האם כדאי לקנות מניות?

מדי שנה עשרות אלפי אנשים פונים ל"וול סטריט ג'ורנל "כדי לשאול האם עכשיו זה הזמן הנכון לקנות מניות, ואם כן, מדוע.

אנשים נמשכים למניות אגורה בגלל יחסי רווח נמוכים ומחזירים גבוהים

אם חברה מאפשרת לך לקנות מניה תמורת 0.75 דולר למניה, גם אם מחיר השוק הוא 1.50 דולר למניה, תהיה לך תשואה של 100% על ההשקעה שלך אם תקנה את המניות שלך ואז תמכור אותן מיד. מניות פני פונות גם למשקיעים קמעונאיים, שיכולים לקנות מספר גדול של מניות בכמה מאות דולרים. מחיר המניה הנמוך יותר אומר שאתה יכול לקנות יותר מניות, וזה אומר שאתה מקבל תשואות מהירות יותר מאשר עם כל מניה אחרת.

על בסיס הוני, נתח אגורה אמיתי הוא השקעה זולה במיוחד. מבחינה טכנית זה אפשרי בכל השקעה במניות, אך עם מניות אגורה, ההפסד הכללי בערכו הוא הרבה יותר סביר.

מבחינה זו, מחיר המניה מייצג גם את מה שמשקיעים אחרים ישלמו כדי לקנות את המניה בזמן נתון. אם אתה מחזיק במניות בחברות שעושות טוב, ערך המניות שלך יעלה עם הזמן, אך רק אם מחיר המניה של החברה יעלה.

זכור כי השקעה בשוק המניות תמיד טומנת בחובה סיכונים

כך שאם אתה שוקל נפילה בשוק המניות, הקפד לפעול על פי אסטרטגיית השקעה מקיפה שאינה מבוססת בעיקר על הצלחת השקעות אגורה. כאשר אתה משקיע במניות אגורה, עליך להיות מוכן לעשות את כל הדרוש כדי למזער את הסיכון שלך. ניתן לעשות זאת, למשל, על ידי קנייה של מניה אחת בלבד בכל פעם, עם סכום כסף קטן בתחילת השנה ואז סכום גדול יותר לאורך זמן.

אם אתה הבעלים של מניה ורוצה לקנות אותה בפעם הראשונה, כדאי לשקול אם לקנות אותה באופן מוחלט מתאים לך. להיות מודע לכמה כסף אתה צריך לפני שתתחיל להשקיע חשוב ללמוד כיצד לבחור את המניות הטובות ביותר.

אם ברצונך להשקיע במניות אגורה

עליך לפתוח חשבון אצל המתווך ולקנות בבורסה – מניות אגורה רשומות. הישאר עם אלה הרשומים ב- NYSE או בנאסד"ק, ואם אינך יכול לקנות אותם דרך קרן השקעות או מוסד פיננסי אחר. במקום לקנות ממש מניות בבורסה, משקיעים יכולים לסחור באמצעות מתווך שהוכשר במדעי הטבע של סחר במניות, שיכול להשיג אותם במחיר הוגן בתוך זמן קצר.

סכום הכסף העומד לרשותך קובע כמה מניות תוכל לקנות

אך הדבר החשוב ביותר הוא לדעת את הנתונים ההיסטוריים על מחיר מניה מסוימת. כאשר משקיע רוצה למכור מניה, הוא אומר למתווך שלו איזה מניה הוא מוכר וכמה הוא מוכן לשלם. אין לבלבל בין השקעות במניות לבין השקעות ערך הקונות חברות איכותיות שהשוק מוערך בהן. אסטרטגיית ההשקעה הסופית שיש לקחת בחשבון היא לקנות מניות צמיחה ולהשקיע בנדל"ן במקום במניות דיבידנד. לא משנה כמה הון יש לך, עליך לשקול אם אתה יכול לקנות מניות במניה.

כאשר אתה קונה מניה זולה, אתה בעצם קונה נייר ערך במחיר נמוך משווי המניה שלה ביחס לנכס. דבר חיובי הוא כאשר מניה עולה ערך והיא שווה יותר ממה ששילם המשקיע כדי לקנות את המניה.

למרות שאני לא חולק על כך שמניות BlackBerry יכולות להיות קנייה מסוכנת בטווח הקצר במחיר השוק הנוכחי

זוהי מניה מדהימה לחלוטין לקנות ולהחזיק כמשקיע לטווח ארוך. בהתחשב בכך שמניות אגורה כפופות לתנועות מחירים פרועות, אם אתה קונה אותן מכיוון שהן זולות ביחס לערכן הפנימי שלך, תוכל להגביר את התשואות שלך בצורה מרהיבה.

לשוט הצבעוני יש מדור מיוחד למי שרק מתחיל להשקיע בשוק המניות

DRIP היא תוכנית המאפשרת לך לקנות מניות ישירות מחברות באמצעות התיווך שלך. בין אם אתה רוצה להרחיב את התיק שלך או רק להתחיל, רשימת המניות הטובות ביותר לקנות עכשיו תעזור לך בדרך להצלחה בהשקעה.

השורה התחתונה

היא שבהחלט תוכלו לנסות להשקיע בדבר הגדול הבא, אך רכישת מניות אגורה אינה הדרך לעשות זאת. הוא מורכב מאדם או מקבוצת אנשים שקונים מחיר מניה פרוטה במחיר נמוך מאוד ואז דוחפים את מחיר המניה בבלוגים, בפורומים ובמקומות אחרים, מזכירים אותו ומצפים שהוא יורה במחיר דרך הגג. בשל שיעורי הריבית הנמוכים על מניות אגורה, יידרשו רק כמה מוכרים כדי לשלוח את מחירי המניות בצניחה, ולא למכור כמה אלפי מניות. אך כשאין מספיק מוכרים, המשקיעים מצטופפים ברגע שמתרחשת ההזדמנות לקנות את המניות, והמחירים עולים. מניות עם נפח יומי ממוצע נמוך נותרות זולות מכיוון שהשוק מוזנח.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן