האם אני חייב מורה לפיתוח קול או שאפשר ללמוד בעצמי?

אני כאן כדי להראות לך 6 דרכים חשובות לשיפור השירה שלך והיבטים אחרים בחייך. כשהתחלתי שיעורי שירה, חקרתי הרבה איך לשיר הכי טוב. באופן אישי, היה לי כישרון ווקאלי מועט, אבל הצלחתי לשיר בצורה שנשמעת כמו זמרת מוכשרת, ולכן רציתי למצוא כמה דרכים טובות ללמוד לשיר טוב יותר. אז שילבתי את מה שלמדתי בשירים שלי והשתמשתי בו היטב בצורה של שירים, קטעי וידאו ואפילו קליפים.

אם אתה מחפש אנשים שילמדו אותך איך לשיר

עיין בשיעורי השירה המקוונים המלאים שלי. אם תרצה לעבור קורס הכשרה קולית כדי ללמוד לשיר, תוכל לבקר בקורס מאסטר הקול שלי כאן. את שיעורי השירה שגרמו לקולי לעבור רע מאוד לטוב מאוד, למדתי לבד, בעזרת חברי ועמיתיי ובעזרתם.

לימוד מעמיק של תורת המוסיקה יכול לעזור לך להשלים את קול השירה שלך ויכול להיות מובל על ידי מורה לזמר

אם אתה מחפש את קורסי השירה המקוונים הטובים ביותר, עיין כאן בקורס מאסטר הקול שלי. בפיתוח הצליל שלך אתה לא רק משפר את השירה, אלא גם 12 שבועות של הדרכה אינטנסיבית, שבהם אתה לומד כיצד לפתח את הצליל הייחודי שלך כאמן.

לשיר עם מורה

אחד על אחד, היא בהחלט לא הדרך היחידה ללמוד לשיר, אבל זה יכול להאיץ את העניינים בכך שמישהו יתאים את הטכניקה שלך בזמן אמת. עם זאת, אם אתה באמת רוצה להשתפר, אם אתה רוצה ללמד את עצמך איך לשיר, אז לעבוד אחד על אחד עם המורה המוסמך שלך יכול להעלות אותך לשלב הבא.

באשר לשיעורי שפה פרטיים, סקייפ הקלה בהרבה מתמיד לקחת אותם. אין מורה או מאמן לזמר שמתגורר בצד השני של העיר, ואתה לא צריך להיות באותה עיר כמוהם. מלבד שיעורי שירה פרטיים, נוצרו גם שיעורי שירה מקוונים.

אם אתם מחפשים שיעורי שירה מקוונים

נסו למצוא קורס או שיעור שמועבר על ידי מורה פיתוח קול מוסמך. מי שרוצה לתת שיעורים פרטיים בשירה, חייב להירשם כעצמאי. למרות שאין צורך בהחלט לעבוד כמורה לשירה, הכשרה מוזיקלית מומלצת בכל רמה שהיא. אין צורך בתואר, אך מי ששואף לקריירה כמורה לזמר חייב להפגין את שליטתו בנושא.

כדי להעפיל כמורה לזמר בבית ספר, עליך לעמוד בדרישות להיות מורה בתחום האחריות שלך ולהיות ביכולת ללמד ולהכשיר ילדים בשירה, שירה וקריאת מוסיקה. מורים המעוניינים לעבוד בבתי ספר ציבוריים או פרטיים חייבים להיות בעלי כל הכישורים הדרושים למורים. על פי האקדמיה האמריקאית למורים קוליים, רוב המורים חייבים לעבור מבחן יכולת מקצועית ולקבל תעודת מורה כדי לקבל עבודה כמורה ווקאלית.

במהלך תקופת לימודי הקול

תעבוד על שיפור טכניקת הנשימה שלך על מנת לתמוך ולפתח באופן אופטימלי את כלי הקול שלך. המורה שלך לשירה ילמד אותך תרגילי חימום שונים המהווים חלק מיסודות השירה שלך. אם אתה רוצה לשפר את תמיכת הנשימה שלך, להגביר את כוח הקול שלך וללמד את עצמך לשיר בזמן, אתה צריך ללמוד לתמוך בנשימה טובה. בשיעורי קול פרטיים, המורים שלך עובדים איתך על מנת ליצור יציבה טובה המספקת מקום למתוח ולהחזיק את הסרעפת והאוויר שלך, ולתמוך בקולך. מכיוון שמורים לשפה משתמשים בשיטות שונות כדי ללמד נשימה, שלעתים עלולות לבלבל, חשוב להבין את סוגי התרגולים השונים כדי להשיג את הצליל הרצוי. המאמן הקולי שלך חייב לדעת ללמד אותך את מערכת התהודה של הקול שלך ואת האיזון הנכון בין הסרעפת לנשימה.

לדעת מה שאתה רוצה זה הצעד הראשון בכיוון הנכון

אך אם אתה מחפש מאמן קול מקצועי לסוג ההתפתחות הקולית שמעניינת אותך, עליך לוודא שמאמן הקול העתידי שלך יוכל לעבוד איתך לפתח אותך בצורה שתתאים לסוג הקול שלך ותתאים לסגנון שלך. אתה רוצה מישהו שיכול לעזור לך להתאמן באולפן הקול, לעזור לך להרגיש בטוח יותר בציבור, להרחיב את טווח הקול שלך ולשפר את הביצועים הקוליים שלך.

הקימו תוכנית הדגמה אסטרטגית ושכרו מאמן שייתן לכם את כל מה שאתם צריכים

כדי להצליח ככישרון שפה. זכור כי אתה יכול ללמוד מיומנויות אלה רק אם אתה משקיע את המאמץ הדרוש, כפי שאומר לך המאמן הקולי שלך. אתה רוצה לדון בשאלות, בחששות ובשיעורים שלך עם המאמן הקולי הפוטנציאלי שלך, כך שתוכל להתמקד בפיתוח כישורי הקול שלך בשיעורים ובזמן שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן