טלפון של אייפון או של סמסונג – מה כדאי לקנות?

Samsung Galaxy S21 ו- iPhone 12 אמורים להיות הפנים של הטלפון – אבל איזה טלפון אדיר הוא הכי טוב? ישנם שני טלפונים שעוררו סערה בחודשים האחרונים עם צאת ספינת הדגל החדשה שלהם. Samsung Galaxy S20 ו- iPhone 11 עשויים להיות שניים מעשרת הטלפונים הנמכרים ביותר בארה"ב בשנת 2017.

אבל אם אתה תוהה לאיזה מכשיר לעבור, אין מקום טוב יותר להתחיל מאשר עם Samsung Galaxy S21 ו- iPhone 12. הנה מה שאתה לא צריך לדעת לפני שתנסה להחליט באיזו פלטפורמה אתה משתמש כשמדובר ב- iPhone או ב- Android.

נתמקד בטלפוני הדגל הנוכחיים של אפל וסמסונג, כלומר האייפון 12 והסמסונג גלקסי S21 בהתאמה. תוכל ללמוד עוד על ההבדלים בין שני הטלפונים בסקירות iPhone ו- Android שלנו כאן.

אם אתה קונה אייפון חדש

תקבל את הגרסה האחרונה, אבל זה לא תמיד המקרה של טלפוני אנדרואיד. כאשר משווים טלפונים מאפל וסמסונג, עליכם להחליט איזו מערכת הפעלה עובדת טוב יותר עם אנדרואיד ואיזו מערכת הפעלה תבחרו. אם קניתם אייפון חדש יותר ותבחרו בטלפון אנדרואיד, הוא כנראה יעבוד עם הגרסה החדשה יותר של אנדרואיד, אם לא הגרסה הישנה יותר. אבל אם אתה קונה אייפון חדש, תקבל את הגרסה החדשה ביותר; לא תמיד זה הגרסאות החדשות לא בהכרח זהות, אם כי שתיהן זמינות בגרסאות שונות.

האם אתה רוצה לשלם משמעותית יותר עבור אייפון שיש לו פחות תכונות והוא פחות חזק מאנדרואיד הדגל? כשאני שואל מדוע האייפון טוב יותר מטלפוני אנדרואיד

אין לי תשובה טובה. ובכל זאת, יש הרבה סיבות מדוע אנשים מעדיפים את הטלפונים האלה על פני היצרנים הרבים שמייצרים סמארטפונים של Android.

אז השאלה שוב

אם אתה מחפש לקנות טלפון של 50,000 רופי, האם אתה מקבל את ה- iPhone 11 או שאתה צריך לקנות את Samsung Galaxy S20 FE? כמי שבדק את שניהם בהרחבה, אני יכול לומר שאם אני אחליט לקנות אייפון, זה הטלפון 12 פרו שלהם. אין ספק שהגלקסי S20 – FE ישרת את המשתמש טוב יותר מאשר ה- iPhone של אפל 12. אך האם זו באמת שאלה מה אתה מעריך בסמארטפון?

אם יש לך אייפון או אנדרואיד ישנים יותר, כנראה שתאהב את שני המכשירים יותר מאשר את Samsung Galaxy S20 – FE או את ה- iPhone 12 Pro.

גם לאפל וגם לסמסונג יש ערכות השבבים החזקות ביותר שלהן הפועלות ב- iPhone XR וב- Galaxy S10e

ולשתיהן יש את טכנולוגיית המצלמה הטובה והמתקדמת ביותר הקיימת בשוק כיום. שניהם Samsung Galaxy s21 ו- iPhone 12 Pro הם בין טלפוני המצלמה הטובים ביותר בעסק, אז תהיו בטוחים כי לשני הסמארטפונים הללו שתבחרו יש המצלמות האיכותיות ביותר בשווקים שלהם. כשמדובר בטכנולוגיית המצלמה הטובה ביותר – במודרנית ביותר – אפל או סמסונג נמצאות בראש הרשימה, כמו סמסונג ו- LG.

Samsung Galaxy S4, לעומת זאת, הוא עולם ומלבד האייפון 5, אך שניהם עצומים ועוצמתיים מאוד. לשניהם מגוון תכונות שיכולות להיות גאוניות או גימיק בהתאם לנקודת המבט שלך.

לדוגמא

טלפונים של סמסונג מחזיקים זמן רב יותר ואין צורך לטעון אותם בתדירות גבוהה כמו האייפון, אך טלפונים לאנדרואיד אינם צריכים להיטען באותה תדירות כמו מכשירי אייפון. האייפון 11 הוא טלפון מהיר יותר, והוא מסתדר טוב בהשוואה לאנדרואיד, המאט לאחר חצי שנה של שימוש.

לאנשים שאוהבים לקנות טלפון חכם ולשמור אותו עד שהוא איטי מדי או ישן לשימוש

האייפון הוא בחירה אטרקטיבית יותר מטלפון אנדרואיד. מחירים חכמים במחיר בינוני כמו Samsung Galaxy S7 ו- S6 Edge עשויים להיות זולים יותר אם תקנו את הטלפון ישירות. אם יש לך טלפון של סמסונג, אתה יכול גם לנסות את Samsung Pay ו- Google Pay כדי לראות איזה מהם אתה מעדיף וארנקים ניידים אחרים התלויים במערכת ההפעלה הסלולרית. ואז התאם את הטלפון שלך עם SIM- Bring-Your-Eight (BYO) והשלם אותו באמצעות כרטיס האשראי או החיוב שלך.

אם הגודל והמחיר הם דאגה עבורכם

טלפון האנדרואיד הטוב ביותר שתוכלו לקנות עכשיו הוא Samsung Galaxy S21 Ultra. אם אתה תוהה איזה אנדרואיד או אייפון טובים יותר, המשך לקרוא כדי לגלות לאילו אנדרואיד יתרונות על פני מכשירי אייפון. ואם נהניתם מהיתרונות של מאמר זה, כמו מסך גדול יותר, מעבד מהיר יותר, מצלמה טובה יותר וחיי סוללה טובים יותר, עד כמה שם, אז כדאי שתעשו זאת.

סמסונג הוסיפה לאחרונה את ה- Galaxy S20 FE כחלופה לצרכנים המודעים לתקציב

ואפל פרסמה גם את ה- iPhone SE הזול יותר. גם ל- iPhone 11 Pro וגם ל- Note 20 יש מקום רב במסך, אך אפל עשתה עבודה טובה בכדי לכוונן את המערכת שלה, כפי שמראים ה- 12 GB וה- 16 GB של זיכרון RAM שמקבלים בטלפונים האחרים של סמסונג. נכון, ישנם כמה טלפונים של סמסונג שהם יקרים יותר מאלו שנמכרים על ידי אפל, כמו LG G6 ו- HTC One M9. אבל לא ניתן להכחיש שתצוגת Samsung Galaxy s20 היא מהטובות ביותר בכיתה, עם צג 5.5 אינץ 'ורזולוציה של 1080p.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן