האם שווה לטוס לזנזיבר?

כשהגעתי לאי זנזיבר לאחר מסע של ארבעה חודשים באפריקה, יצאתי למצוא את המלון הטוב ביותר בזנזיבר. אם אתה רואה חנות תעופה, דלג עליה וטוס לטנזניה והתאם את המסלול שלך בטנזניה – זנזה. ביליתי שלושה שבועות באי זנקבר ועשיתי מסע יבשתי ארוך שהתחיל בקייפטאון. לאחר שנחתנו בשדה התעופה הבינלאומי בקילימנג'רו והבנו שהמזוודות שלי לא הגיעו, היינו צריכים לקבל ויזה לטנזניה (50 דולר) ואז לטוס חזרה ליוהנסבורג, דרום אפריקה.

ארכיפלג זנזיבר כולל כמה איים

כולל זנקבר, הנקרא בדרך כלל זנזה (שמו של האי הראשי הוא אונגוג'ה). האיים העיקריים של האי מורכבים משתי בירות, זאנקה ובירת טנזניה, וכן מספר קטן של איים קטנים יותר כמו אושואיה. לאחר שנחתנו בשדה התעופה הבינלאומי קילימנג'רו, נחתנו בעיר הנמל דאר-א-סלאם, טנזניה, העיר השנייה בגודלה בטנזניה. זוהי הגדולה והמאוכלסת ביותר מבין שלוש הערים הגדולות ביותר של טנזניה, עם אוכלוסייה של כ -2.5 מיליון תושבים, והיא מורכבת משלוש ערים מרכזיות: דאר אס סלאחודין, ניירובי ותוואנה.

האינטימיות של זנזיבר לא הולכת לאיבוד עלינו, ואחד מאתרי הנופש הגדולים בזנקבר, רויאל פאלם ביץ 'ריזורט וספא, מקוצר על ידי רשת המלונות הגדולה בעולם, הילטון הוטלס אנד ריזורטס.

מלונות החוף בזנזיבר בדרך כלל די מספקים ומותרות נמצאים בכל מקום. חלק מהמלונות הטובים ביותר בזנקבר מצוידים בספא נפלאים ויכולים להיות עמוסים למדי, אם כי העיסויים בזנזיגר היו טובים במיוחד.

חבל לצאת לספארי בטנזניה מבלי להזמין את הטיול שלך לאי המופלא הזה. האווירה הרגועה של זנזיבר וחופיה היפים הם גם השלמה מושלמת למותרות של ספארי אפריקה.

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף בחופשה שלכם באי זנזיבר

היא לחפש טיסות לדאר א-סלאם, בירת טנזניה. מרבית הטיסות דורשות העברה לדאר, אך חיבור מהיר פירושו שטיסות אלה הן אידיאליות אם ברצונך להוסיף חופשת חוף בזנזאבר לספארי שלך בטנזניה!

לאורחים המעוניינים לשלב שהייה באי זנזיבר עם אי אחר בארכיפלג, הטיסות הפנימיות של דאר א-סלאם הן מהירות וקלות.

אם אין לכם מעט זמן או סתם רוצים לנצל את זמנכם באי

טיסה לזנזיבר היא אופציה נהדרת, במיוחד אם אתם מחוברים לאורחים אחרים בדאר א-סלאם או בחלקים אחרים של אַרכִיפֵּלָג. אתה יכול לבחור לקחת מעבורת או טיסה לאיים במקום לקחת מעבורת משתלמת כל עוד אתה לוקח את הטיסה מדאר א-סלאם ולא מזנזבר. אם תבחרו לטוס מהיבשת, תוכלו לטוס ישירות לניירובי, בירת טנזניה, למספר ימים, וזה בסדר, אבל לא זריקת אבן משם.

טיסה בדלהי – זנזיבר מוזמנת ללא עלות ותצא משדה התעופה הבינלאומי אינדירה גנדי בזנזאבר. אז גויביבו הוא היעד היחיד שלך – עצירת ביניים להמשך שהותך בארכיפלג, ואתה עולה בשדה התעופה אינדיראנאגאר, התחנה השנייה בטיסה.

האי מנמבה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לשנורקלינג בזנזיבר ונמצא רק שעה שייט בסירת נונגווי. משדה התעופה אינדיראנאגאר תוכלו לטוס לאי מנם בה, המכונה לעתים קרובות "אי זנזאבר".

למטיילים שמכוונים בעיקר לזנזיבר, מומלץ לצאת לספארי לכמה לילות. אם אתם רוצים לבקר בזנקבר במחיר שפוי ואינכם באתר, תוכלו לשקול את האי מאפיה.

זה יאפשר לכם ליהנות משהות הרבה יותר רגועה וגם לערוך סיור במטעי התבלינים המשתרעים עד לחוף הים

דבר נוסף שצריך לראות במהלך טיול בזנזיבר הוא סטון טאון, שאסור לכם לפספס. תוכלו לבקר במוזיאון העבדים במזרח אפריקה ולהישאר בסטון טאון בלילה הראשון והאחרון לשהותכם בזנקבר. טיול בסטון טאון ייתן לכם גם טעימה מההיסטוריה של האי ומחיי לילה צבעוניים. אם אתם מתכננים טיול לזנזאברס החודש, אני ממליץ לכם לוודא שהזמינות זמינה בנכס המועדף עליכם.

אפשר גם לטוס למקומות אחרים בטנזניה

כולל דאר א-סלאם וקילימנג'רו, מה שמקל על השילוב בין זנזיבר לטנזניה ספארי. קטאר איירווייס טסה מדי יום מדלהי לזנקבר דרך דאר א-סלאם או קילימג'ארוס, שניהם מקלים על שילוב זמנכם בזנזאברים עם הספארי של טנזניה. מרבית הטיסות לזונזיבארס וממנו עוברות לסטון טאון, אך כמה טיסות יומיות מתבצעות בקו זה. קצבת המזוודות תלויה בסוג הנסיעות ובחברת התעופה, לכן אנא בדקו את לוח הטיסות שלכם מדלהי ל- ZanzaBars ובדקו את המצב באתר האינטרנט שלהם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן