איך להכין עוגת גבינה טעימה?

אני כל כך נרגש להראות לך איך מכינים את המתכון הכי טוב לעוגת גבינה בחיים שלך, יצרתי עוגת גבינה חריפה וטעימה שנראית כאילו היא ישר מהמאפייה עם מתכון העוגת גבינה הניו יורקי שלה.

עוגת גבינה

היא פודינג שנאפה בפירור, אז טכנית זו בכלל לא עוגה, אבל היא טעימה בהחלט. בבצק עוגת גבינה יש יותר מדי אוויר והמרכז בכלל לא יכול להסתגל, ולכן עוגת הגבינה מתנפחת, נשברת והופכת לסופליזה. כשמערבבים עוגת גבינה עם קמח מקבלים "מרקם עוגה", אבל אני מעדיף עוגת גבינה רכה וצפופה. לא – אפיית עוגות גבינה טעימה, היא פחות עוגה וקרמית באפייה שלהם.

אי אפשר להכניס עוגת גבינה אפויה לתבנית רגילה בלי שהיא תיפול לחתיכות. להכנת עוגת הגבינה בגודל 6 אינץ 'במתכון זה, תזדקקו גם לתבנית קפיצית המכילה לפחות 2 1/2 עד 3 אינץ' בצק.

אפשר גם לומר לא

לקינוח עשיר וטעים לא פחות, אפו עוגת גבינה, אך אם אין לכם זמן רב או תרצו להשתמש בתנור, עוגת גבינה אפויה קרה היא אפשרות קלה. עוגת גבינה – כמו קינוח בתנור – ניתנת לאפייה רק כמה דקות בזמן האפייה ולהימנע מהפעלת התנור. ברגע שעוגת הגבינה אפויה, השאירו להתקרר על הכיריים למשך 10 דקות ואז הניחו בתנור לעוד מספר דקות. כשסיימתם כבו את התנור, סדקו את הדלת, הוציאו והשאירו להתקרר בתנור למשך שעה. הקפידו לתת לעוגת הגבינה לנוח בתבנית למשך 15 שניות לפני שמניחים אותה על התבנית, או יותר מדקה בטמפרטורת החדר.

מרכז עוגת הגבינה החמה נשאר מתנדנד ורך (בערך 2-3 "), אך הקצוות אינם נמצאים בערך 1/2" מהמרכז.

עם כוס סוכר אחת בלבד

עוגת הגבינה הזו יכולה לאזן חריף ומתוק, בדיוק כמו שעוגת גבינה קלאסית צריכה להיות. תוספת הקרם היא אופציונלית, אבל הייתי אומר שהיא לא שייכת לעוגת הגבינה, ואני אוהבת את מעט החריפות הנלווית לה, אז היא אופציונלית. זכרו, אם אתם רוצים לפרוס אותו יפה, אפילו אפייה מעט נוזלית תהיה טעימה, שכן יהיה לה טעם נהדר. אפיתי אותו שוב ושוב ואז אפיתי בחום של 350 מעלות בתנור למשך כ- 30 דקות עד שהוא נאפה לחלוטין. גם בלי שמנת השמנת עם מעט ממתיק ורמז למלח ופלפל, זה מדהים.

קרמל מלח ושוקולד מומס ותנו לו בעיטה קטנה עם נגיעה של מלח ופלפל על עוגת הגבינה.

אם אתה חדש באפיית עוגות גבינה ואוהב מתכון לעוגת גבינה פשוט ופשוט

זה מתכון עם 5 מרכיבים לעוגת גבינה אפויה. במתכון זה יש הרבה גבינות שונות (נסו את 2 אלו) שניתן להגיש כמתאבן טעים. אם אתם חובבי שוקולד גדולים, נתחי שוקולד או קינוחי שוקולד אחרים, נסו למצוא תוספות טעימות המסייעות לשיפור הטעם.

כמה דקות שלוקח להכין את המתכון הזה לעוגת גבינה

שווה את זה. הוסיפו גרידת לימון והדרים למתכון לעוגת גבינה זו: מיץ לימון סחוט טרי עוזר לתת לעוגת הגבינה את התבלין הטעים החיוני לעוגת גבינה. ללימון – גרידת לימון, הדרים – הוסיפו מעט מיץ ליים טרי וקורט מלח ופלפל ללימונים והתפוזים במתכוני עוגת הגבינה שלכם.

להכנת אמבט מים

הניחו את תבנית הקפיצה של עוגת הגבינה באמצע תבנית אפייה גדולה. למתכון הזה יש טוב מאוד – עוגת גבינה עטופה בנייר אלומיניום שניתן לאפות בתנור משלכם, שפירושו שהוא מכניס למחבת או קערה גדולה אחרת ומוסיפים כמה סנטימטרים של מים מהבילים לתבניות החיצוניות.

זה יוצר אמבט מים לאפיית עוגת הגבינה (עוד על כך בסעיף הבא)

והמים החמים הסובבים אותה יוצרים חום עדין ואחיד, מה שהופך אותה לאפויה יותר באופן אחיד מבחוץ. בין אם אתה אופה מיידי או מתקדם, מצאתי שמתכוני עוגות גבינה שאופים עוגת גבינה באמבט מים עובדים הכי טוב לקוראים שאופים אותם. בעוגת גבינה אפויה יש בלילה של ביצה וגבינת שמנת ועוזרת בעקביות רכה, משיי וחלקה. יש לבשל עוגת גבינה אפויה בתנור למשך 30 דקות לפחות לפני שהיא מוכנה להגשה.

בדקתי מתכוני עוגות גבינה באמבטיות מים רבות

אך אינני יכול לדבר על מתכונים אחרים באינטרנט. התחלתי לחקור מתכונים מסורתיים לעוגות גבינה כדי לקבל מושג טוב יותר מה אני אוכל בדרך כלל לעוגת גבינה. למתכון המיוחד הזה לעוגת גבינה, ידעתי גם שאני רוצה להשאיר את הביצה וגבינת השמנת ולהחליף אותה במשהו בריא בהרבה. גבינה מסורתית המתכון דורש תערובת של ביצים, שמנת, חלב, סוכר, וניל, מלח וקינמון. זה נדרש לתערובת חלב ללא ביצה ללא חלב ללא חלב וסוכר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן