך והפריכות של הקרום.

יש צורך בשמן זית בכדי לשמור על הפיצה רכה ולחה בפנים כשהיא מבושלת בבית בתנור. כדי לאפשר לבצק הפיצה לתפוח היטב, הכניסו אותו לתנור החם למשך 10 דקות לפחות לפני שמניחים אותו בכיריים חמות או בקערה בטוחה.

ישנם שלושה עמודים ב- Dining on the Dined

Dime, המכילים מתכונים להכנת פיצה ביתית. כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לפיצות תוצרת בית, כולל מתכוני פיצה ביתיים אחרים ווריאציות שבהחלט תאהבו. כך הכנתי מתכון לבצק פיצה עם כמה מרכיבים פשוטים ומתכון מהיר וקל לרוטב פיצה. זוהי דרך נהדרת לאחסן את בצק הפיצה במקום קריר ויבש במשך שבוע-שבועיים לפני הבישול.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן