נורווגיה – טיפים למטיילים

כשמדובר מתי לנסוע לנורווגיה ולתכנן טיול שם, הזמנה בעונה נמצאת בראש רשימת הדברים שצריך לדעת. יש כל כך הרבה אפשרויות שכשמתכננים טיול לנורווגיה, בקושי יודעים מאיפה להתחיל.

אם אתם מתכננים טיול לנורווגיה, אינכם יכולים לטוס ולצפות בפיורדים עד כמה שהעין רואה. הפלגות לפיורדים פופולריות מאוד בנורבגיה כדי לגלות חתיכה טובה של נורבגיה וליהנות ממנה מעט בו זמנית.

אתה יכול לחסוך הרבה כסף במהלך הנסיעה שלך לנורבגיה

וזה אומר שחברות תעופה תקציביות רבות יישארו בנורבגיה כמה ימים ואפילו שבועות. חברות תעופה לואו-קוסט כמו נורבגיה וריאנאייר לוקחות אתכם לצפון בזול יחסית, למשל מלונדון. בדרך כלל אתה יכול לטוס לנורווגיה ומחוצה לה בזול יחסית, ורבים מהם עוצרים בשדה התעופה באוסלו, בשדה התעופה הבינלאומי של אוסלו או בשדה התעופה באוסלו.

נורבגיה נגישה בקלות ברכב

אך אם אתה נוסע לבד, זו יכולה להיות אפשרות יקרה. הדרך הטובה ביותר לנסוע לנורווגיה היא שילוב עם נורבגיה במדינות אחרות. אתה יכול גם לנסוע לנורווגיה, בין אם אתה מתכנן סיור בחניך ובין אם אתה נוסע בכביש עם המכונית שלך.

לבסוף, אני רוצה לומר שלא צריך לדחות את העלות העלולה להיות גבוהה לנסיעה לנורווגיה, אבל אתה עדיין יכול להגיע לשם בתקציב. אתה יכול לעשות את זה אם אתה לא מתכנן לשכור רכב בנורבגיה, אבל אתה צריך לנסוע בעצמך.

אני גר בנורבגיה כבר כמעט שנתיים ותכננתי לנסוע לנורווגיה ואני רוצה לתת לך כמה טיפים כיצד לחסוך כסף בטיולך לנורווגיה

השתמשתי בטיפים דומים כשנסעתי לאיסלנד בתקציב, אך בדרך כלל ישנם אחרים והם עוזרים לך לבזבז את כספך בחוכמה על כל סוג של טיול, ממותרות לתקציב. אם אתה חושב שנורבגיה יקרה, המשך לקרוא כשאני משתף כמה טיפים שחסכו לי כסף ולמדתי כמה טריקים שבהם תוכל להשתמש בקלות כדי לקצץ בהוצאות שלך. אז אם אתם מתכננים נסיעה בכביש בעלות נמוכה לאוסלו, טיפים אלה צריכים להיות המדריך שלכם לתכנון הטיול וביקור בעלות נמוכה בנורווגיה!

אם אתם מטיילים לבד בנורווגיה

הוסטלים בנורבגיה הם המקום הטוב והאידיאלי ביותר לפגוש מטיילים אחרים. השהייה בבקתה, שרבים מהם קרובים לאתר קמפינג בו תוכלו להכין את הארוחות בעצמכם וליהנות מהטבע הנפלא של נורבגיה, היא דרך נהדרת לחסוך כסף וגם לקבל חוויה נורווגית אמיתית.

אם אתם נוסעים לנורווגיה ורוצים לחקור את הטבע

השהייה בבקתה או בסגנון מסורתי בנורבגיה היא רעיון טוב (וזול יחסית). המחירים משתנים בהתאם לסוג החוויה שתבחרו, אך אם תעזבו לנורווגיה הכפרית, עליכם לחפש בקתות המוצעות על ידי איגוד הטרקים הנורווגי בדרך. הפעילויות והאטרקציות של נורבגיה יכולות לבלוע חלק גדול מתקציב הנסיעות שלך וזה יכול להיות יעד קיץ וגם חורף, תלוי באילו פעילויות אתה רוצה לעשות.

נורבגים הם הראשונים להודות שמדינתם באמת יקרה

אבל האמת היא שרוב הנורבגים יכולים להרשות לעצמם לגור בנורבגיה במחיר גבוה. נורבגיה ידועה כאחת המדינות הבטוחות בעולם, עם שיעורי פשיעה נמוכים במיוחד. יש לנו מספר מדריכי טיולים בנורבגיה שאומרים לכם שהוא יקר יותר ממקומות רבים אחרים, וחלקם אוסרים. בסופו של דבר תגלה שלמרות שהוא זול יותר – יעיל יותר מרוב היעדים – זה לא ממש שווה כתר אחד.

אז השתמש ברשימה זו של טיפים לטיול נורווגיה

כדי לתכנן בהתאם ולתכנן את כל מה שאתה עושה בחוץ במהלך היום. כשאתם מתכננים את הטיול בנורווגיה, שימו לב לכייסים, במיוחד אם אתם מטיילים באזורי תיירות גדולים במהלך חודשי הקיץ. בדוק את הפוסט שלנו על נורבגיה לפני שאתה נוסע לארץ וקרא את מדריך סגנון החיים שלנו לפני שאתה עובר לנורווגיה.

בעזרת טיפים פשוטים אלה, תוכלו לחסוך כסף רב ולהפוך את הטיול שלכם לנורבגיה ליותר משתלם. מלא את השדה למטה עם טיפים מעשיים לתכנון הטיול הבלתי נשכח שלך לנורווגיה.

אני מקווה שעכשיו יש לך את כל מה שאתה צריך

כדי לתכנן את הטיול שלך לנורווגיה ולהרגיש מוכן לנסוע לנורווגיה כמו מקצוען מוחלט. כדי לעזור לך לתכנן את הטיול בנורווגיה, להלן כמה טיפים כיצד לגלות את נורבגיה, היכן אתה גר, מה לעשות בנורבגית והיכן לבקר במהלך ביקורך בנורווגיה. זה חל בחלקם על שבדיה ופינלנד, אך גם על מדינות אחרות כמו דנמרק, פינלנד ושבדיה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן