האם אפשר לתבוע את ההורים שלי?

בשבוע שעבר שמתי לב לכותרת שכותרתה: "האיש ההודי תובע את ההורים על הלידה" – כותרת העיתון בהודו.

כמעט באופן מיידי

המחוקק בקליפורניה העביר חוק האוסר על ילדים לתבוע את הוריהם בגין מוות שלא כדין. בית המשפט קבע כי על ילד להתנהג בצורה כזו שהוא יכול לתבוע בשם הוריו אך ורק על בסיס הוריו. מכיוון שקטינים אינם רשאים להגיש תביעה בוושינגטון, בית משפט ממנה אפוטרופוס למודיעין לתבוע בשם הילדים. אם לוקחים ילד מהוריו בהליכים פליליים או אזרחיים, הוא לא יכול לתבוע.

אם רשלנותם של ההורים המאמצים גרמה לנזק גופני, יתכן שהוא יוכל להגיש תלונה פלילית בגין נזקי גוף. אם הוריו נפטרו כתוצאה ממעשים רשלניים, פזיזים או זדוניים של אף אחד מהצדדים, יש לו סיבה להגיש תביעה ולבקש פיצויים.

אם אתה מתכוון לתבוע הורה שאינו מטפל שנמצא בפיגור במזונות

עדיף לפנות לייעוץ משפטי מחברה מקצועית. לתבוע בבית משפט תהיה משימה יקרה ונטולת תועלת, מכיוון שהאם מסרה את שם המשפחה של האב החורג בצו בית משפט. יכול להיות שיש סיוע משפטי לתבוע את המתעלל שלך, אך תשכח מעורכי דין על בסיס שכר טרחה; אין שום ערובה שתקבל את זה.

כפי שאתה יכול לראות

ניתן לתבוע במקרה של מצוקה רגשית, אך לשם כך עליך לנווט במערכת משפט מורכבת. כשאתה חושב לפנות לבית המשפט ולהתכונן לתביעה, אתה צריך להבין בדיוק מה אתה צריך לתבוע. נגד הנאשם מוגשת תביעה בגין "עוגמת נפש" בעזרת עורך דין. התביעה עשויה להיות מוגשת לבית המשפט המחוזי בארה"ב במחוז דרום ניו יורק, ואם תובעים אדם, התביעה תוגש כנגד אותו אדם המשתמש בשמו החוקי או בכינוים.

אם אתה מעוניין להגיש תביעה כנגד מוות שלא כדין של הוריך

עליך לפנות למשרד עורכי דין ולדבר עם עורך דין. לעורך דין יש את היכולת להבטיח שלילדך יש את כל הכלים והמידע הדרושים לתבוע את מותם הלא מוצדק של הוריו. אם אתה מעוניין לתבוע את מותו או את הוריו של ילד מתחת לגיל 18 ומעלה, עליך לפנות לעורך הדין שלך ולדבר עם עורך דין שאינו משחק לפי הכללים – עורך הדין למוות.

הוכחת רשלנות היא הצעד הראשון שעליך לנקוט כדי לוודא שיש לך מקרה מוצק אם תחליט לתבוע את ההורים המאמצים שלך בגין מניעת מידע.

כאשר אתה תובע מישהו על מזונות ילדים

עליך לעמוד בכמה תנאים שונים. צעד נוסף שיש לנקוט הוא אם האפוטרופוס מתכוון לתבוע את ההורה השני במזונות ילדים, או אם ילד המייצג את עזבון הוריו נתבע על ידי הורה אחר או מישהו אחר בעיזבון של הוריו. —- – ראשית, ישנן מספר סיבות מדוע ילד אינו יכול לתבוע את הוריו בגין מעשים בלתי חוקיים או עבירות אזרחיות שביצעו ההורים בזמן שהילד קטין. לדוגמא, להורה או לאפוטרופוס חוקי אין זכות להגיש תביעה בגין פגיעה בלידת ילד, ולכן הילדים אינם יכולים להביא את התביעה. אם ההורה אינו מודע לכך שילדו עבר עבירה, התובע אינו יכול לתבוע אותו בגין מזונות.

אם התנהגת בצורה כזו שאתה או אדם קרוב נפצעת במהלך הטיפול בהם

אינך יכול לתבוע. בעוד שילד תובע טכנית את הוריו, התביעה איננה תביעת ביטוח, כך שהילד אינו יכול לתבוע את ההורים אם ביטוחם אינו מכסה את פציעתם או שהחשבונות הרפואיים של הילדים לא שולמו. גם אם ילד תובע טכנית את הוריו, הוא אינו יכול לתבוע את הוריו משום שההורה הוא זה שהגיש את התביעה, גם אם תביעתו הייתה כלפי הורה אחר.

אם איבדת לאחרונה את אמא או את אביך, ייתכן שאתה מודאג מזכותך לתבוע אותו, אך לא אותה.

ברוב המדינות

כולל צפון קרוליינה, לילדים מבוגרים יש אפשרות לתבוע את הוריהם בגין מזונות ילדים שלא שולמו להם. זה מעלה את השאלה האם ילד בוגר יכול לתבוע את ההורה בגין דמי מזונות. יש מקרה מרילנד בו הורים נתבעים בתיק תאונת דרכים, אך אין תקדים לכך בבתי משפט בארה"ב.

אם ילד מבוגר תובע מזונות

הילד רשאי לתבוע לאחר שחלף הזמן, גם אם פג תביעתו הפוטנציאלית של הורה. אם ילדים בוגרים תובעים את הוריהם בגין התעללות מינית או אונס, זה ככל הנראה ייחקר עד גיל 18, וגם אז הקשר בין הורה לילד ככל הנראה יהיה מרופט עד שילד יתבע עד אז.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן