רומא – המלצה למטייל העצמאי

אם אתה עוקב אחר מסלול זה, פוסט זה הוא אוסף של טיפים ועצות לביקור ברומא שיעזרו לך להפיק את המרב מהשהייה שלך ולחסוך כסף בסיורים, דמי כניסה, תחבורה ואירוח. עיין במדריך הרומא הנוסף שלנו, הכולל מדריך ל -4 ימים, 3 ימים ו -2 ימים. המדריך בן 4 הימים מכסה את כל הפעילויות ברומא, החל ממסעדות באיטליה ועד המסעדות והמלונות הטובים ביותר בעיר. הצעות לטיול של יומיים בוונציה ניתן למצוא בעמוד זה, כולל מדריך לאלו שהולכים לאיבוד בוונציה. בין אם אתם רוצים לחקור את חורבות פומפיי העתיקות, להפליג בתעלה הגדולה בוונציה או ליהנות מקאפרי שטופת השמש, זהו אחד מספרי הטיולים הטובים ביותר לאיטליה המכסה הכל. יש גם אפשרות להעיף מבט במדריך הנסיעות המקיף שלנו באיטליה, המכוון גם למבקרים ראשונים ומכיל מידע מועיל למטיילים באיטליה.

ספר זה נכתב על ידי מדריך פרטי שנסע לרומא כבר כמה עשורים

אם הייתם ברומא לפני כמה שנים, כדאי לקרוא את המאמר שלנו "עשו את ששת הדברים האלה לראשונה ברומא". דף מניעה המשמש סיכום התרומות המועילות ביותר לתכנון טיולך באיטליה. הקפד לקרוא אותו כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של רומא, העיר, ההיסטוריה והתרבות שלה.

העמודים הבאים הם אלה שייכללו בטיול של 3-4 ימים ברומא, או יותר טוב, בטיול של 2-3 ימים.

עקוב אחר מסלול זה כדי להזמין את האטרקציות שלך באופן שיחסוך לך הכי הרבה כסף באמצעות כרטיס רומא הוותיקן אומניה.

אם אתם מעדיפים להגיע לרומא ולא רוצים לדאוג להזמנת כרטיס לרכבת

סיור יום ברומא הוא אפשרות אחרת. אם תחליט לעשות זאת, תגלה שישנם גם כרטיסי תור, כפי שהומלץ על ידי מעבר הוותיקן רומא אומניה. ה- Roma Pass זמין רק לזמן מוגבל ותוכלו להזמין כל אחד באופן מקוון כאן. האם אתה חושב שזו אפשרות טובה יותר אם אתה עוקב אחר מסלול רומא, או לא?

אם אתה רוצה ללמוד משהו על הקולוסיאום במהלך ביקור ברומא, אתה יכול לעשות סיור בית לפני שאתה נוסע הביתה. כל מי שרצה ללמוד על הקפלה הסיסטינית במהלך ביקור ברומא והמריא יכול היה לבקר גם בוותיקן ואז ברומא עצמה.

כמה סיורים מצוינים ברומא מציעים סיורי יום ברומא המכסים רבים משיאי העיר ביום אחד

וזו דרך נהדרת לראות את כל המראות של רומא ולא לדאוג יותר מדי לדלג על תור הכרטיסים. אנו מציעים גם מספר טיולים שתוכלו לצאת לפני שאתם עוזבים את רומא, אשר יכולה להיות דרך נהדרת עבורכם להכיר עיר או ציון דרך מסוים במהלך הביקור שלכם. תוכלו גם לטייל ברחבי הוותיקן, הקולוסיאום או אפילו בזיליקת בזיליקת סנט פיטר.

בצעו הזמנה מוחלטת ובדקו את שאר אוסף המדריכים של רומא

הכולל מדריכים למשך 3 ימים ברומא, שבועיים באירופה ושלושה חודשים באיטליה. אם אתם נוסעים לאירופה לטיול ארוך יותר, המדריך שלנו לשלושה ימים ברומא יתאים היטב למסלול הטיול שלכם, ואולי כדאי לכם לבדוק את המסלולים האירופיים שלנו במשך שבועיים כדי למצוא רעיונות ועצות לטיול באירופה. בסיור ברומא, תוכלו להחליט להקדיש זמן רב יותר למראות הכלולים או ללמוד עוד על מה שתוכלו לעשות מחוץ לרומא. לחלופין, אם אתה מגיע לרומא בזמן קצר יותר, בדוק את היומיים שאתה מבלה מחוץ לרומא, מה שמציע לך אפשרויות אחרות לביקור שלך.

Lonely Planet Italy

הוא ספר נסיעות חובה ואחת הדרכים הטובות ביותר לגלות מדינה. המסעות הטובים ביותר של Lonely Planet באיטליה הוא מדריך מצוין לתכנון טיול באיטליה כדי לחקור מקומות שכבר ביקרת בהם, או אם אתה מעדיף, מדריך לאיטליה שיעזור לך לתכנן את הטיול שלך.

מסלול זה מחייב אותך בכרטיס לסת חינם לאיטליה על ידי טיסה מוונציה לרומא וממשיך לנאפולי

פירנצה, רומא, פיזה, מילאנו, בולוניה, טורינו ורומא. במסלולים אלה תוכלו לבקר בסורנטו ובחוף אמאלפי או בנאפולי. אם יש לכם 14 יום, תוכלו לבקר גם בעיר נאפולי כמו גם בערים הגדולות האחרות במדינה, כמו פירנצה.

אתה תבלה לפחות כמה ימים ברומא

בין אם אתה נכנס מכאן או מכאן, אז אתה צריך לתכנן מה אתה נכנס ומכאן. אם אתה רוצה לחוות יותר את רומא הפרברית וראית כמה מהמראות ההיסטוריים של מרכז העיר, הקולוסיאום או הפורום הרומי, אתה יכול להישאר כאן אם אתה לא צריך להיות ליד הוותיקן אבל מוקסם מהחורבות הרומיות. .

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן