איך לגרום לכלב שלי להפסיק לנבוח?

בואו נשבר את הסיבות העיקריות לנביחות כלבים ונלמד כיצד לגרום לכלב שלכם להפסיק לנבוח בחוץ. אחרי TONY של מחקר, הנה מדריך שלב אחר שלב כדי למנוע מהכלב שלי לנבוח. אז נטפל בסיבות הנפוצות ביותר עבור נביחות של כלבים ונציע פתרונות להפסקת נביחותן!

אם אתה פשוט לא יודע למנוע מהכלב שלך לנבוח בצעקות, זה דבר טוב לנסות. לפניך מדריך צעד אחר צעד כיצד לעצור את הכלב שלי בשאגות וכיצד לגרום לו לנבוח פחות באופן כללי.

אם אתה מתמודד עם כלב שנובח יתר על המידה ונראה שאין לו הכשרה

אז עליך לחשוב על קולר לכלבים. מאלף כלבים טוב יכול להציע לכם מגוון הרתעות כלבים נובחות כמו שריקות כלבים, קולרי כלבים ואילוף שריקות כלבים. בניגוד לנביחות כלבים קולי שהוזכרו לעיל, שריקת הכלב היא דרך טובה להשיג את המטרה למנוע מהכלב לנבוח יתר על המידה.

אם הכלב שלך נובח כשדוור מפיל חבילה בדלת הכניסה שלך

אתה יכול לחנך אותו לנביחות על ידי נביחות ולתת לו פינוקים כשהוא מפסיק לנבוח. אם הנביחות נעצרות או מדלגות או שנראה שהן חושבות שייתכן שאנשים לא יגיבו לנביחות, תגמול לו או לה פינוק.

במקום לנבוח על הכלב שלך

השקיע את זמנך וכסף בביקור אצל מדען התנהגות כדי ללמוד כיצד לגרום לו להפסיק לנבוח. להלן כמה טיפים כיצד לחנך כלב להפסיק לנבוח כאשר הוא נובח מול אנשים אחרים, בדוור או בסניף דואר. למידע נוסף על הוראת הפקודה לנוח לחיות מחמד שעדיין נתקלות בבעיות נביחות, אנא בקר בדף הראשי בנושא נביחות כאן.

אם יש דרך מוגדרת שלא לטפל בנביחות של הכלב שלך

זה לעצור את זה, ויש כמה דרכים נהדרות לטפל בזה. זכרו את הטכניקה הזו, אבל זה יהיה אתגר עבורכם למנוע ממנו לנבוח. אם יש דרך מסוימת שלא לטפל בנביחות שלו, תהיה דרך מסוימת לא לטפל בו, זה האתגר. זכור כי ישנן אפשרויות אחרות, כגון הפקודה "הפסק נביחות" או אפילו פקודה אחרת. להלן כמה מהמצבים הנפוצים ביותר שגורמים לכלב שלך לנבוח יתר על המידה, ואחריהם כמה צעדים פשוטים שתוכל להציג בכדי להפחית את נביחותיו. אם אתה מחליט שהכלב שלך לא צריך לנבוח בחוץ, בצע את הצעדים הבאים. אם אתה שומע ילדים משחקים, התחל ברגע שהכלב נובח ושמור אותו שם עד שהנביחות נעצרות, ואז קח אותו החוצה והחזיר אותו פנימה.

השתמש בפקודה "רגוע" ואז התחל בפקודות כמו " רגוע "ושיבח את כלבך כשהוא מפסיק לנבוח, גם אם זה רק לנשימה. השתמש בפקודות כדי לדבר ולהפיץ פינוקים כאשר הנביחות נפסקות, ואז שבח אותו על שהפסיק לנבוח.

אם אתה רואה את הכלב שלך נובח לתשומת לב בעבודה בבית

עצה טובה להתעלם ממנו עד שהוא מפסיק לנבוח. זכור שחשוב להיות עקבי ביותר עם חיית המחמד שלך. להלן מדריך צעד אחר צעד כיצד לגרום לכלב להפסיק לאכול פינוקים. להלן דוגמא לאופן בו גרמתי לכלב שלי להפסיק לנבוח עם פינוק, אך זכרו שזה המפתח להצלחה של טכניקה זו ושהיא עקבית ביותר עבור חיות המחמד שלכם. להלן עצה נוספת כיצד לגרום לכלב להפסיק לנבוח, למטה. זכור כי הדבר חיוני ליעילות הטכניקה וכי חשוב באותה מידה שאתה עקבי ביותר עם חיית מחמד.

כדי לגרום לכלב שלך להפסיק, השאר אותו בשקט ותן לו להתחמם, אך אל תעבוד איתו. אם הגור שלך לא מפסיק לנבוח ואתה די בטוח שהוא רק רוצה תשומת לב, התעלם ממנו עד שהוא מפסיק לנבוח.

אתה יכול לנטר רגישות עם הגור שלך לדברים יומיומיים והפרעות או ללמד את הכלב שלך להפסיק לנבוח כשהוא מכוון

לפני שתשקול כיצד לגרום לכלבים שלך להפסיק לנבוח, עליך לדעת כי שום טכניקת אילוף לא תמנע לחלוטין את הנביחות. ההבנה מדוע הכלב נובח ומענה לצרכיו הספציפיים היא הדרך הטובה ביותר לעצור את הנביחות. אם אינך בטוח אם הכלב שלך נובח או שהוא נובח על הכל, ערוך יומן קליפות.

לדוגמא, אם הכלב שלך נובח על כלבים אחרים, בקש מחבר שיביא את הכלב שלו ויעמוד כדי שהכלב לא נובח עליך. תן לו או לה תזכורת כשאתה לא בבית, כך שתוכל לנקוט בצעדים כדי למנוע מהכלבים שלך לנבוח כשהם לבד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן