האם שווה לקנות או להשכיר משרד?

בין אם אתה מקים עסק חדש או מרחיב את הארגון שלך, עליך לשקול את היתרונות והחסרונות לפני שאתה קונה חוזה שכירות או נכס מסחרי. כשמדובר בבעלות על שטחי משרדים, ישנם כמה יתרונות שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה. בין אם אתם שוכרים או רוכשים נכס מסחרי, אתם מחליטים בעצמכם האם יש לכם אפשרות לפתוח או להרחיב נכס קיים.

בטווח הארוך

קניית שטחי משרדים עולה פחות כסף, אך תעמוד בפני עלויות משתנות ועליות שכירות עם תום חוזה השכירות שלך. אם תשכרו, לא רק שהחכירה תעלה פחות כסף, אלא בטווח הארוך זה יעלה יותר לקנות. לדוגמא, אם אתם שוכרים בשכונה מתפתחת, יתכן והאינטרס של בעל הבית שלכם יהיה לתת לכם את השטח כדי שיוכל להגדיל את שכר הדירה לדיירים מסחריים חדשים.

הנה מדריך השוואה שיעזור לך להחליט אם קנייה או השכרת משרד מתאימים יותר לעסק שלך

אם אתה עדיין בוחר בין קנייה להשכרה, קרא את המדריך שלנו לקניית שטחי משרדים ואת המדריך שלנו להשכרה או השכרת שטחי משרדים. קראו גם את המדריך שלנו להשכרה או קנייה של שטחי משרדים כדי שתוכלו לבחור את הפיתרון הטוב ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם. ההחלטה אם לשכור או להחזיק שטחי משרדים עבור העסק שלך היא החלטה חשובה לכל יזם או בעל עסק קטן. ההחלטה בין קנייה או השכרה של משרד רופא יכולה להיות קשה, גם אם יש לכם את כל היתרונות והחסרונות. בעלי עסקים קטנים צריכים לשקול היטב את היתרונות והחסרונות של השכרה או רכישת שטחי משרדים לעסק שלהם. כדי לברר האם עליכם לשכור ולקנות ריהוט משרדי, עליכם לשבת ולחשוב על כל היתרונות והחסרונות, ולכל אחת מהשאלות הללו יתרונות וחסרונות רבים. הנה כמה שאלות חכמות לשאול את עצמך: האם זה זול יותר בטווח הארוך, האם זה שומר על הבית שלך, ואתה ממשיך לשלם שכר דירה? מהן עלויות הליסינג, מהן עלויות הליסינג וכמה הכנסות מדמי שכירות אתה יכול לצפות באופן סביר? אם יש לכם עודף שטח להשכרה, כמה זמן יכול להימשך הריק ומה ניתן להשיג עם שכר הדירה אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לשכור ולהשאיר את המקום הריק ריק, או אם הוא בחינם ואתם משכירים אותו, מה העלויות ? כמה אני יכול לצפות באופן סביר מהכנסות השכירות שלי אם יש לי עודף שטח שאני חוכר ויש לי בחינם?

אם אתה חושב על השכרת רהיטים ותוהה אם כדאי לשכור רהיטים, שקול חמש סיבות אלו להשכרת רהיטים. אם אתה שוקל אם שכר הדירה כדאי, כדאי לחשוב על זה.

תן לנו לכסות את היתרונות והחסרונות של השכרה לעומת רכישת בית

כדי שתוכל לברר מה הכי מתאים למימון, לאורח החיים ולתוכניות העתידיות שלך. כדי לעזור לך להחליט מה הכי מתאים לך ולעסק שלך, אנו בוחנים את היתרונות והחסרונות של השכרת משרדים וקניית שטח משלך, כמו גם היתרונות והחסרונות של עבודה מהבית.

כפי שתראו, החסרונות של ליסינג ציוד משרדי מתחילים להתפוגג וההחלטה אם לקנות או לחכור את זה תהיה הרבה יותר קלה. היתרונות של קנייה וליסינג עובדים כל כך טוב ביחד, עד שהונאת ההשכרה מתמוססת.

אם ברצונך להאריך את חוזה השכירות שלך כאשר

הוא יפוג, בעל הדירה שלך יכול להגדיל את שכר הדירה בצורה דרסטית, גם אם נראה כי העסק שלך מסתדר היטב ואתה תסבול ממעבר אחר למקום אחר. לחכירה קבועה יש כמה חסרונות, אך אם הקמתם מיקום עסקי רווחי ובעל הבית רוצה את הנכס לשימוש המדויק הזה, אינכם רוצים לאבד אותו כדי להגדיל את שכר הדירה. השכרה מעניקה לך גמישות המאפשרת לך להרחיב במהירות לשטחי משרדים נוספים כאשר הוא זמין. בעוד שהשכרה לרכישה כוללת יתרונות וחסרונות, השכרת שטח אחסון יכולה להיות יתרון יותר במקרים מסוימים. עם זאת, השכרה אינה האופציה היחידה בהשוואה לרכישת שכירות או בית משותף.

כפי שאתה יכול לדמיין, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה האם על העסק שלך לקנות או להשכיר נכס. עם זאת, כדאי לחשוב כיצד חכירה או השכרה יכולים להשפיע על העסק בעתיד.

אם תשכירו שטחי משרדים, השוק יכתיב מה תשלמו בשכר דירה בטווח הארוך. שטחי משרדים הם השקעה כספית גדולה ויש יתרונות וחסרונות בקנייה או בליסינג שלהם. הבן כי השקעה בנכס מסחרי חשוב לקבל את החלטת ההשקעה הנכונה עבורך.

אם הכספים הם השיקול היחיד שלך, עיין בניתוח זה, שמראה כי שכירות משרדית עשויה לעלות יותר משכירת משנה. העצמאים מציעים כמה חישובים פשוטים כדי לעקוב אחר העלויות: השכירות תעלה כמעט 323,000 $ יותר מקנייה במשך 15 שנים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן