קפריסין – טיפים למטיילים

אם ביליתם את החלק הראשון של הטיול בקפריסין בבירה ניקוסיה, הגיע הזמן לחוף ולבקר בפאפוס, אחד היעדים הפופולריים ביותר באי קפריסין. עיר שוקקת זו המונה יותר מ -2,000 תושבים היא יעד תיירותי פופולרי עבור תיירים מכל רחבי העולם, ולכן המבקרים אינם צריכים לנסוע רחוק בכדי ללמוד על ההיסטוריה של קפריסין. בהתחשב במגוון האטרקציות והפעילויות המוצעות, זה ככל הנראה המקום הפופולארי ביותר עבור המבקרים להתמקם בו, עם מבחר רחב של מסעדות, חנויות, בתי קפה, מסעדות ובתי מלון.

אתה זקוק לכל הטיפים לתרמילאים בקפריסין ולביקור בפאפוס שתזדקק לו במדריך למתחילים האופנתי הזה

טרודו, יש משהו לכל אחד במדינה הקטנה הזו, וכל בלוג טיולים בקפריסין יעשה הכל כדי לחגוג אותו בחופים בקפריסין ובגנים ארכיאולוגיים. אם אתם עוברים לקפריסין, תוכלו גם לבקר במדריך הקפריסין החי שלנו לקבלת טיפים ועצות נוספות בנושא לינה, אוכל, נסיעות ועוד.

הנה המדריך שלנו לאיה נאפה לדברים הטובים ביותר לעשות בקפריסין ואיך להתנייד

למידע נוסף על קפריסין, עיין בעשרת הטיפים המובילים שלנו היכן להישאר והיכן לשהות בקפריסין, כמו גם רשימה של בתי המלון הטובים ביותר, המסעדות, החנויות ועוד. סיקרנו אותך ולעצות נוספות לטיולים שיעזרו לך לתכנן את הטיול לקפריסין, ראה היכן קפריסין עליך לשקול לפני שתבקר ביעד. בדוק את 101 הדברים שאתה צריך לעשות בקפריסין כדי לקבל מבט מפורט יותר על כל הטיפים והעצות שלנו לגבי מה שאתה צריך, צריך ולא צריך לראות בקפריסין. בין אם אתם מבקרים במקום, שוהים במלון או סתם נהנים מטיול יום, המדריך שלנו ידריך אתכם למלונות הטובים ביותר, המסעדות, החנויות ועוד לשהות בהם.

בעת נסיעה בין צפון ודרום קפריסין, זכרו שמבחינה טכנית אין נקודות כניסה בלתי חוקיות. אתה יכול לבקר בפאוס אם תרצה ולהשתמש בו כבסיס, אך רק לטיול יום, לא לשהיות ארוכות יותר.

על מנת להגן על מדינתך כמטייל בעל אזרחות של האיחוד האירופי וארה"ב, חשוב שתיכנס ויוצא מקפריסין בצורה בטוחה ובטוחה. אם אתה מבקר בקפריסין, עליך להיכנס או לצאת משדה התעופה הראשי בפאפוס או בכניסה הדרומית של האי.

אם אתם מתכננים לבקר בצד הטורקי של קפריסין

המכונה הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין, דאגו לעבור בשדה התעופה הראשי בפאפוס או בכניסה הדרומית של האי. אם אתם מתכננים לבלות על החוף, עם זאת, זה מקום לשקול אם אתם מתכננים חופשה ארוכה יותר באיים. אם אתם מתכננים את נסיעתכם לקפריסין ושוכרים רכב ומתכננים את נסיעתם לקפריסין, תוכלו למצוא מידע רב על בתי המלון, המסעדות, המלונות והמלונות הטובים ביותר בקפריסין.

ישנם מקומות אחרים באירופה שבהם אתה יכול לבקר בפחות מ- 30 יום, אך אני אישית אמליץ לבקר בקפריסין לפחות פעם אחת במהלך הטיול שלך. אם אתה מבקר בקפריסין בדצמבר, אמליץ לך להישאר באחד משלושת המקומות הללו.

אם אתם נמצאים 7 ימים בקפריסין ורוצים לנסוע ברכב

נסיעה בכביש של 7 ימים היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. לפני שתתחיל בחיפוש אחר השכרת רכב בקפריסין, אנא קרא את המדריך שלנו למציאת השכרת רכב זולה בקפריסין ובסביבתה. אם אתם נוסעים לדרום או לצפון קפריסין, תזדקקו לרכב קטן בעל ארבע דלתות, כי זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לגלות כמה מהדברים הטובים של תרבות קפריסאית, היסטוריה, תרבות ובעיקר חופים. עם זאת, אם ברצונך לקבל הזדמנות לשכור רכב כדי לנסוע מדרום לצפון קפריסין, הקפד לקרוא את שני הסעיפים הבאים לקבלת טיפים חשובים.

אם אתה מטייל עצמאי המתכנן את נסיעתך לקפריסין, יש צורך פחות או יותר לשכור רכב כדי לבקר במדינת האי. אם אתם מתכננים להשתזף בטרקלין ולא לעשות הרבה אחר, מכונית תהפוך את הביקור ברוב קפריסין לכמעט חיוני.

אם אתם מגיעים לקפריסין דרך לרנקה או שדה התעופה פאפוס

כדאי להתחיל את המסע בבירה ניקוסיה המוערכת. זה גם די קל להגיע לצפון קפריסין, אבל עדיין יש כמה דברים שכדאי לדעת. אם אתם מחפשים מדריך מקומי לחקר כמה מהטובים ביותר בניקוסיה, אנו ממליצים על טיולי צפון קפריסין. מדריך האריזה שלנו ביוון מושלם לטיפים לאריזה לקפריסין ויהיה שימושי אם יש עדיין צורך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן