מה זה ניהול מוניטין?

אולי אני משוגע, אבל אני אומר את זה: ניהול מוניטין מקוון חשוב יותר משיווק דיגיטלי. אני חובב גדול של שיווק באינטרנט, ולא רק בגלל שהוא כל כך מהנה ומהנה. כשאתה רוצה לעצב את המוניטין האישי שלך, לדעת מה עומד על כף המאזניים, מי נמצא בשליטה וכיצד אתה יכול להשפיע על תפיסת האנשים מתחיל ממה זה ניהול מוניטין, כי זה מה שאתה שולט בו. האינטרנט שינה את הנוף העסקי, ההשפעה הגדולה של המוניטין המקוון של החברה ניכרת. השקעה בניהול מוניטין חיונית לכל עסק, אך אם המוניטין של החברה שלך נמצא בסיכון, עליך להבין את יסודות ניהול המוניטין חיוני להמשכיותה של החברה שלך. מנהלי מוניטין מקוונים הם משהו שכל חברה אחת צריכה לשים לב אליו, לא רק למען עצמה.

אז מה זה, ואיך אתה מוודא שהוא מוחל נכון על העסק הספציפי שלך? לפני שניכנס לפרטים כיצד אנו באמת מנהלים את המוניטין שלך, מומלץ להגדיר מהו למעשה ניהול מוניטין.

ניהול מוניטין גם מכונה ORM (ניהול מוניטין מקוון). ניהול מוניטין אישי מתייחס לאדם, ואילו ניהול מוניטין עסקי מתייחס להצגת מותג ארגוני. זה יכול לשאת שמות רבים, כולל ניהול מוניטין ליחידים, ניהול מוניטין (נציגויות) עבור חברות וניהול מוניטין בכללותו. במילים פשוטות, ניהול מוניטין הוא תהליך של שליטה ושיפור תפיסת המותג על ידי אחרים. ניהול מוניטין של מותג פירושו לעצב את האופן בו הציבור רואה את העסק שלך באופן שתואם את האופן בו החברה רואה את עצמה.

ניהול המוניטין המקוון הטוב ביותר

הוא היכולת להגיב היטב למה שאנשים אומרים על המותג, המוצרים והשירותים שלך. ניהול מוניטין מקוון לא אומר להגיב לכל האנשים שאומרים דברים טובים עליכם או על החברה שלכם, אלא על אלו שמגיבים בכלל ויודעים שהם יודעים.

ניהול מוניטין הוא אחת מכמה אסטרטגיות בהן תוכלו להשתמש כדי לשמור או לשפר את המוניטין שלכם, כולל מדיה חברתית, שיווק מקוון, רשת חברתית ופרסום מקוון.

זכור כי ישנם סוגים רבים ושונים של תוכנות לניהול מוניטין מקוונות הנמצאות בקטגוריה "שירותי ניהול מוניטין" או "כלים"

במאמר זה תמצאו מספר כלים לניהול מוניטין ברשת, כמו הכלים המובילים לניהול מוניטין ברשת, שאינם כוללים תוכנות הקשבה חברתית. לבחירת שירות ניהול המצב המקוון המתאים עבורך, לקבוע את צרכי המוניטין שלך ויעדיך, לחקור מה יש לאחרים לומר על השירות ונציגיו ולפנות לשירותים כדי להעריך את רמת מחקר הלקוחות. אם אתה חושב ששירות ניהול מוניטין מקוון מתאים לך, עיין בדף הטוב ביותר שלנו, כולל רשימת שירותי ניהול המוניטין המקוונים הטובים ביותר לעסקים.

אם ניהול מוניטין מקוון אינו מופיע באופן עקבי ברשימת המטלות שלך

סביר להניח שהעסק שלך יתקל בבעיות. רדיפת המוניטין שלך היא חלק חשוב בניהול מוניטין, ובאופן אידיאלי תוכל להמשיך בתרגול זה לאחר שמאמצי המוניטין שלך הושלמו בעיקר. אם יש לכם צוות מנוסה העוסק בנוכחות מדיה חברתית, קידום אתרים, יצירת תוכן, איסוף וניהול לקוחות, מעקב אחר המוניטין המקוון של אתרכם בכללותו, או היבטים אחרים של המוניטין העסקי שלכם, שקול להשתמש במוניטין. שירות ניהול. חברת ניהול מוניטין יכולה לעזור לכם לשפר את המוניטין שלכם מבלי שתוכלו לפעול לבד, גם אם זו לא הבחירה הראשונה שלכם.

ראשית

אביא הצהרה מפורטת יותר על ניהול מוניטין, שתראה עד כמה חשוב מוניטין טוב. כדי לעזור לך להתחיל, אסביר את הסיבה ואיך של ניהול מוניטין מקוון, כולל אסטרטגיות בהן תוכל להשתמש עבור העסק שלך. אם אתה חברה שמאמינה שהמוניטין המקוון שלה זקוק לייעוץ, Axia יחסי ציבור מספקים מדריך מלא ומלא להורדה ליזום תהליך ניהול מוניטין בעצמך ויכול גם להשתמש במוניטין שלך כיועץ. מכיוון שכמעט לכל אחד יש את היכולת לבדוק את החברה שלהם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל + ופינטרסט, זה מקל עליהם להשתמש בכל סוגי שירותי המוניטין המקוונים הללו.

ניהול מוניטין

הוא תהליך של מעקב אחר תפיסת המותג שלך על ידי הצרכנים ונקיטת פעולה אסטרטגית בכדי לשלוט ולשפר את המוניטין שלהם. כפי שציינתי בפוסט הקודם שלי על ניהול המותג המקוון של המלון שלך, ניהול מוניטין חורג משיווק מקוון וניהול מדיה חברתית.

אם המוניטין שלך נפגע מביקורות גרועות או מסיבות אחרות

יש סיכוי טוב שתשתמש בצורה כלשהי של ניהול מוניטין. שכור חברת ניהול מוניטין מקוונת המסייעת לך לקדם מידע חיובי, למזער או לבטל את ההשפעה של תוכן מקוון פגום. פתרונות עתידיים הוא אחד משירותי ניהול המוניטין שיכולים לסייע במעקב אחר המוניטין של ארגונים קטנים ובינוניים. מטרת Reputation911 לעזור לך להיראות טוב באינטרנט על ידי שיפור המוניטין שלך באמצעות שיווק מקוון, ניהול מדיה חברתית ושירותי ניהול מקוונים אחרים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן