ים המלח בישראל – כל מה שצריך לדעת

שחייה בים המלח היא חוויה שלא תשכח ואתה רוצה לנצל אותה. החל ממציאת החופים הטובים ביותר וכלה בהכנות לשחייה מלוחה, הנה כל מה שצריך לדעת על שחייה בים המלח בישראל. ריכזנו את כל הדברים הטובים שתוכלו לעשות בים המלח ובסביבתו, כמו גם כמה טיפים לשחייה ושחייה בים המלח, יחד עם כמה תמונות וסרטונים נהדרים.

ים המלח

הוא חובה לבקר בכל טיול בישראל, אך עבור מטיילים ראשונים זו חוויה נהדרת. כמה חופים מרכזיים בתל אביב מברכים על תחרויות גלישה ומדינה שלמה מוכנה לחקירה. יכול להיות שיש לך כמה דברים אחרים בראש לפני שאתה נוסע לישראל, כמו להסתובב בכותל או לשחות בים המלח. אך כמובן ש- DeadSea היא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בישראל ויש לראות אותה.

אם אתם מתכננים לבלות יום-יומיים בים המלח, עליו אנו ממליצים בחום, עליכם להישאר באחד מאתרי הנופש הגדולים שמצפים לצפון.

אם ברצונכם לבקר בים המלח בישראל

כל המלונות הגדולים בישראל זמינים, אך תוכלו גם לחפש אפשרות זולה יותר, כמו בית מלון בירושלים או בתל אביב. אם אין לכם מספיק זמן, תוכלו לבקר באתר הנופש במצדה בצפון ישראל ליום-יומיים. יש טיולים קבוצתיים מדי יום לים המלח מירושלים לתל אביב ובמקומות אחרים, וחלקם ייסעו גם למצדה. אתה יכול לבקר בירושלים אם אתה נוסע לירושלים מתל אביב או מכל מקום אחר בגדה המערבית.

בצד הישראלי של ים המלח, בצד המערבי, יש גוף המים הגדול ביותר בעולם, עם עומק של כ -2,000 מטר.

אם אתה רוצה להתחיל מאילת בדרום ישראל, ישנן דרכים נהדרות לשחות במים המלוחים.

חוסר המשקל של ים המלח הוא בהחלט חוויה מרגיעה, אבל כדאי להימנע מלהישאר יותר מדי זמן. היסטוריה ארוכה, תכולת המלח בים המלח היא כ -30%, כך שתוכלו לשחות אם תנסו לשחות בו. למעשה, מליחות ים המלח היא סביב -30%, לעומת מפלס הים סביב + 3.5%.

כשאתה נכנס למים לראשונה, אין לך מושג שאתה נמצא בים המלח, אבל כמו כל יעד אחר בעולם, יש מקומות בישראל שאין מים. המקומות הטובים ביותר עבור מי שרוצה להתרחץ במלח המלח בים המת הזה הם ישראל במערב וירדן במזרח.

עם נסיעה של כמה שעות בלבד מירושלים ותל אביב

טיול לים המלח הוא יום טיול מושלם בביקור בישראל. היא נמצאת כשעה נסיעה מירושלים, מה שהופך אותה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדינה. סעו לאורך כביש ים המלח אל מתחם תצפית, מוזיאון ומסעדות שנבנה לאחרונה ומשקיף על ים המלח.

עכשיו

כשאתה יודע בדיוק מה ים המלח ואיך לשכוח אותו ולבלות שם את הזמן הכי טוב, אתה צריך לדעת על מה עוד לקרוא. אם אתה באמת רוצה להבין טוב יותר את ההיסטוריה של ישראל, את ההיסטוריה והתרבות שלה ואת התיירות הנוכחית במדינה, כדאי שתקרא עליה עוד. להלן מספר טיפים שהכרתי לפני שביקרתי בה, כך שאם יש לך שאלות על ישראל או ביקור בים המלח, אל תהסס להגיב למטה או ליצור איתי קשר עם שאלותיך אודות ישראל וביקור בים המלח.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן