איזה סוגי פולי קפה נחשבים לטובים ביותר?

אם אתה שותה קפה נלהב, אולי תהית כמה קפה יש ומה מייחד כל אחד מהם. בין אם אתה שותה מדי פעם או חובב קפה, ישנם הרבה משקאות קפה שאתה יכול לשתות מקפה ושעועית וצלי שונים. למרות שאני "טירון קפה" ורואה את עצמי "אנין קפה", הופתעתי לגלות כל כך הרבה סוגי קפה במשקאות ובקפה.

בעזרת כוס האספרסו או פולי האספרסו ניתן לחלוט סיר קפה

או להכין פולי קפה בסגנון אספרסו. אם תרצו לטחון פולי קפה קרים, תוכלו לבחור בין מגוון שעועית, כמו שחור, אדום, לבן וחום. אינדיקציה נוספת היא שסוג זה של פולי הקפה, כאשר הוא מבושל, מוגש בצורה הטובה ביותר חם ובעל טעם טוב יותר כאשר משתמשים בו בטכניקת זילוף או טפטוף.

עם זאת

ההשפעות של שימוש בשעועית אספרסו עשויות להשתנות בין פולי קפה קלויים למדי. אם אתם חובבי קפה אמיתיים, תרצו להבחין בהבדל הטעם בין פולי אספרסו לסוגים אחרים של פולי קפה בטעמים. הטעם של הקפה שלך מקור בסוג פולי הקפה המשמשים בתהליך הבישול. הכרת ההבדלים בין הטעמים השונים של אספרסו, כוס אספרסו ושעועית אספרסו עוזרת לך לבחור את פרופיל הטעם המושלם לקפה הבוקר שלך בכל פעם.

ישנם צולים שיכולים לערבב קפה עם קפה בעל טעם ייחודי, בעזרת אחרים, למשל. למרות שרובנו מנצלים את מרב פולי הקפה השונים, משתמשים בתערובות מסוימות כדי לנטרל את ההשפעות של פולי קפה שונים על פרופיל הטעם של הקפה שלנו.

פולי קפה מסוג זה מגדלים בברזיל והיא גדולה מאוד, וזו אחת הסיבות לכך שלעתים מכנים אותה פולי הפיל. לפולי רובוסטה למעשה יש הרבה יותר ארומה ממה שאנו מדמיינים בדרך כלל כשאנחנו חושבים על "פולי קפה".

ערביקה הוא הזן הנפוץ ביותר, המהווה למעלה מ 90% מכל פולי הקפה המשמשים בארצות הברית, קנדה ואזורים אחרים בעולם. בשנים האחרונות הופקו מספר זנים חדשים משני הזנים הללו, כמו Arabica 2.0 החדשה.

מפעל ערביקה נחשב לאחד מפולי הקפה הטובים בעולם ותורם לייצור של למעלה מ- 80% מכל הקפה בארצות הברית ובקנדה

למעשה, יותר מ- 80-90% מכל פולי הקפה המיוצרים ברחבי העולם מגיעים מזן ערביקה. השעועית בדרגה הגבוהה ביותר, או "המומחיות" (עם מעמד של מומחיות), הן מזן Arabianica זה. פולי קפה רובוסטה גדלים במיוחד מצמחי קופאה קופורה ומהווים כמעט 40% מכלל הקפה בעולם שלנו.

למעשה

קפאין הוא שהופך את צמח הרובוסטה לחזק כל כך, ויש לו תכולת קפאין גבוהה בהרבה מפולי ערביקה. בנוסף, פולי הקפה הללו הם מהקפאין ביותר בעולם, עם ריכוז גבוה יותר של קפאין מאשר פולי קפה ערביקה. פולי קפה של רובוסטה מכילים גם שיעור גבוה יותר של נוגדי חמצון ונוגדי חמצון בשעועית שלהם, כלומר קפה חזק מסוים באמת יכול לארוז מכות.

המונח "אספרסו" לפולי קפה בדרך כלל מציין את תכולת הקפאין הגבוהה שלהם, אך ניתן להשתמש בפולי אספרסו גם לשיטות אחרות. התואר הנחשק לפולי הקפה החזקים ביותר בעולם מייצג תכולת קפאין גבוהה ולכן עשוי מפולי קפה רובוסטה.

רוב המבשלים קונים פולי קפה לשימוש ומשלבים אותם עם שעועית אחרת

אך רוב האמריקאים קונים אותם מקמעונאים שמוכרים תערובות המכילות גם פולי רובוסטה וגם פולי ערביקה. לפולי קפה באיכות גבוהה יש תווים ארומטיים טבעיים המופיעים בדרך כלל על תווית הקפה בו הם נמכרים.

בכל הנוגע לבחירת פולי הקפה הנכונים להעדפתך, עליך לשקול מהיכן הקפה שלך. לכן, לסוג פולי הקפה תפקיד חשוב מאוד בקביעת האיכות והטעם הטובים ביותר של הקפה.

אם ברצונך להימנע מפולי קפה רובוסטה כאשר אתה קונה את הקפה הבא שלך

עליך להסתכל על איכות הפולים ועל סוג הפולים מהם הם עשויים, מכיוון שזה ייתן לך מושג טוב יותר על איכותם. . אם תבחרו לוותר על שעועית איכותית כמו שעועית מארה"ב ומדינות אחרות, תוכלו גם להתאמץ במודע לקנות קפה ממדינות כמו ברזיל, קולומביה, אקוודור, גואטמלה, הונדורס, ניקרגואה ופרו.

הגורם החשוב ביותר הוא איכות השעועית, שתגבר עם הגיל. בניגוד למזונות מתכלים אחרים, משתמשים בפולי קפה בדיוק כמו בכל מזון אחר, כך שתכולת הקפאין יכולה להשתנות בהתאם לסוג הפולים המשמשים לצלייה ולכמות הקפאין בקפה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן