איך להתאמן ולעשות כושר בבית בלי ציוד?

ריכזנו כמה מהאימונים הביתיים האהובים עלינו כדי לבנות שרירים ולשרוף קלוריות מבלי לעזוב את הבית הנעים שלך. הקמנו את האימון הפשוט בבית הזה המורכב מ -15 תנועות כוח וקרדיו כדי להפוך אותו לחלופה מצוינת לאימון מלא בחדר הכושר. התאם את התרגילים הללו ליצירת אימון אירובי רוצח מהבית, וסיימת.

אם אתה משתעמם מהפעילות הגופנית הרגילה שלך ורוצה לשנות מעט את משטר האימונים שלך, נסה לפילאטיס. ישנם מספר שיעורי פילאטיס שאליהם תוכלו להשתתף בחינם, החל משיעורים ועד לחיזוק הבטן ועד לשיעור פילאטיס מלא בחדר הכושר המקומי.

ישנם הרבה תרגילים נגישים ואימונים ביתיים שתוכלו לעשות בסלון שלכם בלי שתצטרכו לעשות את המסע לחדר הכושר

יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות בבית בלי לקנות ציוד כושר, כמו למשל סרטוני האימון שהצעתי קודם. אתה יכול גם להירשם לאפליקציית FitOn בכדי לעבור כל ציוד או קורס אימונים ביתי שתרצה, או לשלם עבור מאמן כושר מקוון.

כל מה שאתה צריך זה זוג משקולות

ואתה יכול להשתמש רק באחת מהן כחלק מאימון אירובי צעד בבית. מי שמוצא את האימון הביתי המתחיל לעיל קל מדי יכול לעבור לאימון משקל גוף מתקדם. אתה יכול לעשות את אימון החזה הבא שלך בחדר הכושר הביתי שלך או פשוט ללכת, לרוץ, לרוץ, ללכת, לרכוב על אופניים, לשחות וכו '. – הנה 2 תרגילי פילאטיס שאתה יכול לעשות בבית בלי שום ציוד שיעניק לך את אותן תוצאות. תנועות אלה יעבדו באותה מידה כמו בחדר הכושר, ותבטיח שתשיג את כל המטרות שלך בכל מה שקשור להתאמן בבית.

בעוד שאימונים ביתיים רבים מתמקדים בקרדיו אירובית, זה מוכיח שאתה לא צריך ללכת למחלקת המשקולות של חדר הכושר כדי להתאמן על השרירים. זהו אימון ביתי טוב, שמתבסס בעיקר על אימון במשקל גוף והופך אותו לנוח לנסיעה בבית.

הגוף שלך

הוא הכלי הטוב ביותר לעשות אימון נהדר ללא ציוד. בעזרת ציוד מצוין תוכלו להשתמש במשקל הגוף שלכם בכל זמן ובכל מקום לאימון גוף שלם. המשמעות היא שבעצם תוכלו לעשות אימוני משקל גוף בכל זמן ובכל מקום מבלי להשתמש במכשירי כושר כלשהם! בין אם יש לכם דקות ספורות לאימון ליבה מהיר ובין אם אתם רוצים לקחת חלק במשך חודש, אתגר היוגה היומי הוא ארוך, הנה משהו שיעזור לכם להתאמן בבית. גם אם לא נמצא אימון ביתי אחד במחזור, תוכנית מובנית יכולה לעזור לחסוך זמן, לשמור על פעילות גופנית שלך באופן קבוע ולעשות הבדל גדול בכושר שלך. האימון של 7 דקות של היישום Sworkit מעולה לאימונים מהירים מהבית, אבל אתה אפילו לא צריך שטח רצפה או זוג רצים נוחים כדי להיכנס לכושר לאימון הפנטסטי והמאומץ הזה.

צינורות התנגדות יכולים להיות חלק מהאימון הביתי שלך, אך הם יכולים גם לעמוד על אימון ביתי בבית או אפילו על הספה.

אימון זה יכול להיות יעיל באותה מידה כמו אימון כושר, בתנאי שאתה מוכן להשקיע מעט זמן ומאמץ בבית. אם אין לך גישה לציוד כושר (או ציוד כלשהו), אני קורא לך לא לשכוח את משחק הכושר שלך.

התבונן ברשימת התרגילים המדהימה הזו לבית ומצא את מדריך הכושר המושלם שיוכל לעזור לך לבצע אימונים נהדרים תוך כמה דקות ביום

Sworkit מבוסס על מערכת של תרגילים אקראיים המתאימים למטרות האימון שלך. המערכת מצוינת לבנות לאט לאט תרגילים בסיסיים לתוכנית אימונים שלמה. בחר אם ברצונך לבנות כוח, לעשות יוגה או להתפתח לתכנית אימונים מתקדמת כגון שכיבות סמיכה, סקוואט ודדליפט.

אתה יכול לבחור את האימונים שלך על בסיס הציוד שיש לך ורוצה להתאמן איתו. לדוגמא, תוכלו לחפש תרגילים כמו לחיצות, כפיפות בטן, דדליפט, לחץ על ספסל ודדליפט או יוגה ויוגה.

ראשית

מי שרוצה לכלול אימוני כוח באימון הביתי שלו אך אין להם משקולות לא צריך להתייאש. אתה עדיין יכול להתאמן היטב ולהתאמן בבית על ידי ביצוע מגוון תרגילים כגון סקוואט, דדליפט, לחץ על הספסל ומיתרים תרגילים רבים כמו שאי פעם עשית בחדר הכושר. התחל בתנועות אלה ושמור אותם בארסנל אם אתה זקוק לאימון מהיר לעשות את זה איפה.

אחרת

יוגה היא אימון חופשי של 100%, ואם היא מבוצעת בצורה נכונה ועקבית, היא יכולה להיות יעילה באותה מידה כמו אימון כושר. מה שאתה באמת משתמש בו הוא משקל הגוף שלך, שמתיח ומותח את השרירים. ניתן לעשות שכיבות סמיכה, דדליפט, לחיצות ספסל, סקוואט, סנטר ועוד. תרגיל את פלג גופך העליון והתחתון על מזרן יוגה ועבד על הליבה, הגב, הכתפיים, הירכיים, הרגליים, הידיים ושרירי הגב שלך בדרכים רבות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן