צלילה בים – כללים חשובים

כאן נדון בכמה מההיבטים החשובים ביותר של צלילה, כולל הכרת גבולותיך, תרגול עליות בטוחות, טיפול בשיניים וחשיבות התנהגות צלילה נכונה.

צלילה נועדה לענות על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר ולהביא אתכם לכושר מעולה לפני שאתם יוצאים להרפתקה מתחת למים

תסתכל על יסודות התכנון שלנו, כולל אתרי הצלילה הטובים ביותר למתחילים, מה כדאי לשקול בעת צלילה ואיזה ערכה אתה צריך כדי להבטיח בטיחות מתחת למים. כמה כללי בטיחות חשובים, אשר ללא ספק מוזכרים בקורס הצלילה שלך אך פגעו בך או פגעו בהם ואינם מוזכרים שוב, נוגעים למה לעשות אם תאבד את המחוון.

מתחת למים, יש כמה כללים חשובים שעליכם לנקוט כדי לשמור על ביטחונכם וחבריכם, כמו גם על ביטחונכם.

על ידי שמירה על כללי הבטיחות הללו בעת צלילה

אתה מגדיל את הסיכויים לצלילה בטוחה וללא תאונות במידה ניכרת. עשרת הכללים המובילים האלה לצלילה בטוחה אינם בשום אופן רשימה ממצה, אך הם מספקים כמה כללים בסיסיים שיש להקפיד עליהם כדי להפחית את הסבירות לתאונת צלילה. כלל בטיחות חיוני שכזה הופך את הצלילה לבטוחה יותר עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך, כמו גם עבור שאר בני משפחתך וחבריך, ומחזקת אותם בכל פעם שאתה צולל איתם. זה עכשיו – ואחרי "רשימה ממצה" אנחנו רציניים – זו רשימה של הכללים החשובים ביותר לצלילה בטוחה בעולם.

באופן אידיאלי

25% מהצלילות הרשומות שלך היו צריכות להתקיים בשנה האחרונה; עם זאת, אם זה לא המקרה, מדריך הצלילה שלך בגלפגוס ידרוש ממך ככל הנראה לקחת חלק בהערכה של יכולת הצלילה שלך ולעקוב מקרוב אחר הצלילות שלך. תן לחבר הצלילה שלך לדעת מתי הטנק שלך הגיע לרמת ההסמכה והישאר בקשר עם מדריך הצלילה המקומי שלך כדי למצוא את הרמה שמתאימה לך. אם יש לך שאלות או הערות לגבי רשימה זו או כללי בטיחות חשובים אחרים לצלילה בטוחה, אנא הגיב למטה. בזמן שאתה חושב אם אתה יכול לשחות תחילה, קרא את זה בעיון ובקפידה לפני שאתה צולל.

אם אתה צולל ואוהב את החוויה

אתה יכול להירשם לקורס המלא ולהגיש בקשה לצלילה הראשונה שלך. אם אתם לומדים על שוניות, עליכם לעשות סיור מודרך או להזמין סיור צלילה עם מדריך הצלילה המקומי או מרכז הצלילה שלכם. ישנם מספר איים מיושבים בגלפגוס ובאזורים אחרים בעולם בהם תוכלו ללמוד לצלול אם היה לכם זמן. בעת ביקור במרכזי צלילה, בקש ראיון עם המדריך או עם מדריך טיולים אודות סוגי השוניות ותנאי הצלילה באי.

אם אינך בטוח כיצד עובד BCD

אל תפחד לשאול שאלות של צוות הצלילה. אם אתה משתמש ב- B CDC משלך, לא חשוב לצלול כמו מרכז הצלילה המקומי שלך או מדריך הצלילה שלך. עצה בטיחות אחרונה לצוללנים מובילה לכלל החשוב האחרון: היו מטופלים היטב והיזהרו מחבריכם לצלילה. תמיד להיות בעיני חבר לצלילה או לצפות בצולל אחר או בקבוצת צוללנים במהלך הצלילה. זה מאלץ אותך להפחית את מרבית סיכוני הצלילה שלך ב- SC, ולכן תמיד מומלץ לשים עצירה בטיחותית בסוף כל צלילה, לא משנה מה מוצע על שולחן הצלילה או נאמר במחשב הצלילה שלך. צוללני נופש יכולים לעשות צלילות שחרור לחץ כל עוד הם יכולים לחזור לפני השטח בכל נקודה מבלי להפסיק שום בטיחות, אך צוללני פנאי לא חייבים.

זו הסיבה שצוללנים חופשיים למדו לא לנשום צולל חולף או לטפס כשהם אוחזים בו

אם תחליט שעצירת נשימה בזמן צלילה מקובלת כל עוד הצולל לא עולה, אנא קרא את הסעיף הבא. למרות שישנן עדויות לכך שהוא מגביר את הציפה של צוללנים, צוללנים שעוצרים את נשימתם מתחת למים מסתכנים בפציעות התרחבות ריאות. ליתר דיוק, כאן אתה יכול לאשר שאתה אף פעם לא רוצה לעצור את הנשימה בזמן שאתה צולל, כפי שהוזכר קודם. יידע את המדריך אם אתה זקוק לדקה לנשימה לפני הצלילה ותזכור תמיד את הכלל החשוב ביותר של צלילה: לעולם אל תעצור את נשימתך. הכלל מספר אחד בגלידה הוא שעצירת נשימה בזמן הגלידה עלולה להוביל לפציעה חמורה או אפילו למוות. זה המקרה בצלילה, מכיוון שאולי לא תעצור את נשימתך יותר מכמה שניות לפני הצלילה.

כלל זה לא חל רק על צלילות, אלא עליך לבדוק את הציוד שלך לפני שאתה צולל כדי לוודא שיש לך אספקת אוויר מספקת לצלילה. עליך ליידע את חברך באופן מיידי אם אינך מרגיש בנוח עם הצלילה שלך ובמידת הצורך לבטל אותה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן