מה יש לעשות באיי סיישל חוץ מבטן גב?

לא חסרים מלונות יוקרה בסיישל, אך אף אחד מהם לא מתקרב לרצועת החול והגלישה האופיינית לו. איי סיישל נחשבים באופן קבוע לאחד החופים היפים ביותר על פני כדור הארץ וידועים גם במגוון הציפורים הרחב שלהם, כולל כמה מהציפורים האנדמיות הנדירות ביותר בעולם. למעשה, חרקן הסיירות נמצא על סף הכחדה, מכיוון שרק 26 ציפורים שרדו באי הדודן מאז 1968.

חרקן סיישל (Acrocephalus sechellensis)

הידוע גם בשם מברשת סיירלס – Warbird, הוא ציפור שיר קטנה, המופיעה בחמישה איי גרניט (קורליין) באיי סיישל. אי הלווין לה דיג'ה שימש בעבר כמטע קוקוס, וכיום הוא שוכן באתר הרחצה הפרטי הראשון בעולם, שאטו דה לה דופין. זו גם אחת הסיבות העיקריות לבקר בנכס, מכיוון שהוא היחיד על האי והוא נמצא רק בכמה איים בתוך הצומח הסירני.

בנוסף, האיים מאפשרים רק מספר מצומצם של מבקרים ביום, כך שתוכלו לבקר במקומות יוצאי דופן אלה במסגרת טיול ההפלגה של סיישל. כאמור לעיל, ישנן דרכים רבות אחרות לגלות את סיירל אם אינך רוצה לבלות יום ולילה על סירה.

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת

אנו ממליצים לכם להזמין טיול שייט ארוך וכמה ימים בסירה כדי לחקור את האיים. במקום לנסוע לאי – לקפוץ כל כמה ימים – להזמין טיול שייט בלי להתארגן הרבה זו דרך נהדרת לראות את האיים המדהימים מבלי להחליף מלונות או לארגן הרבה.

פשוט קחו את המעבורת לפרסלין או לה דיג וחקרו את האי בכוחות עצמכם או פשוט הגיעו לאיים המרכזיים האחרים כשמגיע הזמן להמשיך הלאה

אם אתם רוצים להישאר במאהה ולראות איי איי סיישל אחרים, תוכלו לשקול טיול יום פרטי למאהה. דרך טובה להכיר את האיים היא להוריד את אפליקציית מדריך סיישל החינמית שלנו מ- Google Play או מחנות האפליקציות של Apple.

המבקרים יכולים גם לברר על כל האירועים הנוכחיים בסיישל. כדי לברר מה קורה בלילה או בסוף השבוע, בקרו בעמוד הפייסבוק האינפורמטיבי שלנו "סיישל השבוע".

בפוסט זה תוכלו ללמוד כיצד לתכנן קפיצות איים משלכם בסיישל

ללמוד עוד על חוויותינו, לקבל השראה מנסיעות ולהכיר כמה מהאיים היפים האחרים בסיישל שרוב המטיילים מעולם לא ביקרו בהם. אלו אתרי נופש פרטיים שניתן לבקר בהם רק אם תישארו שם, אך תלמדו עליהם הרבה.

אם אתם מחפשים חוויה אותנטית יותר ורוצים לחקור את האיים, שייט וקפיצות לאיים הם דרך טובה מאוד לעשות זאת. למעשה, שייט יכול להיות קל כמו לשהות באתר נופש יוקרתי באי ולהפליג לצד השני של העולם.

חופשה בסיישל אינה מוגבלת לאי אחד

אז אם אתם רוצים לחקור ולגלות לפחות כמה מאיי סיישל היפים להפליא, הזמינו טיול. אם יש לכם רק יום אחד בפרסלין, הזמינו את המקום הטוב ביותר להביא סיור או ליהנות מכמה ימי פאר באחד מאתרי היוקרה שלנו. היינו בקונסטנס אפליה וחקרנו ונשארנו במאהה, ואם אתה רוצה תוכל להזמין את הטיול שלך באופן מקוון.

עיין בכמה מהאפשרויות כאן למידע נוסף על סוגי אפשרויות הנסיעות השונות בסיישל ובאזורים אחרים בדרום אפריקה.

אם אתם אוהבים איים טרופיים

עליכם לבדוק גם את המדריך שלנו לדברים הטובים ביותר לעשות בסיישל ובאזורים אחרים בדרום אפריקה. אם אתה מעדיף טיול יום ושהייה באחד המלונות, פרסלין מהווה בסיס טוב לחקר האיים. מדריך הטיולים שלנו בסיירל יעזור לכם לתכנן את הטיול שם וייתן לכם כמה דרכים לחסוך כסף. ואם אתה תוהה כיצד לבקר בסיישל, מצאנו כאן מידע נוסף על עלייה וסירוג ועל הדרך הטובה ביותר לחקור את האי.

אם אתה רוצה ללמוד על חיות הבר והגיאולוגיה של האי

זה קטן אבל שווה לעצור. הגן הבוטני הלאומי של סיישל מציע תובנה מעמיקה לצומח ובעלי החיים המקומיים. תוכלו לראות דגים צבעוניים רבים ויהיו הדגמות כיצד קוצרים אגוזי קוקוס, אך מרבית האלמוגים בסיירל מתים. זה מדהים מה שאתה יכול לגלות ולראות, וגם את המינים הרבים של צמחים ובעלי חיים שאתה יכול לראות.

הדרך הטובה ביותר לגלות את האי הקטן הזה

היא לאכול ולישון על הסירה וטיול קצר לאי. טיולי השיט שמתחילים כאן מסתיימים בחוף הים, שם תוכלו לשנרקל, לצלם, לאכול, לישון ולאכול תוך כדי צילום וכשתנאי הים נוחים. המדריך שלנו סידר לנו הכל ולקח אותנו לכמה מהמקומות המדהימים ביותר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן