הסרת שיער בלייזר – האם זה מומלץ לקטינות?

כשאתה צעיר, בדרך כלל יש לך הרבה זמן למרוט ולגלח, אך ככל שאתה מתבגר ויותר אחריות הופכת להכבידה יותר ויותר. עם זאת, אין את הזמן המתאים לכל דבר, ולכן כדאי לנסות להסיר שיער בלייזר. עבור נערות בגיל ההתבגרות שנצקו על שפם, זהו מקום חדש בו נשים צעירות יכולות למצוא שיער. רבות מבנותיי ביקשו שאסיר את השיער בלייזר לאחר שביקשתי להתגלח.

אחת השאלות האופייניות ביותר שאני מקבל בדרך כלל מהורים לבני נוער היא

"בן כמה אתה מקבל הסרת שיער בלייזר ?, ושאלה זו צריכה להישאל בעצמך, מכיוון שהיא הצעד הראשון להגיע הורדת שיער בליזר. אם ילדכם מתחת לגיל 12, מומלץ להפסיק את הסרת שיער בלייזר עד שהוא קצת יותר מבוגר. הגיל המינימלי לטיפול בהסרת שיער בלייזר הוא כבר ארבע עשרה שנים, אם כי יש מומחים שממליצים לחכות עד שבני הנוער יחלפו בגיל ההתבגרות. הסרת שיער בלייזר נסבלת היטב, ובני נוער מבוגרים לעתים קרובות נסוגים לפני שמתחיל ההליך הלא נוח, בגלל הסיכון לתופעות לוואי. למרות שיש מומחים רבים להסרת שיער בלייזר, זה תמיד רעיון נבון למצוא מנתח קוסמטי רפואי שעובד באופן ספציפי ובקביעות עם קבוצת גיל זו כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר. מרפאה מכובדת תנחה אותך בפרטי הסרת שיער בלייזר כדי לראות אם זה מתאים לבני הנוער שלך ותסביר את מספר הטיפולים הדרושים להשגת תוצאות טובות. כמו כן, מומלץ לטפל בכל סוגי העור בעזרת לייזרים, שכן יש מגוון רחב של לייזרים ומומחי שיער הזמינים לטיפול במתבגרים מסיבות שונות. תוכלו גם ללמוד עוד על היתרונות של טיפול בבני נוער עם הסרת שיער בלייזר מסיבה אחרת.

הסרת שיער בלייזר

היא בטוחה לחלוטין, בתנאי שהיא מבוצעת על ידי איש מקצוע מנוסה ומוסמך. גם אם אתה מבוגר שמקבל טיפול, וודא כי מי שמפעיל את הלייזר הוא מומחה מוסמך מקצועי. אם אתה חושש שילדך עשוי להחליט לעבור טיפול להסרת שיער בלייזר, דון בצרכים שלהם עם רופא קוסמטיקה כדי להבטיח שהוא ישתמש בלייזרים הטובים ביותר לצבעם הייחודי.

לאחר הערכה ואישור על ידי רופא

מרפאת סיטי לייזר תחל בטיפולי הסרת שיער בלייזר להסרת וניהול צמיחת שיער עודפת. אם תרצו לדעת יותר על הסרת שיער בלייזר וכיצד זה יכול לעבוד עבורכם, קבעו פגישה לייעוץ חינם עם מומחה מקצועי להסרת לייזר באזורכם. צרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ בחינם וביררו האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לכם. אם אתה רוצה שיהיה לך עור חסר שיער, דמיין שאתה משתמש בתער במקום ללכת לסלון למשך שארית חייך כדי לגדל את עצמך. טיפולי הסרת שיער בלייזר עשויים לעלות מעט יותר מראש, אך הם חכמים כלכלית וחוסכים לך הרבה יותר כסף בטווח הארוך. כאשר אתה חושב על כמה זה עולה, אתה יכול להחשיב את זה כהשקעה ארוכת טווח, ואם אתה מוכן להפגיז את הכסף הנוסף הקטן הזה, בחר בו. אם הלקוח הצעיר שלך מחליט נגד הסרת שיער לצמיתות, האלקטרולוג שלך ידון באפשרות להסתיר את שערו בעתיד באמצעות אלקטרוליזה או הסרת שיער בלייזר.

כשאתה משקיע בהסרת שיער בלייזר

וודא שאתה לא צריך להתמודד עם שיער צומח. האלקטרוליזה טובה – מעוגלת היטב, ובוודאי תיפרד מתער וערכות שעווה. אם אתם רוצים עור יפה ונטול שיער, עליכם לבדוק אותו, מכיוון שיש טיפולי הסרת שיער בלייזר שיכולים לעזור לכם בכך. היו בטוחים כי תוכלו ותסירו לצמיתות שיער לא רצוי.

הסרת שיער בלייזר מומלצת בדרך כלל בכדי להימנע מחשיפה לשמש לפחות 7

10 ימים. מומלץ להשתמש בקרם הגנה וקרם הגנה לפני טיפול בהסרת שיער בלייזר כדי למזער את הסיכון לכוויות שמש וגירוי בעור שזוף, מה שעלול להוות גורם עיקרי לסרטן העור ולמחלות עור אחרות. יתכן שלא תהיה לך הצלחה טובה עם הסרת שיער בלייזר ועליך לדבר עם ד"ר אובנג על אפשרויות אחרות להסרת שיער. הסרת שיער בלייזר אינה מומלצת לאנשים שמשזפים את עורם בגלל מכת שמש, נזקי שמש או כוויות שמש.

בני נוער צריכים להחליט על הסרת שיער בלייזר בהתייעצות עם הוריהם

חובה בהחלט כי הסרת שיער בלייזר תיחשב מכמה סיבות ומטרות. לפני שתעבור הסרת שיער בלייזר באמצעות אלקטרוליזה, עליך להיות מודע לסיכונים והיתרונות של הסרת שיער בלייזר למתבגרים.

במרפאת לייזר סיטי, על ההורים והאפוטרופוסים למלא ולחתום על טופס הבקשה להסרת שיער בלייזר לילדם. להסרת שיער בלייזר יש את אותם היתרונות של אלקטרוליזה כמו אצל מבוגרים, כמו להסרת זקיקי השיער.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן