מינסק, בלארוס – טיפים למטיילים

המדינה, שהיא אחד מיעדי התיירות המתעוררים באירופה, מציעה 12 מקומות שווים. כאן תמצאו רשימה של אתרים ופעילויות במינסק בלארוס, בירת צ'כיה והיעד התיירותי הפופולרי ביותר.

למינסק אין הרבה מה להציע מנקודת מבט תיירותית

אבל תבזבזו הרבה מזמנכם להסתובב בעיר. אם לא נוח לך, אתה יכול ללכת לבלארוס בקבוצות, ואם אין לך ויזה – ביקורים בחינם מהווים יותר מכשול עבורך אם אתה בא מבלארוס. זה ייתן לכם מושג טוב על שתי הערים בהן תשהו ואיפה תחזרו לאחר הטיול למינסק, בירת בלארוס וצ'כיה.

אם אינך נמצא במינסק

תוכל לבקר בדף זה ויותר אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד לברר מה ניתן לעשות עבורך וכמה אתה צריך לשלם תמורת סכום שווה ערך ליורו 15. כאשר אתה מגיע לשדה התעופה M בלארוס, עבור למחלקה לאזרחות והגירה במינסק ובקש את המלון שלך. אם אתה נשאר יותר מחמישה ימים ונוסע לאחד משני האזורים ללא ויזה, הירשם למשרד התיירות והתיירות של בלארוס.

אם אתה מחזיק בדרכון מאחת מ -74 המדינות

עליך לבצע ביטוח בריאות נסיעות עד 10,000 אירו לטיפול רפואי לפני שאתה עוזב את בלארוס. על מנת להיכנס לבלארוס, אנו זקוקים לביטוח המכסה את העלויות הרפואיות של 10,000 אירו. אם עדיין אין לך מדיניות, קבל אותה במשרד לאזרחות והגירה במינסק (משמאל).

שדה התעופה של מינסק הוא גם שדה התעופה היחיד שאתה צריך לטוס אליו כדי להתקבל לוויזה – נסיעות חינם – וזה גם אחד משדות התעופה הפופולריים ביותר במדינה.

כל שעליכם לדעת

הוא כיצד להגיע משדה התעופה של מינסק למרכז העיר תמורת 2.00 דולר וכיצד מרשרוטקה (מיניבוסים משותפים) יכולה להיות הדרך הזולה ביותר להגיע ליעדים שונים בבלארוס. חברת Air Baltic מציעה גם מספר נסיעות אוטובוסים מבלארוס וממנה, כמו המטרו, MetroBuses, אוטובוסים ו- MetroCabs. ישנן מספר אפשרויות, וכולן זולות ודייקנות מאוד, אך עליך לנסוע באוטובוס מבלארוס – והן זמינות רק למספר שעות ביום, בדרך כלל בשעות הבוקר והערב. להלן כמה מן המראות שאנו ממליצים עליהם בבלארוס, כמו גם כמה טיפים מעשיים לטיולים לנסיעה למינסק, בלארוס. יש לנו תמונות ומפות, ותרצה לבקר בספרייה הלאומית של בלארוס במינסק ובמוזיאון הלאומי של בלארוס במרכז העיר. קבל את כל הטיפים המעשיים שלנו לטיולים, כולל הצעות לקניות, מסעדות ומלונות לטיול הבא שלך.

בילינו שלושה ימים במינסק ועדיין לא ראינו את כל מה שרצינו

אבל זו תמיד הייתה חוויה נהדרת. למרות שאין יותר מדי דברים לעשות במינסק, העיר שומרת עליכם על האצבעות ובהחלט שווה את הזמן. יש הרבה מקומות לחזור אליהם, כמו מקומות תרמילאים נהדרים, כמו גם כמה מסעדות ומלונות נהדרים. לפני שנסביר לך מה עליך לעשות במינסק, ישנם כמה טיפים וטריקים שעשויים להיות לך שימושיים. כל מה שתמיד תרצו לדעת על קבלת ויזה, כולל אזהרות וטיפים ביטחוניים. אנו מקווים ששילבנו את בלארוס ברשימת הנסיעות האירופית שלך ושהמקומות בהם ביקרנו בבלארוס העניקו לך השראה להזמין כרטיס בזמן הקרוב. חזור בשבוע הבא ובקר ב"מדריך מינסק "שלנו המכיל כמה מהדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בסביבתה של בלארוס ובאזורים אחרים בבלארוס.

לא נראה בהתחלה שיש הרבה מראות מרגשים במינסק, אבל כשמתחילים לחפור, מסתבר שיש הרבה מה לראות ולעשות בבלארוס. היא נתפסה כעיר הסובייטית המושלמת, עם רחובות רחבים שבהם ניתן למצוא גם שטחים ירוקים רבים.

אבל מה שחסר בלארוס בקסם אורבני

זה מפצה על יופי טבעי, ואם תחקור אותו, תראה למה אני מתכוון ממקור ראשון. אם אתם עדיין לא משוכנעים לבקר במינסק, אל דאגה, יש עוד כמה תמונות שיעודדו אתכם לנסוע לעיר היפה הזו. בפוסט זה, אותו הזכרתי בפוסט אחר, תוכלו למצוא רשימה של כל המקומות בהם ביקרתי. מדריך טיולים ומסלול טיולים זה בבלארוס ייתן לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על נסיעה למינסק בלארוס, כמו גם כמה טיפים וטריקים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן