הכנת פלייר – ככה תעשו את זה נכון

הכנת פלייר שיווקי לעסק? האם חלוקת פליירים לעסקים משתלמת וכדאית? איך לעצב פלייר טוב? איך להמיר באמצעות פלייר לקוחות? הכל על הפקת פלייר מיתוגי!

שיווק הוא דבר חשוב מאוד לכל עסק. בשל חשיבותו, כל עסק מקדיש תקציב שיווקי חודשי או שנתי בהתאם לגודל העסק, מטרות השיווק, הפלטפורמות הנבחרות עבורו ועוד. על אף שאנו חיים כיום במציאות דיגיטלית מתקדמת מאוד שבה שיווק בדיגיטל מהווה דבר חשוב, מהותי ובעל ערך לכל עסק, הרי שישנם דרכים שעדיין לא כדאי לוותר עליהן, כך לדוגמא: פליירים עבור עסקים עדיין מהווים דבר פופולארי מאוד. פלייר איכותי יכיל בו מסרים פרסומיים שישפיעו באופן מהותי על כל אדם שמקבל אותם ולא פעם הם יזכרו אותם לאורך זמן רב. מעבר לכך, פלייר שמעוצב בצורה נכונה הוא דבר שמושך את תשומת הלב של כל אדם שמקבל אותו או רואה אותו ועל כן, אין ספק שיש לו ערך והשפעה גם כיום בתחום פרסום ושיווק לעסקים.

פלייר שיווקי – מה צריך לדעת?

את הפליירים השיווקיים ניתן לחלק בתיבות הדואר של אנשים או פשוט למסור אותם בנקודות שיווק מרכזיות. מעבר לכך, תמיד טוב שיש פליירים שניתן לחלק לכל אדם שמגיע לפגישת ייעוץ או לצרף אותם להזמנות של מוצרים מהעסק. במסגרת הפלייר ניתן להעביר מסרים שונים, מבלי שהלקוח ייחשף במקביל למסרים של מתחרים, כפי שיכול לקרות בשיווק בדיגיטל. כל אדם שקיבל פלייר שיווקי כלשהו גם יכול להעביר אותו לאחרים. כאשר מצרפים לו גם הטבות או קופונים, הוא הופך להיות יעיל ופופולארי אפילו יותר. כמובן שעיצוב הפלייר צריך להתבצע בצורה הטובה ביותר על מנת שהוא יממש את המטרות שלו.

כיצד מעצבים פלייר בצורה הטובה ביותר?

כאמור, פלייר יכול להיות יעיל מאוד מבחינה שיווקית ועל כן, חשוב מאוד לעצב אותו בצורה נכונה ומוצלחת. הנה כמה שלבים לעיצוב מנצח של פליירים:

ראשית כל, יש צורך להגדיר מטרה להפקת הפלייר. עליכם להגדיר מראש במה אתם מעוניינים להתמקד, האם המטרה שלכם היא לעדכן לקוחות על עסק חדש, להשיק קולקציה חדשה, לעדכן על מבצע או הטבה כלשהי או פשוט להעביר מידע על תהליך אינפורמטיבי כלשהו שיש צורך לבצע. בהתאם להגדרת המטרה, יהיה ניתן לעצב פלייר בצורה יעילה ואיכותית. 

שנית, חשוב מאוד להבין כי ישנם אנשים שלא קוראים כל מילה בפלייר, אלא עוברים במהירות על הכתוב בו או מעבירים מבט קצר ועל כן, חשוב מאוד לבחור במילות מפתח ספציפיות שחשוב לכם שאנשים יראו ולהדגיש אותן. המטרה היא שהמילים החשובות בפלייר יודגשו גם כאשר אדם מעביר מבט מהיר על הפלייר או מתבונן בו מרחוק.

מעבר לכך, חשוב מאוד לסדר לפי סדר החשיבות את המידע שאתם מעוניינים שהפלייר יכיל. חשוב מאוד להציג כותרת ראשית בולטת, יתרונות של מוצר או שירות מהחשוב ביותר לשולי ביותר, משפט הנעה שמזמין את הלקוח ליצור קשר, לממש הטבה, לרכוש מוצר או להגיע לעסק ולהתרשם. המידע החשוב חייב להופיע בהתחלה והמידע השולי בסוף.

דבר נוסף שחשוב מאוד לשים עליו דגש הוא איכות התמונה. על אף שפלייר עם תמונה איכותית עלול להיות יקר יותר, זכרו שתמונה איכותית תהפוך אותו להיות אטרקטיבי יותר מבחינה ויזואלית ועל כן, עליכם לבחור תמונה מדויקת לפלייר ראשית כל. התמונה חייבת לשדר את כל מה שאתם מעוניינים לשדר ללקוחות בצורה ברורה ומדויקת. זכרו שלא פעם תמונה שווה אלף מילים ועל כן, ככל שהתמונה תהיה מדויקת יותר ואיכותית יותר, כך תהיה לה יכולת השפעה גדולה יותר. בחרו בתמונה איכותית והדפסה איכותית גם אם הדבר ידרוש מכם השקעה כלכלית. 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן