רשימת שיאי גינס מפורסמים

המהדורה האחרונה של שיאי גינס עומדת לצאת לאור והיא עמוסה בתקליטים המפורסמים והחדשים בעולם. הסלבריטאים המפורסמים ביותר שהחזיקו בשיאי גינס הם שחקנים, מוזיקאים ופוליטיקאים. סלבריטאים הוליוודיים וכוכבי פופ שהתקליטים שלהם התנפצו לאורך השנים כוללים את ביונסה, ריהאנה, קייטי פרי, ג'ניפר לופז, מדונה ורבים אחרים.

מהמסעדה הוותיקה בעולם, שנבנתה בשנת 1725, ועד המעלית החיצונית הגבוהה ביותר, המטפסת 326 מטרים במעלה הר, ישנם 20 שיאי גינס מרתקים, שנקבעו על ידי ערים, מדינות ומדינות ברחבי העולם.

זה גרם לי לחשוב

כי לחשוב שכריסטי נכנסת לאחת מהקטגוריות האלה זה מפתיע, וסופרים אחרים החזיקו בשיאי גינס. הזכרתי כאן 14 רשומות שנרשמו על ידי אישים קולנועיים, אשר זכו לכבוד על הישגיהם על ידי הסרט או אישיות הקולנוע. כמו בכל הקטגוריות האפשריות, GuinnessWorld Records מסרב לרשום רשומות שקשה או בלתי אפשרי לקבוע. יתכן שהוסיפו או הוסרו רשומות מסיבות שונות, ולכן לא ציינתי את רשימת הרשומות המכוסות על ידי שיאי גינס, אך הזכרתי אותן כאן.

אתה עלול להיות מופתע לגלות שיש שיא למספר השיאים הגבוה ביותר של גינס עבור ידוען שהוא למעשה "ידוען"

שיאי גינס וורלד גם מפרסמים ספר שנתי על הסלבריטאים המפורסמים בעולם והישגיהם, והם חוגגים את השיאים הללו עם פרסי השיא העולמיים השנתיים שלהם. המהדורה החדשה תוקנה בפשטות ל שיאי העולם של גינס 2014, אך עדיין יש לה כשרון וודוויליאן שהפך אותה לפופולרית כל כך הרבה זמן.

זהו שיא עולמי נוסף של גינס המעמיד את המותג האישי של כוכב אהוב בפרספקטיבה. נגיע עוד רגע לסלינה גומז, אך תמונה מפורסמת זו מחזיקה בשיא ספר השיאים הכי גינס ש"סלבריטאית "מחזיקה בצילום יחיד בספר השיאים של גינס.

ספר השיאים של גינס פורסם לראשונה בשנת 1955

והוא הספר הנמכר ביותר בעולם, ונמכר ביותר מ -3 מיליון עותקים ברחבי העולם בכל שנה. בשנת 2008 הוציאה שיאי גינס ספר שיאים חדש של גינס השומר על הקישור לגלקסיות תאומות. היא מתפרסמת בשיתוף עם האיחוד האסטרונומי הבינלאומי (IAEA) והארגון המטאורולוגי העולמי (WMO) ומתפרסמת מדי שנה באותו יום בו מופיע ספר השיאים של גינס.

הסרט נכלל בספר השיאים של גינס כיוון שזכה בפרסים רבים ביותר לסרט. ההתחלה היא שיא הסרט הראשון עם יותר מ -1.5 מיליון עותקים ברחבי העולם, שהפך לסרט הפופולרי ביותר בכל הזמנים.

הנשיא לשעבר ריצ'רד ניקסון החזיק בשיא העולם של גינס עבור מרבית הביקורים הנשיאותיים בבית הלבן במהלך מלחמת העולם השנייה

אך הוא גם ספר את ביקוריו במהלך המלחמה הקרה. הוא מחזיק ביותר מ -550 שיאי גינס ומעל 200 מול מחזיקי שיאים רעבים אחרים – השובר הגיע עם דרישות.

למרות ששמעת בהחלט על ספר השיאים של גינס

אולי אינך יודע על אוסף השיאים המפורסם שיצרה חברת Brewing Guinness בשנות החמישים, אם כי בהחלט שמעת עליו. הנה לנו רשימה של סרטים, סרטים ואישים הודים שהפכו לספר השיאים של גינס. בשנת 1951, המנהל של מבשלות גינס, סר ארתור גינס, העלה את הרעיון שספר השיאים של גינס יהפוך למוביל עולמי בשיאים עולמיים, ויכסה על קטגוריות רבות כולל תעשיית הקולנוע. לרגל השנה החדשה הסינית רשומים כאן 10 שיאי גינס, המוחזקים כיום על ידי סין.

ספר השיאים של גינס הפך למוביל העולמי בשיאי העולם שלו ומחזיק בשיא העולם של גינס לספר הנמכר ביותר וזכויות היוצרים בכל הזמנים. אלפי שיאים עולמיים פורסמו בספר השיאים של גינס, רבים מהם התמקדו בהישגי נסיעה יוצאי דופן.

שיאי גינס העולמיים אינם מקבלים רשומות המתייחסות למכתבי שרשרת שנשלחו בדואר או בדואר אלקטרוני. למרות שהם אומרים שהם מעורבים, הדואר שלהם אינו אחראי למסירת הרשומות, על פי ספר העולם של גינס רשומות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן