הופעה של קריאת מחשבות – הדבר הבא

ההופעות המרשימות ביותר שזוכרים כולם הן הופעות של קריאת מחשבות על ידי מנטליסט ולא בגלל המחשבה עצמה שהתגלתה לקהל. יש משהו מרתק בקרב המוחות המעניין שבין הקהל למנטליסט כשהוא מנסה להוכיח להם שהמוח שלהם הוא כחומר הנתון בידיו, והם לא יידעו לעולם מתי הם חושבים עצמאית ומתי הוא משתיל את המחשבה במוחם. זהו מופע מעניין של יכולות קוגניטיביות והוא הדבר הבא משום שכמה כבר אפשר לראות מופעים שלא משאירים בכם חוויה עמוקה של התפעלות אמיתית? 

איך עובדת קריאת מחשבות כזאת?

כנראה שלא נדע לעולם אם קריאת מחשבות היא אמיתית או שהיא מיומנות חדה של מי שכבר יודע לפרש ת שפת הגוף יחד עם קונבנציות מנטליות שהמחקרים מוכיחים שוב ושוב שהן תבניות החשיבה שלנו. ההפתעה נובעת מכך שהקהל אינו מצפה להצלחה של המנטליסט ולכן כל ניצחון שלו משכנע אותם וגורם להם להתמסר עוד יותר לניסיונות שלו לקרוא מחשבות. בכך, למעשה הוא משתף פעולה מרצון ועוזר עוד יותר למנטסליסט לקרוא מחשבות גם כשהוא מנסה לאתגר אותו בחשיבה מקורית כביכול. הקהל שמתמסר לה הכי הרבה הוא באופן מפתיע דווקא קהל שאוהב מופעי חשיבה משום שהוא בטוח שיוכל להביס כל אמן מחשבות כזה בקלות. האתגר של הקרב הופך להיות מרתק לכל הקהל וההצלחה של קורא המחשבות מתעצמת עוד יותר כשהיריב שלו הוא באמת אדם שרוצה לתת לו פייט. להפך, אפילו, זה משדרג את המופע ומוכיח עוד יותר את היכולות של אמן מחשבות כמו סושרד. 

ההפתעה היא הקסם

הופעה של קריאת מחשבות- הדבר הבא

בכל מופע יש אלמנט של הפתעה כאשר מצפים למשהו אחד ומקבלים משהו אחר. זה הקסם שבהופעת מנטליסט משום שיש כאן מעין מאבק מוחות בין קהל אינטליגנטי שיודע שהוא בא למופע כזה לבין המנטליסט. הצלחתו של סושרד לעמוד באתגר היא זאת שקובעת את ההנאה של הקהל מכך שהצליחו ללמד אותו על עצמו משהו שלא ידע קודם ושכל האמונות שלו לגבי היכולת שלו השתנו. מידת השליטה בחשיבה שלכם, האפשרות שלכם להתגונן מפני "חדירה" למוח שלכם והכבוד שרוחשים לכם בכל זאת, למרות שהצליחו לפצח את צורת החשיבה שלכם – כל אלה עושים את המופע להפתעה שאפילו לא ציפיתם שתיראה כך. במידה רבה זה סוד הקסם וזאת הסיבה שבגללה באים למופעים כאלה, כדי למתוח עד קצה גבול היכולת את הסוגסטיה העצמית ואת המיומנויות הקוגניטיביות שלכם. 

למה אוהבים מופעים של מנטליסטים?

יש משהו מאוד מכובד בדרך שמתייחסים לקהל במופע כזה שמוכיח לו שהכל אפשרי גם כשמדברים עם אנשים שקולים ונבונים כמוהם. החידוש הוא שאפשר לגלות שכל אחד יכול לחשוב מחוץ לקופסה בשלב כלשהו ולזרום עם המנטליסט מבלי ללכת לאיבוד לגמרי. לא תרגישו שהפנטו אתכם והכריחו אתכם לעשות משהו בניגוד לרצונכם, אלא תזרמו בעדינות ובטבעיות עם זרם התודעה שמכוון אותו מנטליסט מיומן שגם יודע לעשות שימוש בכל הכלים המפותחים שעומדים לרשותו. תרגילי החשיבה שסושרד פיתח מציגים לקהל מופע אחר לגמרי ממה שחשב ומבלי להתיש אתכם. 

למי מתאים המופע?

המופע מתאים לכל מי שמחפש מופע מהנה לכולם, לכל גיל ובכל אירוע. מי שרוצה להפתיע את המשפחה והחברים באירוע משפחתי ומי שרוצה לאתגר את החשיבה של העובדים ביום כיף וביום גיבוש. זה מרתק לראות כמה המופע כובש את הלבבות והמוחות של אנשים מבלי שירגישו בזמן העובר. בניגוד למה שחושבים, כשמפעילים את המוח נכון הו בהחלט יכול להפיק תעלולים נפלאים ואתם עשויים להיות מופתעים ממה שאתם יכולים להגיע אליו בעצמכם באמצעות ההפעלה של סושרד בעצמו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן