האם לקנות מחשב נייד או טאבלט?

כשאתה שוק אחר ציוד גיימינג נייד, לרוב יש דיון בשאלה ששחקנים רבים שואלים את עצמם: "האם טאבלט טוב יותר חזק ממחשב נייד תקציבי?" מחשבי טאבלט הם גורם צורה מאוד נוח, אך האם טאבלטים באמת מהווים תחליף מתאים למחשבים ניידים מסורתיים? האם יש טאבלט או מחשב נייד טוב יותר, ואשר יכול למעשה להחליף שולחן עבודה או מחשב נייד? אני מקווה שעונה על שאלות חשובות אלו יכול לעזור לך לקבל החלטה עבור טאבלט או מחשב נייד. בבחירה בין מחשב נייד לטאבלט, זכור כי מחשבים ניידים מיועדים בעיקר ליצירת תוכן, ואילו טאבלטים עוסקים יותר בצריכת תוכן.

המסך של המחשב הנייד גדול יותר מהטאבלט

כך שתוכלו לצפות בסרטונים ביתר קלות ולעשות יותר משימות במקביל. במחשב שולחני יש לך גישה למספר גדול של חלונות, כגון מקשי קיצור למקלדת, עכבר ומקלדת. אתה יכול לפתוח חלונות מרובים בכל פעם ולגשת לכל האפליקציות והמשחקים המועדפים עליך.

האייפד

הוא מכשיר נהדר, כמובן, אבל אם אתם מתכננים להשתמש במכשיר בכדי לבצע הרבה הקלדות, מחשב נייד יעבוד באותה מידה. אם אין לך טאבלט עם מקלדת ואתה לא יכול לעשות את כל עבודת המקלדת שלך, המחשב הנייד הוא האפשרות הטובה ביותר עבורך. בין אם תבחרו במחשב נייד או באייפד, אנו ממליצים לכם להביא את המחשב הנייד איתכם.

אם כבר יש לך מחשב נייד מתקדם כמו ה- Surface Book, אתה יכול להשתמש בו כטאבלט גרפי אם כבר יש לך כזה. אם בכל זאת החלטתם לקנות במקום לקנות טאבלט גרפי, אנו ממליצים לכם לקנות טאבלט ולשלב אותו במחיר בינוני למחשב שולחני או מחשב נייד.

אם אתם מחפשים מחשב נייד קטן יותר עם טאבלט גרפי איכותי יותר כמו ה- Surface Book, עליכם לשקול אם עדיף לכם להשיג מחשב נייד קטן.

כיום

עלות קניית שולחן העבודה או הטאבלט אינה שונה בהרבה מעלות רכישת המחשב הנייד. אם אתה זקוק לעוצמת עיבוד רבה יותר מאשר טאבלט בסיסי, מחשב נייד הוא בחירה טובה, אך לטאבלטים יש מפרט נמוך באופן עקבי מאשר למחשבים ניידים במחיר דומה. בדרך כלל אתה צריך לטבול את הבוהן בטווח של 700 $ כדי למצוא טאבלט שיכול להריץ טאבלט גרפי יוקרתי כמו ה- Surface Book או ה- Surface Pro 4. טבליות בדרך כלל זולות יותר, אך טאבלטים זולים לא תמיד עובדים כמו גם הם צריכים.

ההבדל במחיר חשוב רק אם אתם זקוקים לטאבלט שיכול לשמש תחליף ישיר למחברת איכותית

פאונד לקילו תשלם על טאבלטים מהירים יותר, אך שקול מחשב נייד 2 ב -1 עם מכופף או התקן ניתוק לניתוק אם ברצונך להשתמש במחשב הנייד שלך כטאבלט. לכן, הגודל והניידות שלאחר מכן אינם הגורמים היחידים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה בין מחשב נייד לטאבלט. זכור כי הוספת מארז, עט או מקלדת יכולים להוסיף גודל או משקל לטבלט, ובכך להפוך אותו לגודל קרוב יותר למחברת. מחשבים ניידים גדולים בהרבה מהטאבלט הממוצע, מה שהופך אותם פחות ניידים.

בבסיסה, ההחלטה בין מחשב נייד לטאבלט צריכה להיות לגבי מה שאתה יכול לעשות איתו בפועל. התוכנה ומה היא באמת יכולה לעשות עבור המכשיר מחליטה בסופו של דבר אם היא טובה עבורך או לא.

טאבלט חדיש הוא יקר יותר ממחשב נייד חזק לא פחות, אז אתה צריך משהו חזק. בסופו של דבר תוכלו לקנות טאבלט עם מעבד חזק יותר וחיי סוללה טובים יותר מאשר מחשב נייד עם התוכנה הנכונה.

אם המחיר

הוא שיקול, יתכן וההיגוי האדיר של הטאבלטים של חלונות, אבל אם אין לך צורך מסוים בתכונות שולחן העבודה – ברמה, או שאתה לא קונה טאבלט בדיוק כדי להימנע מצרות במחשב , עדיף להישאר עם טאבלט או iPad של Android. אין שום ערובה לכך ששוק הטאבלטים יתמוך במחירי מחשבים ניידים, ולכן השאלה הזו נותרה ללא מענה ברובה.

בסך הכל

עם זאת, טאבלטים מציעים חיי סוללה טובים משמעותית בהשוואה למחשבים ניידים, ואינך צריך לשלם יותר כדי לקבל מחשב נייד שיכול לקבל טעינה טובה יותר מאשר טאבלט. מחשב נייד יקר יותר יכול להחזיק מעמד זמן רב יותר, כך שאם אתם מחפשים משהו שלא צריך לבצע משימות תובעניות, ייתכן שטאבלטים אינם הבחירה הטובה ביותר עבורכם. טאבלטים של Android הם אלטרנטיבה טובה למחשבים ניידים עבור אנשים עם צורך מיוחד בתכונות שולחן עבודה – עבודה ברמה, בתנאי שלא היית צריך לעשות הרבה עבודה מבוססת מחשב.

על רקע זה קשה לומר אם יש להחשיב טאבלט כחלופה למחשב נייד

לפני שנבחן את היתרונות והחסרונות של מחשבים ניידים וטאבלטים, יש לשאול כמה מהשאלות החשובות ביותר: כיצד משתמשים במכשיר? להלן מספר טיפים כיצד לשקול את הטאבלטים והמחשבים הניידים הטובים ביותר לבחירת התלמידים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן