מי קבוצת הכדורגל הכי ריווחית בעולם?

מנצ'סטר יונייטד נותרה המועדון העשיר ביותר בכדורגל אך מועדוני פרמייר ליג שולטים במשיכה הכספית של הכדורגל העולמי, מה שהופך אותם לרווחיים ביותר בעולם, על פי דיווח חדש. מועדון הפרמיירליג האנגלי צ'לסי הכניס 334.6 מיליון ליש"ט בשנים 2015-16, יותר מכפול ממנצ'סטר יונייטד, על פי הדיווח ביום חמישי. צ'לסי הניבה 334 כוחות סוס. במחיר של 6 מיליון ליש"ט בשנה שעברה, היא הקבוצה השנייה הכי עשירה בטיסת הצמרת באירופה, אחרי ליברפול.

מנצ'סטר יונייטד הייתה המועדון היקר ביותר בשנה שעברה אחרי הקאובויס של דאלאס, אך היה לה גם שווי נקי של 1.2 מיליארד ליש"ט, או 1.3 מיליארד דולר.

באנגליה אולי יש מועדון הכדורגל הכי רווחי בעולם

אבל אף קבוצת כדורגל אחרת לא יכולה לטעון שהיא טובה מזה. גם עם המגפה, רוב המועדונים האנגלים פושטים רגל טכנית, וליגת האלופות של אופ"א משלמת את אותו הכסף כמו הליגה הלאומית האמריקאית לכדורגל (NFL). רק קבוצה אחת ב- NFL שווה 3.8 מיליארד דולר יותר מהפטריוטים. קבוצת הכדורגל NFC מזרח מדורגת כאחת מקבוצות הספורט היקרות ביותר אחרי דאלאס קאובויס בשנת 2020.

שני מועדוני פרמייר ליג הפכו אותה לחמשת המועדונים העשירים ביותר בכדורגל

כשמנצ'סטר סיטי גם היא לפני מנצ'סטר יונייטד. ברשימה. קבוצת הכדורגל נמצאת בירידה, אך זו הייתה אחת מקבוצות הספורט היקרות ביותר מזה שלוש שנים. למרות מעמדו של דירוג זה, אין ספק שקבוצת ניו יורק מדביקה את ה- NFL.

אכן

על פי יורוניוז, ריאל מדריד עקפה את מנצ'סטר יונייטד והגיעה לראש רשימת חמש קבוצות הכדורגל העשירות בעולם זו השנה השלישית. מנצ'סטר יונייטד היא קבוצת הכדורגל השנייה היקרה ביותר באירופה, ששוויה 3.81 מיליארד דולר, מה שהופך אותה למועדון הרביעי בעושר הכדורגל, אחרי רק מנצ'סטר סיטי, ברצלונה ומנצ'סטר סיטי. מקבץ מועדוני ליגת העל האנגלית, ריאל מדריד וברצלונה, הגיע גם הוא בדירוג זה, אם כי שווי המותג שלהם צנח ב -11% ל -1.314 מיליון יורו. זו הפעם הראשונה מזה שלוש שנים ששני מועדוני כדורגל אנגליים הם מהעשירים בספורט.

אלופת ספרד ראתה עלייה בהכנסות בשנים האחרונות, בעוד היריבה ריאל מדריד נמצאת במקום השני עם שווי מותג של 1.5 מיליארד יורו. הם איבדו את המקום הראשון ליריבה ריאל מדריד, שהניבה הכנסות של 42 מיליון יורו, שהם 2% מסך הכנסות המועדון.

ריאל מדריד

ששמרה על מקומה כמותג היקר והחזק ביותר בכדורגל עם שווי מותג של 1.5 מיליארד יורו. המועדון הרוויח בשנה שעברה 389.6 מיליון ליש"ט, והציב את השישי בטבלת הליגה שלנו עם קבוצות הכדורגל הרווחיות ביותר. זו השנה השנייה ברציפות בה הם מבטיחים את המקום הראשון ברשימת מועדוני הכדורגל המצליחים ביותר בעולם והם המועדון היחיד בעשירייה הראשונה מבחינת ההכנסות הכוללות.

לשם השוואה

ריאל מדריד הספרדית היא המועדון השני הכי יקר בעולם, עם שווי מוערך של 4.2 מיליארד יורו. למרות שהם עשויים להיות בעלי ערך רב יותר מחלק מהיריבים שלהם, שווי השוק שלהם שמר על יציבות בשנה האחרונה, מה שאומר שהם נשארים קבוצת הכדורגל היקרה ביותר. הם דורגו בשנה שעברה במקום השני בדירוג קבוצות הכדורגל הרווחיות ביותר עם ההכנסות הגבוהות ביותר השנה של 900,000 דולר.

אבל גמר ליגת האלופות הביא הרבה כסף למועדון והם הצליחו לייצב את ההרכב

הוא התגנב לעסקת הטלוויזיה המפלצתית של פרמייר ליג. למרות שהקידום בקבוצה הואט, עדיין יש מקום רב בשבילה הראשונה, במיוחד עם הגעתם של שחקנים חדשים ואצטדיון חדש.

אלופת פרמייר ליג המכהנת

היא הקבוצה הכי חזקה בעולם והקבוצה הרוויחה הרבה כסף ממכירות שחקנים, כולל הזאר, שנמכר לאחרונה לריאל מדריד. ישנן שתי קבוצות אחרות ששוות יותר מ -4 מיליארד דולר, אך השחקנים שרכשו שווים כשני מיליארד דולר, יותר מכפול מנצ'סטר סיטי.

פורבס מעריך שהקרדינלס שווים מיליארד דולר

מה שהופך אותם לאחת מקבוצות הכדורגל הרווחיות ביותר בעולם. השלישית ברשימה היא מנצ'סטר יונייטד, ללא ספק מועדון הכדורגל הגדול באירופה עם שווי נקי של 2.5 מיליארד דולר. לפי הדיווחים, קיבולת של 1.2 מיליון אוהדים למשחק היא האיצטדיון של מועדוני הכדורגל הגדולים מחוץ לבריטניה. לפ.ס.ז 'יש את השחקן השני והדירוג הגבוה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל העולמי בניימאר, ששווה יותר מ -100 מיליון דולר, שהם כ -7.6 מיליארד דולר בדולרים של היום.

למועדון הון של 2.429 מיליארד ליש"ט (2.688 מיליארד דולר)

מה שמציב אותו מאחורי מנצ'סטר יונייטד, אך הוא עדיין גדל ויכול יום אחד לעקוף את יריבתו. האמור לעיל הוא רשימה של עשר קבוצות הכדורגל הרווחיות ביותר בעולם, שכולן שוות הערצה. פריז סן ז'רמן היא מועדון הכדורגל השני בגודלו באירופה, עם שווי של 3.5 מיליארד דולר, והשלישי בגודלו בצפון אמריקה. הם שולטים בפרמייר ליג, סוג הליגה בכדורגל שאנחנו רואים כאן באמריקה ואשר מועדף על ידי מדינות רבות אחרות ברחבי העולם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן