מה החתול שלכם יכול לעשות שאתם לא בבית?

רוב בעלי החתולים מרגישים בנוח להשאיר את החתול שלהם לבד, אבל הם לא ממש רואים בזה לא – לא. להלן מספר טיפים כיצד להשאיר את החתול בבית ולבד כאשר אתה הולך למספר שעות או כמה ימים.

אחד הנושאים לעיל יכול להיות הסיבה לכך שהחתול שלך נעדר

אך אם ישנם סימנים לכך שהתנהגותו אומרת שהוא אוהב אותך, יש סימן שתוכל לחפש שייתן לך תשובה. החתול שלך נעלם, או אולי היא נעלמת בתדירות גבוהה וטרם חזרה. הוא יכול להיות במקום מוזר, כמו בפינה חשוכה בבית שלך, בסמטה, מתחת למיטה, על ספה, בארון או אפילו בחדר האמבטיה. אם הכלב או החתול שלך נעלמים, קרוב לוודאי שהוא כלוא בביתו שלו ויהיה לכוד.

אם אתה מוצא את החתול שלך תקוע בעץ וחושב שהוא תקוע

התקשר למנהל העצים המקומי שלך כדי למצוא אחד שייצא להביא אותו. אם אתה לא יכול למצוא את החתול או אם החתול שלך לא חזר הביתה תוך כמה שעות, עליך להציב מלכודת אנושית עם האוכל האהוב עליו. בדוק בבית שלך אם הוא הלך בן לילה ולא הביתה למחרת בבוקר.

לאחר מכן

קבע כי החתול שלך הוא חתול בית – חתול בלבד, ואם הוא בהחלט לא נמצא ליד הבית, הנח את המלטה ליד הנקודה שאליה הוא נעלם. אם הוא נשאר נחוש לצאת החוצה, יתכן שתצטרך לנעול אותו במוסך או לסככה או פשוט לומר, "צא החוצה! אם החתולים שלך מאוד בטוחים בעצמך ואתה מרגיש מתוסכל כשהם מוחזקים במרחבים סגורים, עליך לשקול משחרר אותם קצת מוקדם יותר.

אם אתה לא מכיר מישהו שיכול לחזור הביתה ולטפל בחתול שלך

ישנם פרקטים מקצועיים לחיות מחמד שמורשים ומחויבים ואפשר לשלם אותם כדי לשמור על החתולים שלך. מישהו שגר בביתך בזמן שאתה לא יתקשר באופן קבוע להאכיל את החתול ולהתרועע איתו. אם אתה בחופשה או בדרכים, אני ממליץ להשאיר חתול מאחור ופשוט לגרום לחבר, שכן או חתול יושב לבוא לבדוק אתה או היא יחזרו, ואם לא, תצטרך להתקשר אליהם בחזרה.

אם אתה יוצא בקביעות 10-12 שעות ביום ואין לך הרבה זמן לבלות בבית עם לחתול שלך

יתכן ויהיה צורך בטיפול נוסף. אם אתה יודע שמענה על צרכיו והוא עדיין מחפש תשומת לב, הגיע הזמן עליכם לנקוט בפעולות נוספות. ברגע שאתה מביא את החתול שלך הביתה, הגדר את החדר כך שתוכל להפוך אותו לחדר בטוח בשבילו. ברגע שהוא הרגיש את עצמו בחדר בבית, הוא אמור להיות מסוגל לנוע יותר בחופשיות וליהנות מהחופש שלו. בחוץ, סביר יותר שהוא יעסוק בך ויעריך את תשומת לבך, כמו שריטות בגבו, בראשו, בזנבו, באוזניו ובחלקי גוף אחרים.

אם מותר לחתול שלך בחוץ ללא דש חתול מובנה

הוא יכול להשתמש בו מדי יום לציד. אם הוא נמצא בשטח לא ידוע, בבית – רק חתול יכול לברוח ויש חדשות טובות: כנראה שהוא בכלל לא אבוד. המשך לקרוא כדי לקבל רשימה של כל מה שאתה צריך לדעת על מתן חתולים שלך, כולל עשרה דברים שאתה לא צריך לעשות לפני שאתה יוצא, מה אתה עושה במקום ואיך להגדיר אותם להצלחה במצב חירום.

אפשר להגדיר צעצועים כדי לתת לחתול שלך משהו לצפות לו וליהנות ממנו כשהיא בבית לבד. הפעל את הצעצוע באופן אקראי ונסה למצוא אותו בכל עת, אך לא לסיים – תגמול אותו אם הוא יימלט.

אם אתה משאיר את החתול שלך לבד בעבודה או בטיול סוף שבוע ממושך

אתה יכול להיות רגוע אם אתה יודע שלפחות חלק מהצרכים הבסיסיים של חיית המחמד שלך מתמלאים. גם אם אתה לא יכול להיות שם באופן אישי כדי לבדר אותה, זה לא אומר שהיא צריכה לפספס את הבידור כל היום. בין אם אתה משאיר את החתול שלך בחוץ ובין אם לא זו החלטה בסופו של דבר, אך ידוע שחתולים חיים יותר ויותר מאושרים. למעשה, אתה לא צריך ללכת לעבודה בדאגה שהחתולים שלך יזרקו את כל שטחך או ירגיזו את שכניך. ההחלטה אם להשאיר אותם בחוץ או בפנים מלחיצה את החתול. הן בבית והן בחוץ, חתולים יכולים לנהל חיים מספקים, שמחים ומאושרים, בתנאי שתנקוט בצעדים מעשיים בכדי להבטיח שמטפלים בהם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן