האם כדאי לעשות ביטוח דירה?

דבר משותף לביטוח משק הבית ורכב בעת הגשת בקשה לפוליסה: עליך לשקול היטב כיצד זה עשוי להשפיע על הפרמיות ועל הכיסים לטווח הארוך. כאן אנו דנים אילו מכסים ביטוח בעלי בתים, כמה אתה יכול לצפות לשלם עבור ביטוח בעלי הבית שלך והיתרונות והחסרונות של פוליסות שונות.

שטאופר מאמין שהדרך הטובה ביותר להשיג הצעה

היא לדבר עם סוכן עצמאי העוסק במספר חברות במקום ללכת ישירות לחברת ביטוח. שקול לבקש הצעות מחיר לסוגי ביטוח אחרים מאותה חברה המבטחת בעלי בתים. קח את הזמן להסתכל מסביב ולהבין את האפשרויות השונות לפני שתסיים בסופו של דבר ביטוח בעלי בתים. בחר בפוליסה הנכונה, שמור על הפרמיות שלך סביר, דע מתי אתה לא צריך להגיש תביעה וודא שאתה תמיד מסתובב ומבין מה עובד ומה לא.

שאל את סוכן הביטוח שלך אם יש משהו שתוכל לעשות

כדי להפחית את עלות ביטוח תכולת הבית, כגון שירותי תיקון בית בחינם או בעלות נמוכה או תיקונים בחינם בבית. זכור כי מטרת ביטוח בעלי הבית היא למזער הפסדים כספיים עקב נזק לביתך, ולא תנהל את הסיכונים שלך באופן יעיל אם יהיה לך כיסוי ביטוחי הולם. ללא ביטוח בעלי בתים, הסיכון לא שווה את זה, אבל זה לא אומר שאתה צריך לשלם עבור כיסוי עודף! כאשר אתה מחליט אם להגיש תביעה לביטוח תכולה לבית או לא, עליך לשקול את הסיכונים הפוטנציאליים של כיסוי ביטוח הבית שלך ולשקול אם העלויות הנוספות שוות את העלות לטווח הארוך.

אתה יכול לצפות שהפרמיות שלך יעלו לאחר תביעה לביטוח דירה

תלוי כמה עולה תשלום התביעה למבטח. חשוב על הפרמיה שלך כסכום שאתה משלם לחברות הביטוח שלך למימון ביטוח הבית שלך. אם ברצונך לחסוך בכיסוי תכולה ביתית לטווח הארוך, יתכן שעודף גבוה יותר הוא האופציה הטובה יותר.

המשתנה האחרון שיכול להשפיע על מחיר ביטוח הבית

הוא החברה שתבחר. ביטוח דירה יכול לעזור לכם להחליט איזה סוג פוליסה מציע לכם את הכיסוי הגדול ביותר בעלות הנמוכה ביותר. תשכחו מדמי ביטוח נמוכים, השקיעו בכזו כדי לקבל את הכיסוי הנכון למחיר הנכון. ביטוח בעלי בתים מציע לעתים קרובות הנחות על מערכות אבטחה לבית. המפתח להצלחה בביטוח בעלי בתים חייב להיות איזון טוב בין עלות הפוליסה לבין ערך מערכת האבטחה של ביתך.

ביטוח בעלי הבית מחליף אותך לכל האירועים המכוסים בפוליסה שלך והורסים את הבית או את החפצים האישיים שלך

ביטוח בעלי הבית שלך קיים כדי לכסות את העלות אם אתה או רכושך האישי נפגעים באירוע מכוסה. זה אפילו עוזר לכסות את העלויות של פגיעה במבקר בבית או פגיעה ברכוש של אחרים, כמו תאונת דרכים או שריפה.

זה יעלה יותר לבנות את הבית שלך מאשר אם היה נהרס, כך שביטוח בעלי הבית שלך גבוה יותר בכדי לכסות את הנזק המכוסה. ככל שביטוח הבית גבוה יותר כך עלות הבנייה מחדש גבוהה יותר.

אם ביתך נהרס

חברת הביטוח של בעל הבית שלך לא יכולה פשוט לכתוב לך צ'ק על הסכום הנקוב בפוליסה שלך. זה עוזר להבטיח שבתיך מבוטחים בכל הסכומים הנכונים, מכיוון שאם ביטוח בעלי הבית שלך אינו מכסה את כל עלות בניית הבית מחדש, אתה אחראי לשלם את ההפרש.

אם שריפה

סערה או אירוע אחר שמכוסה פוגעים בביתך או ברכושך, ביטוח בעלי בתים יכול לסייע בתשלום התיקונים הנדרשים. ביטוח תכולת הבית שלכם יעזור לכם לתקן או להחליף את כל חלקי הבית שניזוקו במהלך תביעת ביטוח. אם אין לך ביטוח בעלי בתים, ייתכן שתצטרך לשלם עבור תיקונים מכיסך הפרטי או למצוא אמצעים אחרים שיעזרו לך לבנות מחדש את בתיך. ביטוח תכולת בית משלם עבור כל נזק בביתכם, בין אם נגרם בגלל שריפה, סערה או כל אירוע אחר שניתן לכסות, והוא יכול גם לעזור בתשלום עבור כל התיקונים הנדרשים.

אם הבית שלך מבוטח לפי שווי שוק, הוא יכול להיות מבוטח במחיר נמוך יותר מעלות ההחלפה. אם עליך להחליף הפסד מכוסה, שיעורי הביטוח של בעל הבית שלך עשויים להיות גבוהים יותר, אך לעתים קרובות עלות ההחלפה נמוכה יותר לשלם עבור ביתך.

אתה יכול לחסוך כסף על בסיס קבוע כאשר אתה קונה ביטוח תכולה לבית, וזה נכון במיוחד כאשר אתה בעל בית. בעוד שכל תביעות ביטוח הבית נרשמות במאגר נגיש לחברת הביטוח שלך, עדיף לדעת מה אתה מגיש מאשר מה שרשום.

אתה צריך להיות מודע כמה יעלה לבנות מחדש את הבית שלך ואת הערך החדש שלו. עדיף לעשות זאת לפני שתבצע ביטוח של בעלי בתים כדי לעזור לך להחליט כמה כיסוי אתה צריך כדי להגן על הרכוש שלך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן