וינה – טיפים למטיילים

יש הרבה דברים לעשות בוינה שעליך לעשות תחילה – כמבקר – וכדי להפיק את המרב מזה, ריכזנו עבורך כמה עצות ורמזים מועילים #. בעוד שבלוגים רבים לטיולים אומרים לך מה לעשות ומה לא לעשות במהלך חופשת וינה שלך, אתה רוצה להיות בטוח לדעת הכל על וינה. יש הרבה דברים שונים שאתה יכול וצריך לעשות באוסטריה, כמו גם כמה טיפים וטריקים נהדרים.

בחלק זה תוכלו למצוא טיפים לתכנון סוף השבוע שלכם בוינה וכן טיפים וטריקים למעבר ולשהייה בווינה

אם אתה זקוק למידע נוסף להשלמת מדריך הטיולים שלך בוינה, קרא את אחד הספרים על העיר. אם אתה יותר איש ספר ומעדיף לשאת איתך מדריך טיולים פיזי, לונלי פלאנט וינה ממליץ על מדריך הטיולים שלה בוינה.

אם ברצונכם לבקר בווינה בחורף ויש לכם שווקי חג המולד במסלולכם

עליכם לשקול את ההפך. אם יש לכם גישה למכונית, תוכלו לסייר בעיר העתיקה של וינה ולהיות מוקסם מהאדריכלות שלה. המלון שלכם ממוקם בצורה מושלמת, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור אלה המחפשים דרך חלופית לבקר בווינה בחורף, גם אם אין לכם שוק חג המולד או שוק חג המולד בעיר. ברכבת תוכלו להגיע לערים הגדולות וינה, זלצבורג ואינסברוק ואז לקחת את הסיור היום. אם אינך רוצה לנסוע, השתמש ברכבות בכדי להגיע לכל הערים הגדולות בווינה (סלצבורג או InNSBruck).

אם אתם רוצים לבלות את רוב זמנכם בווינה ולחסוך כסף

הזמינו סיור בסיור הופ. אם אתה לא בהכרח רוצה לראות אטרקציות רבות עם דמי כניסה גבוהים, אלא רק רוצה לראות כמה, אז שקול FlexiPass של וינה. מי שרואה ועושה הרבה בטיולו לוינה, צריך לקנות "מעבר וינה" או את מעבר וינה ולקנות את מעבר וינה מראש כדי לחסוך את דמי הכניסה. למי שרואה או עושה הרבה בטיול בוינה, טוב לקנות "מעבר וינאי", או אפילו יותר טוב אם אתה לא אוהב את דמי הכניסה וצריך לשלם עבורו.

מי שיש לו רק כמה ימים בוינה יכול לקבל את ה- Vienna Pass, איתו אפשר לחוות את העיר בצורה הכי נוחה, ולחוות את כל הערים.

באמצעות ה- Vienna Pass תוכלו להישאר בוינה יותר מיומיים ולראות את הטוב ביותר שיש לעיר להציע. עם מעבר וינה מקבלים את כל האטרקציות שהוזכרו לעיל, כולל מראות מפורסמים כמו קוניגספאלה, המוזיאון הלאומי, טירת וינה ועוד רבים.

אם אתה נמצא רק בווינה במשך יומיים

המדריך הזה ייתן לך מושג מה אתה יכול לראות ולעשות, אך הוא מכיל גם טיפים היכן להישאר, כיצד להסתובב ולחסוך כסף. אז אלו כמה טיפים כיצד לראות את וינה בתקציב, כך שתדעו יותר על המציאות של וינה. עם טיפים לחיסכון לגבי שהייה בווינה, יש מספיק בכיסכם לטיול הבא שלכם. אם יש לך שאלות לגבי טיפים אלה לחיסכון בוינה או טיפים לעיר, יש לנו אותם בתגובות למטה.

מדריך זה יידע אתכם על כל המראות בוינה

בהם תוכלו להישאר, לאכול ולחקור את העיר עם המקומיים. אם אתם מתכננים טיול לאוסטריה, הנה כמה טיפים ועצות מעשיות לביקורכם, כיצד להסתובב באוסטריה ולחסוך כסף. אנו מדווחים על המראות החשובים ביותר שלדעתנו תרצו לבקר, חלקו את המקומות הטובים ביותר באוסטריה וכיצד אנו כוללים טיפים להתניידות בווינה ולאכול במקום נוח. כדי לעזור לך לתכנן את הטיול שלך באוסטריה, עליך להתייעץ עם מדריך הנסיעות שלנו בנוגע לנסיעה – סולו – באוסטריה או בטיפים לטיולים שלנו לאוסטריה. בין אם אתם מתכננים שהייה של מספר ימים או ארוכים יותר, עליכם למצוא את כל המידע הדרוש לכם לטיול בוינה.

אם כבר הזמנתם את הלינה שלכם

דלגו על חלק זה והסתכלו בכמה מהמראות הטובים ביותר בווינה לסיור בסוף השבוע. נקודות אלו נהדרות גם לטיול עם חבר לטיולים, אבל בואו נעבור כמה דברים טובים בוינה וסביבתה ביום כמטייל יחיד. מסלולים אלה יכללו כמה מקומות מגניבים שלא תמצאו בשום מדריך טיולים. בוא נלך לכמה מקומות יוצאי דופן שלא תמצא ברוב מדריכי הנסיעות. אנו עושים גם הרבה דברים מגניבים אחרים, כמו אמנות, מוזיקה, גלריות אמנות, מוזיאונים, מסעדות ועוד, הכל בוינה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן