קארטינג – טיפים והמלצות

כשאתה קונה את Go Kart OnlineGo, הקארטינג הוא המבוא המושלם לספורט המוטורי, ולמידה לשלוט בתחום זה היא כנראה אחד הדברים החשובים ביותר להכין את עצמך נפשית. זה מלמד אותך כל מה שאתה צריך כדי לזכות באליפות גו-קארטס. התחל עם OnlineStart עם OnlineStart עם OnlineStart עם רכישת קארטינג בספורט המוטורי ולמד מאיתנו.

הספר מתמקד בעובדה שקרטינג

הוא הצורה הגדולה ביותר של ספורט מוטורי וכמעט כל נהגי ה- F1 וה- IndyCar המקצועיים החלו לעשות זאת. מכיוון שהספורט עצמו מאוד תחרותי, נהוג מאוד שנהגים שרוצים להשתפר מתמודדים במעמד העליון של הספורט המוטורי. ספר זה מציע נקודת מבט אסטרטגית וטכנית על קארטינג ויש הרבה תובנות מאת אריק ס 'גונדרסון, שהתחיל עם מירוץ Go-Kart תחרותי.

התבוננות בקווים ובטכניקות של נהגים אחרים היא גם חלק חשוב בלימוד והסתכלות קדימה יכולה להעלות את מירוצי הקארטים לשלב הבא.

אם אתה עוקב אחר הטיפים המהירים האלה ועושה כמה הקפות אימונים מפעם לפעם, אתה יכול לראות שאתה משתפר בצורה דרמטית.

אם אתה במצב רוח לפעולת מירוצים מהירה

פנה למסלול המירוץ MB2 וקח לב – וחווה חוויה מדהימה עם כמה מכוניות הקארטינג הטובות ביותר שראית אי פעם. טוני קארט ו- Kosmic FA מוכרים ברחבי העולם כיצרנים המובילים של מירוצי קארטים עם מתלים טובים. אם אינך יכול למצוא חלקים ואביזרים לביצועי קארטינג ביצועים גבוהים בחנות המקוונת שלנו, אנא פנה אלינו ונעזור לך למצוא חלקי קארטינג מירוצים מיוחדים לצרכיך. יש לנו את כל החלקים עבור הגו-קארט שאתה צריך בכדי לשמור על הקארטינג שלך, בין אם אתה עוקף קרט חדש או מכין אותו לקראת המירוץ הבא.

מלבד משחקי הקארטינג הטובים לילדים

אנו מתמחים גם בחלקי קארטינג מירוצים בעלי ביצועים גבוהים לילדים גדולים ומבוגרים. בין אם אתה רוכב מנוסה ובין אם מעולם לא רכבת על מסלול בחייך, אתה יכול להשתעשע כנהג ולחוות מירוצים מהירים במהירות במסלול המירוץ MB2.

תלמד כיצד לנווט בפינות בבטחה ולהעביר מהירות תוך

כדי נסיעה כדי שתוכל לנווט ולבלום נכון את המכונית ולהיות נהג מירוץ תוך זמן קצר. כמה טיפים שיכולים לעזור הם שהנהג צריך לפקוח עין על עגלות אחרות שמסתובבות סביב המסלול, אבל כשאתה מאט את הקארט יש לך הרבה יותר שליטה, מה שעוזר לך לשמור עליו ישר. דברים אחרים שיעמידו אותך במקומך ויעניקו לך את הביטחון שילדך יודע מה לעשות כשצריך, כיצד לפנות לפינה כמו מקצוען וללמוד את יסודות הנהיגה הבטוחה – ילדי KART. טיפ נוסף שיכול לעזור הוא כיצד לבלום ולנהוג נכון, כמו גם דברים אחרים כמו היגוי, בלימה, היגוי ונהיגה.

אתה לא צריך להתמקד בעיקול הקארט לפניך

אלא להתרכז במהירות שלך. אם אתה מכיר את כל הטיפים האלה לקארטינג, עבור למסלול המקומי שלך ונסה לזכור מתי אתה קופץ לקארטינג שלך, בקרוב תגלה שכל פעולה שתעשה על המסלול היא חלקה וללא טרחה. אתה יכול לעבוד על זה ולהגדיל את רמת ההסמכה שלך לאורך תקופה ארוכה. לא רק שתמשיך להשתפר, יהיה לך גם כיף, אז צא לטייל במסלולים המקומיים.

עיין במדריך הפשוט שלנו לניווט בעקומות האייס קארטס למידע נוסף על תנאי המסלול הטובים ביותר עבור קרטונים

אם אתה ממלא אחר הטיפים הבאים, זכור שבפעם הראשונה שאתה יוצא לקארטינג, אתה עלול לסובב סיבוב או שניים אם אינך יודע מהי רמת האחיזה שלך.

אבל איך להתמודד עם סוג זה של לחץ על מסלול קארטינג חשוב לא פחות מאשר להתמודד עם מכוניות אחרות והסכנות שבדרך אמיתית

כדי לעזור לילדכם לפתח את כישורי הנהיגה בקארטינג מהר יותר ויותר, עליכם לעזור לו לנווט ולעודד אותו לשמור על ההגה במצב של רבע לשלוש. כאשר העגלות כולן על המסלול, זה הופך להיות קשה לנווט ואתה לא מתנהג. בנוסף, גאומטיית ההיגוי וההגדרות של ה- KART שלך חייבים להיות שונים כדי להבטיח שהוא מנווט ומטפל נכון.

אם תקפידו על 16 הטיפים לבטיחות הקארטינג המפורטים מטה, לא יהיה לכם שום חשש ממגע למשך שארית חייכם אשר יכתים את חווית הנהיגה שלכם בקארט.

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל ביום חופש שבו אתה מרגיש שאתה לא יכול לעשות את כל זה לבד – טיפים לקארט, בכיף, יכולים לעשות את ההבדל. אז תכננו מראש ותהנו מפגישת KARTING הראשונה שלכם ברמה הגבוהה ביותר – תהנו מזה!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן