הנחת תפילין – מה צריך לדעת?

אם אתה רוצה להוכיח שאתה צריך למקם את ידך בישיבה ולברך אותו בעמידה, עליך להסתכל בבטן אברהם ולהתנהג בתפילין שלך.

אפשר גם לראות שהשולחן ערוך (שם) כותב שאנחנו לא מבטאים ברכות ברבנו תם תפילין

הרב יהודה הנקין כתב גם כי אישה עשויה ללבוש TITZ בנסיבות מסוימות, אך עליה למצוא פתח להורדת מילוי ה- TITE. הגמרא מספרת על עובד שהניח את ראשו ומילויו בזרועותיו תוך שהוא נושא את מטעןו בשדה, ומראה כי תפילינס הם חלק מהלבוש היומיומי שלו. הוא גם מציין היכן מישהו קורא בתורה ואינו לובש כתמי תה, והוא כותב גם על נשים שמוצאות פתחים כאשר הן עוטות את כתמי התה ונושאות אותם על זרועותיהן.

באופן אידיאלי

אתה רוצה ללבוש תפילין כשרות, אך הזמן יכול להעמיס עליהם כבד ולגרום נזק חמור. מהבחינה הזו, זה שטות לומר שמי שאומר שזה לא מקובל על כך שמיכל תספק סתימות מרצון זהות לאלו שזקוקים להם בשביל guf naki, או שנשים לא מקפידות על זה. תפילין זמין בנסיבות מסוימות, אז אתה באמת צריך לבדוק את עצמך.

אז כשאני לובש את הטלית שלי אני אומר את הברכה המסורתית ואני לובש תפילין, אבל אני מתכוון, אני חושב, "האם אני יכול ללבוש את מה שאני לובש עם תוסף? אז כשאתה שם את סתימתך, אל תעשה פשוט לא שם אותם לנוחיותך.

בנוסף, נראה כי מעשה של אישה הנחת תפילין חל על נשים שרק שואפות להניח אותן על פי תפילת שמע. אחרי ראש הצמח. מוצר הגנה מונח, ברכה זו חוזרת על עצמה במשפט אחד על מצוות הסתימות: "הניחו את הסתימות שלכם.

הלכה ברורה 27

21 אומרת שאם אדם כותב ביד אחת ועושה פעילות אחרת, יש לשבח אותה; אך אם הוא לא עושה זאת, עליו לעשות פעילויות אחרות כדי להכין ברכה עם התפילין השני. ברמה 25: 1 נכתב, "אם יש לך רק את התפילין, אתה צריך לדחות אותו; אבל אם יש לך את הטלית, אתה לא תעשה את זה, כלומר אין צורך להסיר אותו כדי להוריד אותו. העיקרון שאתה לא צריך לעבור את המצוות לא רלוונטי אם אתה לא רוצה לקחת את התפילין עכשיו; זה רלוונטי רק אם אתה רוצה לקחת את זה מאוחר יותר. אם אתה מושיט יד לגדול הזמני מבלי לשים אותו ולא רוצה לשים אותו לא צריך להניח את זה בבית, רק עם מי שיש לו את זה.

שולחן ערוך כאן אומר שכשאתה לוקח את התפילין אתה לא עובר את המצווה, אבל אתה שם את הטלית ההלכה קובעת גם שאדם אדוק שדואג בקפידה במצוות חייב ללבוש את התפילין במשך שבועיים לפחות.

אם למישהו אין מספיק כסף לקנות את הטיציט ואת התפילין

האכרונים ( הפרשן האחרון) מחליט מי מהם חשוב יותר. עליך לשים את הטאלי על התפילין לפני שתתחיל להתפלל, ולא כדאי לך שים אותם אחרי שהנחת טלית על הציצר, כי אם הם קדושים לו, לך אליהם ותתחיל בזה. כשאתה לובש משקפי מגן לקדושה, עליך לשים עליהם את טאליס, או אם לא, עליך לשים מילוי מחדש; אם הסתימות שלך הן המקודשות ביותר עבור הציציות שלך, התחל את הציץ שלך.

הסדין מתאים לרוב שקיות הטפלון ומכיל את התפילות התעתיקות. , אך מקובל למקם את הידיים ואת המליות בצד שמאל של התיק. לספרדים יש שיטה אחרת להרכיב את המילוי שאתה שם בישיבה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן