איך לשיר בצורה מדויקת יותר ללא זיופים?

אם כבר עשיתם מחקר קול, תשמעו את ההבדל בין קול הראש והחזה. כשאתם שרים נמוך או גבוה, כשאתם משתמשים גם בחזה וגם בקולות הראש בו זמנית, אתם לא שומעים שום סדקים קוליים. כי אתה משפר את קול השירה שלך מיד על ידי השלמת אמנות האמירה.

אם תבחר בטון נמוך במקום לנסות להכות תו גבוה, אתה יכול להכריח את הקול שלך לתו גבוה יותר. אם אתה שר יותר כוח מאשר לאלץ את קולותיך לצלילים גבוהים, קצת לחץ יכול לעזור להפחית את המתח שאתה עלול להרגיש בראש הטווח שלך.

הקפידו להוסיף לחץ בריא לתווים הגבוהים, אבל האהוב עלי ביותר הוא צליל Cry, המשתמש בתערובת של גוונים גבוהים ונמוכים עם לחץ מסוים בחלק העליון של כל אחד מהם.

הצפירה הקולית של אוו

היא תרגיל פנטסטי מכיוון שהתנועות מאפשרות קצת מאמץ לחדור לצלילי הקול הגבוהים. התנוחה מתאימה מאוד לזמרים ששרים חזק מדי, במיוחד כאשר הם נמצאים באמצע שיר או במקהלה. אם אתה לומד להכות תווים גבוהים, להרחיב את הטווח שלך, לשיר ויברטו או לשיר באוקטבה הרביעית, עליך לתת לעצמך אישור להישמע רע קודם. אם אתה מאמן את האוזניים ומנסה לשיר עם ויברטוס, המורה שלך לשירה יעזור לך לזהות את חולשותיך.

מורה לפיתוח קול / לשירה יכול לתת לך את המשוב הדרוש לך בכדי להעלות את קולך לשלב הבא

ישנם אנשים רבים שיקראו זאת ויחשבו: "לא שמעתי אותך שר, אז זה לא חל עלי." אבל במקום לשמור את זה בסוד, אני רוצה לחלוק 40 טכניקות שירה מוכחות שילמדו אותך איך לשיר היום. אני מבטיח שתוכלו ללמוד לשיר בטכניקות וההוראות הנכונות, ואני בטוח שכן. טיפים אלה לשירה לשיפור הקול שלך מיועדים לא רק למתחילים שעדיין לא למדו את יסודות השירה, אלא לכולם.

הבה נתעמק בכמה טיפים חשובים שיעזרו לך לשיר חזק וברור יותר ולהפוך לזמר טוב יותר עם תרגול. זכור ששירה בתערובת פירושה שאתה לומד לשיר על ידי חיבור החזה, הראש והקול.

ללמוד לשפר את קול השירה שלך אינו פתרון מהיר

אך כאשר נעשה זאת נכון, זהו צעד חשוב להכות את התווים הגבוהים בצורה מושלמת. נסה את התרגילים של ג'ו כפי שמוצג בסרטון, הם עוזרים לך לפתח תמהיל ווקאלי חזק שמשנה מאוד את הביצועים הקוליים שלך. בין אם אתה מנסה להרחיב את טווח הקול שלך או לשיר בעוצמה רבה יותר: למד לשיר – המיקס הוא הדרך המהירה ביותר להשיג את המטרות שלך.

אם אתה לא רוצה לעלות לבמה עם קריאות שאגות וסמים וצרחות כמו חתול בוער

אל תדאג, תרגילים אלה יעזרו לך להפחית מתח ולהרחיב את טווח הקול שלך. אם אתה רוצה לקפוץ, עיין בקורס השירה המקוון שלי Master of the Voice. אני מבטיח לכם שאם תלמדו לנגן תווים גבוהים מבלי להתאמץ במיתרי הקול, תופתעו עד כמה תוכלו להרחיב את טווח הקול שלכם. זה נותן לך את האפשרות לשפר ולהפנים את טווח הקול שלך מבלי להיכנס לגווני כוח, לאבד את הנשימה או לצרוח ולסטות מהבמה.

ישנם מספר תרגילי חימום לקולך שתוכל להשתמש בהם במהלך אימון הקול שלך

אימון קול יומי מחזק את מיתרי הקול, מפתח טון טוב יותר, מחזק את הקשר הקול שלך ומשפר את טווח הקול. זהו תרגיל נהדר להכיר את קבצי הקול השונים לאורך זמן וכזה שניתן להשתמש בו כדי לפתח תערובת ולחזק את יכולת הקול לשיר בכל המגרשים עם צלילי קול טובים. פריי ווקאלי, או מה שאני מעדיף לכנות ווק פריי, מכיוון שהוא יותר תרגיל חזה לראש, הוא אחד התרגילים החשובים ביותר לחימום הקול, וכזה שאוכל להשתמש בו כדרך לעבוד על תמהיל מתפתח של קול שונה. עוצר ומחזק את הקשר הווקאלי בכללותו.

אם אתה מרגיש שאתה שר די בקלילות רצוי להגיע לאולפן הקלטות ולהקליט שיר קאבר

נסה כמה שניות בערך עם טון שביר מעט בקולך. עליכם לשים לב שגם אם הטון הווקאלי שלכם גבוה או נמוך מדי, או אפילו יותר גרוע אם זה נשמע אף, תרגיל החוצפה הזה יעזור לכם לשיר תווים גבוהים יותר בביטוי הרבה יותר קל. אם אני עושה את התרגילים האלה כמו שצריך, התרגילים של אמי יעזרו לי למצוא תחושה טבעית ונינוחה באמת כשאני שרה את המשפטים האלה בקולי.

גישה ממלאת תפקיד חשוב בפיתוח טווח קולי חזק ולמידה כיצד לשפר את קול השירה שלך. יציבה גבוהה היא המיקום הטוב ביותר לשירה, משום שהיא מספקת לסרעפת ולגרון את התמיכה הדרושה לשירה טובה יותר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן