סופיה, בולגריה למטייל העצמאי

המדריך האולטימטיבי לבולגריה ולסופיה מראה לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת, היכן להישאר וכולל את כל הפעילויות בעיר סופיה שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם לשם. מדריך זה נותן לך מושג למה לצפות כתייר ומציג בפניך את כל האטרקציות והדברים המדהימים שאתה יכול לעשות כשאתה מבקר עם המשפחה, החברים, הקולגות – הקולגות או אפילו את עצמך. אם אתה מצפה לבקר בה לבד, אנו נציע לך גם רשימה של כמה דברים שכיף לעשות במהלך ביקורך בבירת בולגריה, כמו גם כמה טיפים וטריקים.

אנו גם נספק לך רשימה של המסעדות הטובות ביותר בסופיה

כמו גם כמה טיפים וטריקים למסעדות והברים הפופולריים ביותר. אנו מקווים כי המדריך הזה ייתן לך מושג מה אתה יכול לעשות בבולגריה ויעזור לך לתכנן את החופשה בבולגריה. אם אתה מתכנן טיול יחיד לבולגריה, אנא מצא למטה מדריך הנסיעות שלנו בבולגריה, המכיל רשימה של חברות הנסיעות בהן תוכל להשתמש, היכן ללכת לשהות בבולגרית ואיך להתמצא. קפצו לרשימת הטיפים לטיולים בבולגריה והתחילו בשלושה ימים בסופיה, שם תוכלו להסתובב עם הצעות כיצד לבלות שם את זמנכם. קרא את המדריך המקיף שלנו לבולגריה עם הערכת תקציב ובקר בבולגריה למידע נוסף על בתי המלון, המסעדות והמלונות הטובים ביותר במדינה וטיפים וטריקים אחרים.

הטיול שלך לבולגריה עשוי להתחיל בעיר הבירה והעיר הגדולה ביותר של סופיה בביקור באטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במדינה, כגון המוזיאון הלאומי של בולגריה, הפארק הלאומי הבולגרי והפארק הלאומי. של בולגריה.

עיר זעירה זו נגישה בקלות בתחבורה ציבורית מסופיה והיא תחנה מצוינת – מיוון לכיוון דרום לנסוע לבולגריה.

פלובדיב שווה ביקור ארוך יותר

אך אם יש לכם רק שלושה ימים, אני ממליץ לכם לבלות 3 ימים בבירה, מכיוון שזה באמת יכיר את בירת בולגריה. אם יש לך זמן מוגבל בבולגריה, טיול יום לסופיה הוא אופציה טובה, אבל אתה רוצה לראות קצת יותר את המדינה. בעוד שאפשר היה לבלות שבוע או יותר בבולגריה ואז לחזור ולחקור את חלוקת פלוב יותר, הייתי ממליץ להישאר יותר מ -4 ימים מחוץ לבולגריה. למרות שיכולתי בקלות לבלות שבועות (ויותר) לחקור את זה, הייתי ממליץ לך לבלות שלושה מהימים האלה בבולגריה אם היו לי רק חמישה ימים בבולגריה.

כאשר אתה מרכיב את מסלול סופיה שלך

אתה יכול להשתמש בכל אחד מטיפים הנסיעות לסופיה שאני מציג לך, בין אם אתה גר כאן ובין אם אתה מבקר בקרוב. אם אתה מתכוון לבקר בקרוב, הוסף סימניה לרשימה זו של משאבי טיפים לבולגריה, שכן אני מבטיח שתרצה להשתמש בהם.

נסו כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בבולגריה, כמו שדה התעופה הבינלאומי של סופיה, המוזיאון הלאומי של בולגריה והמוזיאון הבולגרי.

אם אתם מתכננים טיול לסופיה

עיינו במדריכי הנסיעות שלנו למטה, וכפי שתמצאו, מאמר זה מכיל כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעיר, כמו למשל המוזיאון הלאומי הבולגרי והאינטרנשיונל. שדה התעופה של בולגריה. סיורים בסופיה, כולל כמה דברים שתוכלו לראות מחוץ למסלול המוכה בסופיה, כמו גם כמה מסעדות וברים נהדרים. אלה הטיפים הטובים ביותר לטיולים שתזדקק להם כשאתה נוסע לעיר, מכיוון שיש לה הרבה מה להציע. פולי מ- One Flight Away מציג כמה טיפים לטיולים בסופיאלה, עם דגש מיוחד על בירת בולגריה ויעדיה התיירותיים.

כל ההמלצות מבוססות על חוויות שלי ועצות מקומיים, ואני גר בסופיה יותר משלושה חודשים.

העצות שלי בטוח להצטרף לסיור האוכל הבלקיס ביס בחינם לביקור בכל המקומות בהם תבקר במהלך הביקור העתידי שלך. יש הרבה מקומות נהדרים לטייל בסופיה, חלק מהפופולריים ביותר לטיולים: מרכז העיר, מרכז העיר העתיקה והעיר העתיקה.

אם אתם באמת בתקציב, תוכלו לקחת את FlixBus לסופיה מקישורי הרכבת המרכזיים שהם סופיה, פלובדיב, בורגס, סופיה וורנה.

במרחק הליכה קטן מסופיה

ישנם מספר מקומות לינה נהדרים. אם ברצונכם לבקר במספר יעדים בבולגריה בטיולכם, הנסיעה לבולגריה קלה יחסית. לפלובדיב אין מספר מבקרים זהה לזה של סופיה, אך היא עדיין מקום פופולרי עבור מרבית המסלולים בבולגריה. ערי סופיה, ואם אתם מטיילים בתקציב נמוך, חלק מהמקומות הטובים ביותר לשהות בסופיה הם ג'נסקי פזר, ליובן וקרבלוב. עם זאת, זה יכול להיות צפוף מאוד, ורוב המבקרים מבולגריה עוצרים כאן כמה ימים או אפילו שבועות בכל פעם, במיוחד בחודשי הקיץ.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן