האם שווה לעשות רילוקיישן בעבודה?

אתה רוצה שינוי גדול בחיים שלך, אך תחילה תוכל להחליט מתי אתה מוכן לכך ולהחליט אם ברצונך לעבור להיות הצעד הראשון או העשירי שלך. במאמר זה אציג את שבעת השיקולים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני שתעבור למשרה, ומדוע לא כדאי לך לעבור בכלל, בין אם מדובר בעיר חדשה או בעבודה. כדי לתת לך מושג מדוע לעבור ולהתחיל בעבודה חדשה יכול להיות תעלומה מוחלטת, הנה מה שאף אחד לא אומר לך על היתרונות והחסרונות של מעבר מעיר הולדתך לעיר חדשה יותר לעבודה.

אם אותה משרה לא קיימת במיקום הנוכחי שלך

או אם התפקיד ממלא על ידי עובד ותיק שככל הנראה לא יעזוב את החברה בקרוב, הדרך המהירה ביותר להתקדם היא לקבל העברה למשרה אחרת במדינה אחרת. אם מציעים לך קידום או משכורת גבוהה יותר וכרגע אתה מובטל, המעבר יכול להיות הגיוני עבורך, אך לא עבור בן / בת הזוג שלך. בן הזוג שלך יכול לקבל עזרה במציאת עבודה אם הוא עוזב את עבודתו לאחר שעבר.

אם אתה מחפש עבודה חדשה

שאל את המעסיק החדש שלך אם הוא מוכן לעזור לך בעלות המעבר. אם עדיין לא הציעו לך עבודה באותה מדינה או בתפקיד דומה במדינה אחרת, אנא ודא שאתה מבקש. עליכם לבדוק מראש אם קיים סיכוי כלשהו שהמעסיק שלכם יחזיר לכם הוצאות מעבר אם החלטתם מכל סיבה שהיא לעזוב את מקום העבודה. גם אם המעסיק שלך לא מוכן לכסות את עלות המעבר כולה או את חלקה, זה עדיין יכול להיות שווה אם זה שווה לך.

זכרו תמיד כי מעבר לעבודה אחרת הוא שלב רציני בחייכם וכדאי למצוא גם חברת פינוי נאותה.

אם אתה רוצה לעבוד בתחום שבו רק קומץ ערים מציעות הזדמנויות טובות

כדאי לשקול רילוקיישן. צאו לטיול לחקר העיר, הביאו את מה שיש לכם ונסו להרגיש את תרבות העבודה ממעסיקכם הפוטנציאלי החדש. ואז החליטו האם כדאי להזדמנות לעבור ואם כן, מה עליכם או מישהו אחר לומר על החלטתכם.

אילו שיקולים אחרים היית מציע למי שחושב לעבור לאזור מגורים – משתלם יותר? קבע אם המשכורת שלך יכולה לקזז את עלות המחיה הגבוהה באזור החדש. תוכלו לברר מידע נוסף על עלויות העברת העסק שלכם והעברתם.

אם אתם מחפשים באופן פעיל עבודה במדינה אחרת אך טרם קיבלתם הצעה, הערכו כיצד נראה שוק העבודה. אם בחנתם עבודות או רק התחלתם לחקור הזדמנויות בקריירה, עליכם לשקול להחליף מקום עבודה.

זה יכול להיות קשה יותר לגייס כישרונות מובילים מכיוון שהמועמדים עשויים להחליט שהמאמץ והטרחה בתנועה גוברים על היתרונות של עבודה אצלך ולא על המעסיק הנוכחי שלהם

אז כשאתה לוקח עבודה בעיר חדשה אתה מחליט אם זה באמת שווה את המאמץ וההוצאות של מעבר דירה. אם יש לכם הצעה על השולחן הכוללת מעבר דירה, התקשרו אליה אם אתם באמת רוצים את העבודה, אך אל תבקשו להציע לכם את חבילת הרילוקיישן. במקרים מסוימים זה עשוי להיות שימושי לנסות מהלך זול יותר, למרות שאתה לא מרוצה ממקום מגוריך ובכל מקרה תעבור.

אם מעסיק מציע לך חבילה לעבור לאזור חדש, זכותך לנהל משא ומתן על תנאים טובים יותר.

אם אתם נרגשים לעבור ולהתחיל מחדש בעיר חדשה

חשוב להקדיש זמן לבדיקת האפשרויות ולהחליט האם זו באמת ההחלטה הטובה ביותר לפני שאתם מתחילים לעבוד. אם יש לך סיכוי טוב לעבור דירה תוך כשנה, מעבר לעיר אחרת הוא כנראה לא ההחלטה הנכונה עבורך. עם זאת, אם תקבל עסקה טובה יותר ויש סיכוי שתוכל לעבור בקלות בזמן שאתה בעבודה, עדיף שיהיה מקום שאתה רוצה לגור בו. כשאתה מקבל את הצעת העבודה שלך, עשה את המחקר ובקש כמה שיותר מידע על העיר והזדמנויות העבודה כדי שיוכלו לבצע את המחקר שלך ולקבל הצעות טובות יותר.

אם מציעים לך עבודה בעיר אחרת והמעסיק הנוכחי שלך מבקש שתעבור, קח את הצעד מיד. החברה שלך תעזור לך בכך, ואם זה לא יצליח, תוכל לחזור למיקום הקודם שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן