מה יש לעשות בחבל אנדלוסיה?

אם יש לך זמן במהלך ההרפתקה שלך באנדלוסיה, צא לטיול יום לעיר קורדובה לביקור בכמה אתרים היסטוריים מדהימים, כגון מסגד מזקיטה, קתדרלת קורדובה ואלקאזר של קורדובה, עבודות אדריכלות יפות שיעניקו לך תובנה רבה על ההיסטוריה של העיר והאזור כולו. העיר גרנדה היא מתחם מורשת עולמית של אונסק"ו עם ארמונות עם חצרות יפות, עצים פורחים, בריכות ומזרקות. זוהי אטרקציה תוססת (קראו את המדריך המפורט שלנו לגרנדה לקבלת עצות פנימיות כיצד לבקר בעיר גרנדה באנדלוסיה, דרום ספרד).

קתדרלת קורדובה היא אחת המונומנטים היפים ביותר בספרד. הוא ידוע גם בשם מסגד מזקיטה, שהוא ללא ספק אחד המבנים המפורסמים ביותר בספרד.

Alcazar de Sevilla האמיתית

היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והיא אחת מחמשת האטרקציות המרכזיות בדרום ספרד. הלהמברה, מבצר מלכי המורים מימי הביניים המשקיפים על העיר גרנדה, הוא גם אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בספרד בזכות הארכיטקטורה המפוארת שלה. מתחם ארמון אלהמברה (ארמון אלהמברה), הממוקם על גבעה המשקיפה על העיר גרנדה, הוא עיר מבוצרת שמצליחה למזג את האדריכלות הרומית, הרנסאנס, הנאסרידית והאנדלוסית באלגנטיות ובקלות.

מסביליה למדריד

היא משב רוח, אבל אם אתה מותש מכל המראות והפעילויות היפות במדריד, עליך להוסיף טיול לחבל אנדלוסיה לביקור בכמה מהאתרים הטובים ביותר בדרום ספרד. סביליה היא בירת אנדלוסיה וחובה בדרום, אז הנה מדריך חיוני לכל הפעילויות באזור יפהפה זה של ספרד.

זה הופך את קאדיז לאחד המקומות הטובים ביותר לעשות הרבה דברים בדרום ספרד

קדיס אולי לא היעד המוביל באנדלוסיה בהשוואה לערים כמו סביליה וגרנדה, אבל זה עדיין מקום נהדר לבקר בו. ממוקם ליד האלהמברה של האזור ואחת האטרקציות התיירותיות העיקריות, כמעט כולם מבקרים בגרנדה.

למרות שאתה יכול לטייל באזור בעצמך

אחת הדרכים הטובות ביותר להרגיש את הערים והנופים האיקוניים הרבים היא סיור שלוקח אותך לחלקים הטובים ביותר. בדף זה תוכלו לגלות ולדמיין את החוויות החשובות ביותר שאסור לפספס באזור עצום זה בדרום ספרד המאופיין בהיסטוריה המרתקת ובמורשתו הנהדרת. אנדלוסיה עצמה יכולה להיחשב ליעד תיירותי, עם אתרים ואטרקציות ידועות שכדאי לבקר בהן, מערים ועד פארקים לאומיים ומונומנטים.

כדי לעזור לך לתכנן את שהותך, ריכזתי רשימה של 20 מהאתרים, האטרקציות והמראות הטובים ביותר באנדלוסיה. אי אפשר לראות עד כמה בחירה זו תהיה שימושית אם אתה מתכנן מסלול או מחליט לנסוע לאנדלוסיה, אך הוא יתן לך לטעום כמה מהדברים הטובים שאתה יכול לעשות בכל מקום. בנוסף, הוא ייתן לך גם כמה טיפים טובים ומסלול מפורט לביקור באזור תוך 3-16 ימים.

באנדלוסיה

המחוז הדרומי המרהיב של ספרד, מהעיירות ההיסטוריות ועד הכפרים הלבנים המקסימים, זהו יעד נפלא בספרד. אנדלוסיה היא אזור עשיר ומפתה ואחד החלקים היפים ביותר בדרום ספרד. בשל קרבתה למרוקו, מדינה עם תרבות ואורח חיים מגוון, אתה רוצה לעשות ככל יכולתך להרוג שתי ציפורים באבן ולחקור את הטוב משני העולמות. מדריך חיוני זה לכל מה שיש לאנדלוסיה להציע הוא חובה למבקרים בפעם הראשונה, כולל הסיבות מדוע הוא המקום החשוב והיפה ביותר באזור ולמה ספרד צריכה לעשות זאת שוב.

לאנדלוסיה יש כמה מהאנדרטאות המרגשות ביותר בעולם

מהקתדרלה המפוארת של סביליה ועד ארמון אלהמברה המפואר בגרנדה והמסגד הגדול בקורדובה. אם אתה ברשימת הפעילויות המדהימות שלך באזור, בקר בקתדרלה המפוארת של מריה הכס הקדושה בסביליה.

בירתה ג'אן כוללת קתדרלה יפה ומהווה יעד פופולרי לחובבי טיולים וחיק הטבע

ולמחוז יש 4 שמורות טבע בהרים, אזור עשיר בבעלי חיים, וזה עוד דבר נהדר באנדלוסיה ובספרד. מאז המאה ה -9, Alcazar (ספרדית של טירה) הוא ארמון המלוכה הפעיל הוותיק ביותר והגנים הם חובה לראות בעיר. העיר גוואדיקס היא מקום נעים לביקור בפלאזה דה לה קונסטיטוסיה 3 האטמוספרית, קתדרלה מהמאה ה -17 הממוקמת 55 קילומטרים דרומית לגרנאדה, בין היתר.

באופן דומה, אלקאזאבה, שהצל על ידי אלהמברה של מלאגה, שווה ביקור כאחת המצודות השמורות ביותר בספרד. הנוף של אלמריה עומד בניגוד למה שתמצאו באנדלוסיה, אך כדאי להכניס את הפעילויות הטובות ביותר באזור לרשימה זו.

קורדובה היה אחד המקומות האהובים עלי במהלך שהותי באנדלוסיה

העיירה רונדה בהרי ספרד היא אחת הערים העתיקות ביותר בספרד והיא ממוקמת על רמה מוקפת חומות עיר. אם הייתי לוקח את המילה הסבילית, אפשר היה לחשוב שסביליה היא אחד המקומות הפופולריים ביותר באזור.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן