דובאי או אבו דאבי – מה מומלץ יותר?

פרברים של דובאי כגון דובאי תאילנד וספורט העיר דובאי מושלמים עבור דיירים חסרי תקציב, ואילו מרכז העיר דובאי, שם נמצאת מרינה של דובאי, מספק גישה נוחה למרכזי מסחר ופנאי, אך גובה דמי שכירות גבוהים יותר בממוצע. אזורים ביבשת אבו דאבי כגון מוחמד בן זייד סיטי, מוספה ואל ריף ידועים ככאלה מהנכסים המשתלמים ביותר באיחוד האמירויות, ואילו איי מגורים כמו אי אל ראם ואי סאדיאט מציעים יוקרה שאין שני לה.

המסגד הגדול שיח זייד של אבו דאבי

הוא האטרקציה התרבותית המפורסמת ביותר של איחוד האמירויות הערביות, אך הוא רחוק מלהיות היחיד במדינה – חשוב על הלובר של אבו דאבי. אם כי לא רב כמו אלה שבמזרח אירופה ו באיכות גבוהה יותר מאשר ביעדים רבים באסיה, דירות בפלטפורמת ההזמנות של Airbnb הן אירוח אידיאלי באיחוד האמירויות הערביות, במיוחד אם יש לך מכונית וגרה במרכז העיר. לשתי הערים יש את חלקן ההוגן בחופים המדהימים בערב המאוחדת. אמירייטס, שהמפורסם שבהם הוא חוף העפיפונים וחוף ג'ומיירה, ואילו בדובאי יש כמה מקווי החוף היפים והמפורסמים ביותר כמו חוף אבו דאבי סעדיאט.

אחד הדברים הטובים ביותר בחופשות משפחתיות באבו דאבי עבור אני כמה שהחופים באבו דאבי הם פנטסטיים

במיוחד כשהם נמצאים באי סעדיאט. האטרקציה היחידה בחופי אבו דאבי היא שהמתקנים באבו דאבי אינם נרחבים כמו בדובאי. האי גובה תשלום קטן בסך 5 אירו ב שווה את זה אם אתה לא רוצה לבזבז כסף ליום על החוף, כיוון שיש לך זמן נעים בחינם והחוף בדרך כלל ריק, כך שלא תראה קהל.

אבו דאבי

הוא ביתו של יאס המפורסם ובו האחים וורנר, פרארי וורלד, יאס ווטר וורלד, עבודות כיף, פארק האמירויות וגן החיות, ועוד. כתבנו מאמר על כמה מהאטרקציות הטובות ביותר, אותו תוכלו לקרוא כאן למידע נוסף. ברשימת המוזיאונים באיחוד האמירויות הערביות נמצא גם המוניטין האזורי של שארג'ה, שהיא בירת התרבות של העולם הערבי עם אזור המורשת התרבותית עם 17 מוזיאונים ו 362 מאז 1998.

אבו דאבי מציע גם מבחר מקומות ספורט עם עיצובים אדריכליים מרשימים משלהם

כולל אצטדיון זאיד הספורט סיטי, אצטדיון אל ג'זירה ומעגל יאס מרינה המארח את הגרנד פרי של אבו דאבי. פארק השעשועים פרארי העולמי דוא"ל פייסבוק טוויטר פינטרסט העתק מפה לשיתוף התבונן בפרארי וורלד באבו דאבי (c) רוברט הוטינק / אלמי מאגר צילומים ספר אבו דאבי היא העיר המושלמת למי שמחפש ריגושים. זוהי בירת איחוד האמירויות הערביות, אך דובאי היא גם בירת התיירות, והיא זוכה בסיבוב זה כאטרקציה התרבותית הטובה ביותר למשפחות.

זו הייתה הזכות שלי לחוות בראנץ 'גם בדובאי וגם באבו דאבי, בידיעה שאין הרבה מקומות בעולם שיכולים להתחרות בהם.

אבו דאבי

הוא המקום להיות בו אם אתה רוצה להבין את התרבות שלה ולהתאהב במסורות שלה, בעוד שדובאי מיועדת יותר לתיירים ולמקומיים. אבו דאבי היא יותר עיר עסקים לילדים וארוחות ילדים ופחות לזוג, אבל שניהם שווים ביקור. בדובאי ברוב הבראנצ'ים יש הרבה ילדים וידידותיים לילדים אמיתיים כמו מטבח רחוב הלחם, בראנץ 'שפים ובראנץ' סיטי.

גם אבו דאבי וגם דובאי ממוקמות באיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות) והן שתי הערים הגדולות במזרח התיכון

שתי הערים הן משהו מיוחד בפני עצמן ומפייסות את היכולות וההעדפות של מי שיש להם את הכיס. כל מי שביקר באחת מהעירות יסכים שתושבי אבו דאבי ילבשו את התלבושות והגלימות המסורתיות של האמירויות כדי לייצג את המסורות שלהם.

דובאי

היא אחד היעדים הפופולריים והמתויירים ביותר באיחוד האמירויות הערביות. אין ספק כי גם דובאי וגם אבו דאבי צברו פופולריות בשנים האחרונות בגלל הממשלה שהוכנסה אליהן, הרחבת התשתיות ומשיכתם של מותגים וחברות רבות ממגוון תעשיות. מובן מאליו כי איחוד האמירויות הערביות היא מדינה עשירה ויש בה ערים.

בדובאי נמצאים כמה מגורדי השחקים הגדולים בעולם

כולל הבניין הגבוה בעולם, בורג 'ח'ליפה המפורסם. עם זאת, זה דומה לעולמות של ערים גדולות אחרות כמו ניו יורק ולונדון. עברו רק כמה שנים מאז הקמת היפרלופ של דובאי, אך קל כבר לנסוע בין הערים העיקריות של איחוד האמירויות הערביות.

דובאי ואבו דאבי מרוחקות כשבע שעות מבריטניה ויש טיסות ישירות סדירות בין שתי הערים לונדון

מנצ'סטר ודבלין. אם אינך יכול להחליט באיזה מקום לבקר, תוכל לקפוץ לאוטובוס מקפיצים מאבו דאבי לדובאי או לקחת מונית מעיר אחת לאחרת למשך כ- 80 קילומטרים. אני חייב להודות שביקרתי שלוש פעמים באבו דאבי, אבל הייתי גם פעמיים בדובאי וביליתי שם יותר זמן.

אבו דאבי ודובאי הן עיירות מהנות לביקור ויש סיורים ופעילויות נהדרים לראות

אבל אם אתם מתכננים את הטיול לדובאי או אבו דאבי, קראו קודם את דרישות הויזה. האטרקציה היחידה של המלונות המפורטים לעיל בדובאי היא האטרקציות במרכז העיר והביקור הנוח בפארקי השעשועים בדובאי למי שרוצה לבלות חופשה קצרה. יש להם את כל המתקנים הנהדרים למי שמחפש חופשה בסגנון אתר נופש, ואתה יכול גם לחפש לדובאי לתינוק babymoon (ראה מידע נוסף על נסיעה לדובאי במהלך ההריון).

אחד החלקים הטובים ביותר בשתי הערים

הוא העובדה שרוב האטרקציות התיירותיות הגדולות קרובות מאוד זו לזו. דרך נוספת לחשוב היא שהחופים באבו דאבי טובים בהרבה מאלה שבדובאי מכיוון שאין להם את בעיית המדוזות והם לא כל כך רחוקים מאטרקציות אחרות בעיר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן