הולנד טיול בפעם הראשנה

אמסטרדם היא עיר נהדרת, אבל זה יכול להיות קשה לנווט עבור הטיימרים הראשונים. להלן כמה מהדברים שכדאי לכם לנסות כשאתם מגיעים לאמסטרדם בפעם הראשונה.

סיור בתעלה הוא דרך מצוינת לראות כיצד ההיסטוריה של אמסטרדם התרחשה בלב העיר. תוכלו גם לחקור כמה מהמוזיאונים המפורסמים של אמסטרדם או לטייל באחד מהפארקים הרבים שלה.

הטיול שלכם לא יהיה שלם בלי לטעום שוקולד הולנדי באחד מבתי הקפה או המסעדות הרבים שלו.

פעם ראשונה באמסטרדם – מה לעשות בפעם הראשונה באמסטרדם

אמסטרדם היא לא רק עיר שכדאי לבקר בה, אלא גם עיר לחיות בה. מאמר זה יספק לכם את כל הטיפים הן למתחילים ולחובבי אמסטרדם.

זוהי העיר השנייה בגודלה בהולנד והיא תמיד הייתה מקום מעניין לחיות בו או לבקר בו. לאמסטרדם יש כל כך הרבה מה להציע שזה יכול להיות קשה להחליט מה אתה רוצה לעשות בפעם הראשונה באמסטרדם. כדי לעזור לך להחליט, הנה כמה מהטיפים הפנימיים שלנו לגבי מה לעשות בפעם הראשונה שלך באמסטרדם.

אמסטרדם היא אחת הערים היפות באירופה. אם אתם מתכננים לבקר בעיר בפעם הראשונה, הנה כמה דברים שכדאי לכם לעשות.

למרבה המזל, אמסטרדם אינה רחוקה מאוד מיעדי תיירות אחרים כמו בלגיה, צרפת וגרמניה. אז אם אתם מגיעים לאירופה לחופשה ורוצים לבקר ביותר ממדינה אחת, שקול להזמין טיסות לאמסטרדם.

אם אתה מחפש כמה טיפים כיצד לבלות את הטיול הראשון שלך באמסטרדם, אנו ממליצים להתחיל עם חמשת הדברים החיוניים הבאים:

-בקר במוזאומפליין (כיכר המוזיאונים)

-לראות מוזיאון לאמנות -צא לשייט בתעלות

-בקר בבית אנה פרנק (חובה לראות!)

-תצלם עם השלט אני אמסטרדם

רכבות באמסטרדם הן חבל הצלה לעיר הזו. הם היו חלק מההיסטוריה והתרבות של העיר כבר למעלה מ-150 שנה, ועדיין ממשיכים למלא תפקיד משמעותי בחיי היומיום של אנשים.

מאמר זה מספק סקירה כללית של סוגי הרכבות הרבים הזמינים באמסטרדם, כמו גם מידע על איך לקנות כרטיסים, מאיפה לתפוס רכבות ומידע שימושי אחר על שימוש ברכבות באמסטרדם.

רכבות באמסטרדם

אמסטרדם היא עיר ידידותית לרכבות. הוא מתהדר ביותר מ-13 סוגים שונים של רכבות המקשרות אותו עם חלקים אחרים באירופה, כולל יעדים עד דרזדן ופראג.

הרכבות המהירות ביותר לקחת מאמסטרדם הן הרכבות Thalys ו-Intercity Direct. אלה יוצאים מנמל התעופה סכיפהול ונוסעים לפריז או בריסל בפחות משש שעות במסלול ישיר, עם עצירה אחת בדרך.

רכבות באמסטרדם הן אמצעי התחבורה המהיר והזול ביותר שקיים באמסטרדם, אך יש לציין שהן עשויות להיות צפופות מאוד בשעות השיא.

התחבורה הציבורית באמסטרדם מופעלת על ידי חברת GVB המפעילה אוטובוסים, חשמליות ורכבות. מערכת הרכבות הציבורית נקראת רכבת GVB והיא מחברת את כל העיר. ישנם שני סוגים של רכבות: קרונות ומטרו. שני הסוגים לוקחים נוסעים לכל יעד בעיר בעלות נמוכה בתדירות של ארבע דקות לקרונות ושמונה דקות למטרו.

ניתן לרכוש כרטיסי רכבת ממכונות אוטומטיות או באינטרנט בטלפון 9292 (שירות הרכבות הלאומי ההולנדי)

כפר נופש הוא סוג של אירוח בו ניתן לשכור מספר סוגי אירוח שונים במקום אחד, לרוב עם גישה למתקנים משותפים. הכפרים בדרך כלל חסומים מההמולה של חיי העיר, ומספקים סביבה אינטימית ושלווה להירגע בה.

בהולנד יש מגוון רחב של כפרי נופש או מלונות מהם תוכלו לבחור. אתה יכול למצוא אותם במקומות ציוריים כמו אמסטרדם, רוטרדם או אוטרכט.

כפר נופש באמסטרדם הוא מקום של אירוח והנאה.

ישנם כפרי נופש רבים באמסטרדם. כפרים אלו מציעים מתקנים רבים כמו לינה, מסעדות, ברים וכו'.

כפר נופש הוא מקום שיש בו כל מה שצריך לשהייה מהנה ומרגיעה ביעד. הם מציעים אירוח שיתאים לכל התקציבים והטעמים, מסעדות עם מאכלים בינלאומיים, ברים – המגישים אוכל ומשקאות לאורך כל היום והלילה – ומתקנים אחרים כגון בריכות שחייה או ספא בריאות.

בכפרי נופש יש לעתים קרובות משהו לכולם, כך שלעתים קרובות אין פלא שהם יעדי תיירות פופולריים ברחבי העולם.

אמסטרדם היא עיר של היסטוריה ותרבות כאחד. בירת הולנד מציעה למבקרים הזדמנות לחוות את התרבות ההולנדית המודרנית והמסורתית, כמו גם את התעלות והאדריכלות האייקוניות של העיר.

הולנד גם מדורגת כאחת מ-10 המדינות המאושרות בעולם לפי דו"ח האושר העולמי. בהולנד יש שילוב מרגש של ערים קוסמופוליטיות וכפרים כפריים, כולם עם קסם ייחודי משלהם. כאשר שוהים באמסטרדם לחופשה, הקפידו לחקור את אחד מהכפרים המוזרים הרבים של אמסטרדם מחוץ לגבולות העיר.

כפרי נופש באמסטרדם פופולריים גם בקרב תיירים שרוצים לחקור את המדינה המדהימה הזו מחוויה הולנדית אותנטית!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן