מה ההבדל בין קידום אתרים בגוגל לקידום ממומן בגוגל אדוורדס?

Google Ads (בעבר נקראה AdWords) ופייסבוק הן שתי הגורילות של פרסום PPC. בכל הנוגע לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), אנו רואים בכך שני הכלים החשובים בארסנל השיווקי שלנו, בין אם אנו מחפשים אסטרטגיה שיווקית עבור אתרנו, אתר המדיה החברתית או הרשת החברתית, ואנו נותנים טיפים על בחירת הערוץ המתאים לעסק שלך. בין אם אתם מחפשים פרסום בגוגל מודעות, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט או כל פלטפורמה אחרת, חשוב להבין את ההבדלים העיקריים בין שתי פלטפורמות המודעות הללו. תחשוב על זה ככה: אם אתה נתקל במודעה בפייסבוק שעוזרת לך למצוא לקוחות חדשים, או Adwords שעוזרת לך למצוא אותם.

SEO ו- Google Ads מתמקדים לעזור לך להגדיל את התעבורה הרלוונטית לאתר שלך ולהרוויח יותר לידים והמרות

עכשיו אתה יודע את התשובות למודעות SEO ו- PPC, השקעה בהן תעזור לך להרחיב את העסק שלך באופן מקוון. בין אם תבחר בגוגל אדוורדס, בינג או PPC, כלים אלה יכולים להוות נכס יקר עבור צוות השיווק שלך. כדי ללמוד כיצד למקסם את הערך של כלי האופטימיזציה למנועי החיפוש שלך ו- Google Ads, עיין בשיעורים שלנו בחינם.

ל- Optimizely יש את היכולת להקל עליך להגדיר ניסויים הקשורים למודעות עם Google AdWords, Bing, PPC וכלי אופטימיזציה למנועי חיפוש אחרים. לקוחות שיעברו את מבחני אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO) ו- Google AdWords (AdWords) (P CPC) יקבלו כישורים.

מודעות בינג נוטות להופיע בתוצאות חיפוש גבוהות יותר מ- AdWords של Google מכיוון שיש פחות משתמשים ב- Bing

קניית מודעות במנוע חיפוש פחות פופולרי כמו בינג היא טווח הגעה גדול בהרבה שגוגל תציע, כולל פחות תחרות ועלות נמוכה יותר לקליק. Google Ads ו- AdWords מציעים פתרון דומה ל- Bing, אך עם אסטרטגיות הצעת מחיר פחות מתוחכמות. פתרונות דומים זמינים גם במנועי חיפוש אחרים כמו בינג ויאהו !.

קיווינו שהיתרונות של גוגל אדוורדס יעזרו לך להציב את מודעות Google הראשונות שלך במנוע חיפוש כמו בינג

יאהו! או אפילו יאהו! הערה של עורך: למידע נוסף על אופן השימוש ב- SEO וב- Google Ads זה לצד זה, קרא את הפוסט הזה מהעורכים שלנו. במאמר זה אנו רואים בוויכוח SEO לעומת Google Ads כדי לעזור לך לבחור את האסטרטגיה הטובה ביותר עבור העסק שלך.

במדריך זה

נבדוק מה מבדיל בין מודעות AdWords ו- Facebook של גוגל, כיצד פועלות שתי פלטפורמות המודעות ומדוע עליכם לשקול אותן כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית הרחבה יותר שלכם. לפני שנעסוק בחיפוש בתשלום ובשירותים חברתיים בתשלום, בואו נבדוק כיצד תוכלו להשתמש ביעילות בשני כלי השיווק המקוונים הללו.

ראשית

ישנן מודעות חיפוש המופיעות בראש תוצאות החיפוש של גוגל ומוצגות כמודעות באתרים ובסרטוני יוטיוב. ל- Yahoo ו- Bing יש גם פלטפורמות מודעות משלהן, אך ל- Google AdWords יש את הנתח הגדול יותר של שוק המודעות. אלה שתי רשתות החיפוש העיקריות המיועדות למקצוענים ב- SEM והן מנועי החיפוש הפופולאריים ביותר בארה"ב. במילים פשוטות, Google AdsWords הוא שירות המאפשר לך ליצור ולהפעיל מודעות עבור העסק שלך בגוגל, שהוא פחות או יותר הפורטל לאינטרנט. גוגל מציעה לחברות אפשרות להציב פוסטים ממומנים בכל אתר אינטרנט שמנהל פרסום באמצעות גוגל. PPC (בתשלום לקליק) הוא המקום בו מפרסמים משלמים למפרסמים כמו גוגל ופייסבוק עבור מודעות על סמך קליקים – דרך מודעות.

הבעיה היחידה

היא שגוגל אדוורדס יכולה להיות יקרה באמת, במיוחד כאשר מתחרים עם כוונות מסחריות גבוהות מגישים הצעות מחיר גבוהות עבור אותן מילות מפתח. לכן משווקים המשתמשים ב- SEM צריכים להשתמש באסטרטגיית מילות המפתח בכדי לקבל שכר גבוה לכל קליק (PPC), לפנות לקונים פוטנציאליים ולהניע תנועה. קידום אתרים מותאם במיוחד, SEM היא דרך נהדרת להשתמש ב- SEO וב- PC PC כדי לקבל תנועה ממנועי חיפוש. השימוש ב- Google Ads כדי להציע הצעות מחיר על אותן מילות מפתח המכוונות לקידום אתרים פירושו פתיחות רבה יותר עבור מילות המפתח הללו, אך ניתן לשכוח אם מתחרה מציע אותה מילת מפתח עם כוונה מסחרית גבוהה יותר.

לכן, העלות של קמפיין בגוגל אדוורדס תלויה במגוון גורמים, כולל הסכום המרבי המפרסמים מוכנים לשלם עבור כל קליק, הצעה למילת מפתח ואיכות מילת המפתח.

האם כדאי לך לטרוח בתשלום עבור מודעות כמו גוגל אדוורדס או לשחק את המשחק הארוך עם קידום אתרים אורגני? ישנם מספר סוגים שונים של אפשרויות פרסום, בין אורגני לאורגני – פרסום בלבד.

על ידי שימוש ב- SEO ממוקד היטב

אתה יכול לקבל טביעת רגל עצומה ב- Google Home אם אתה מנהל את הקמפיין שלך כמו שצריך, אך בדרך כלל יש סיכוי טוב שהקמפיין יופסק אם הוא לא רווחי. קידום אתרים כדי להפנות תשומת לב למבצע מיוחד חדש, להגביר את התנועה, להבטיח שהמודעות שלך מופיעות במילות מפתח תחרותיות, והמותג שלך מופיע ב- SERP ומול לקוחות פוטנציאליים. השוואה בין AdWords של גוגל (המכונה בעבר אדוורדס) לבין קידום אתרים אורגני היא כמו השוואה בין תפוחים לתפוזים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן