הטיפים החשובים בבחירת אולם אירועים בתל אביב

העיר הגדולה מציעה מגוון אטרקציות והנאות וגם אולמות אירועים מושקעים המייצגים את הטרנדים העכשוויים בזירת האירועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אולם אירועים בתל אביב מציע נוחות הגעה לבאים מכל הכיוונים בשילוב תפאורה ואווירה אנרגטית ומיוחדת עם דגש על קולינריה משובחת ומותרות.
בשל ההיצע המסחרר, חשוב להפעיל שיקול דעת ולהחליט מראש מהם הקריטריונים החשובים עבורכם בבחירת אולם אירועים בתל אביב.

לפניכם צ'ק ליסט מסודר של מה יש לבדוק טרם סגרתם מקום. היכון, הכן, החיפוש מתחיל כאן.

אין כמו מיקום בהגעה ובאווירה

ללא ספק הלוקיישן בתל אביב קובע דברים רבים שקשורים בהצלחת האירוע שלכם: גישה נוחה לאורחים המגיעים בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי, חניונים מסודרים ואווירה. חשוב מאוד לוודא שהמקום מרכזי מספיק להגעה, אך שיש לו גם מקום חנייה מסודר לטובת מי שמעדיף להגיע ברכב ולבדוק האם הוא ללא עלות או בתשלום מסובסד למי שמגיע לאירוע.
מעבר לאספקט שקשור לתנאי התחבורה, התייחסו גם לסגנון של המקום כך שהוא יהיה קסום וחלומי בתכנון ובעיצוב שלו.
בדקו האם הוא פתוח או סגור או אולי הוא משלב בין שני העולמות וכולל הן היכל אירועים מקורה והן גן אירועים אורבני מפואר, כך שתוכלו להחליט היכן לחגוג – האם תחת כיפת השמיים או באזור סגור בהתאם לתנאי מזג האוויר המשתנים ולקונספט של האירוע.
יתכן שתרצו להשיק את החגיגה בקבלת פנים באוויר הפתוח ולהמשיך לחגוג בסעודת מלכים ובמסיבת ריקודים לוהטת במקום המקורה על אחת כמה וכמה אם נעשה חם בעת פעילות גופנית וזה יום חם ויש צורך במיזוג כאשר אוכלים ורוקדים.
שימו לב מראש גם להתאמה של המקום לפי מספר המשתתפים המשוער באירוע – האם הוא מתאים לאירועים גדולים או לאירועי בוטיק אינטימיים או יכול מבחינה מודולארית להתאים לכל סוג אירוע בתכנון חכם מראש? כיום יש אולמות מודולאריים שאפשר להתאים למידות של האירוע מבחינת חלוקת חללים ועיצוב קונספטואלי על פי החזון האישי של כל חוגג לרבות סידור השולחנות ועיצובם.

חוויה קולינארית בניצוחו של שף

לאוכל שיוגש באירוע השפעה רבה על ההנאה ואל תתפשרו על העונג שטמון בכל ביס. בדקו אם אולם אירועים בת"א שמועמד לבחירה אכן שם דגש על חומרי גלם טריים ואיכותיים וקומפוזיציה אסתטית בניצוחו של שף שאחראי יחד אתכם לאפיון המנות וגיבוש התפריט.
יתכן שאפשר ללכת על תפריט עונתי או מנות שניתן לסגנן לפי החוויה הקולינרית המבוקשת: טבעונית, בשרית, חלבית עם מנות שלא מוגשות בכל מקום אלא ירקחו במיוחד לפי הקונספט של האירוע שלכם.
החליטו ביחד עם השף והצוות האם האירוע יהיה במתכונת של בופה עשיר או תתאפשר הגשה ישירות לשולחנות עם מלצרים אדיבים.
מלבד החשיבות שיש למגוון הגסטרונומי, כדאי לשים דגש על אלכוהול ובר משקאות מרשים כולל שירותי בר אקטיבי או כל אטרקציה שמשלבת בין האוכל מהפתיחים דרך העיקריות ועד הקינוחים. 

הטיפים החשובים בבחירת אולם אירועים בתל אביב - hzc

שיק עד הפרטים הקטנים ביותר

בחרו אולם אירועים תל אביבי שיכול להציע לכם תפאורה מרהיבה ודגש על הפרטים הקטנים ביותר. למשל, סידור שולחנות בהתאמה אישית ועיצובם בדרך שתפתיע ותרגש את האורחים, חופת דקלים פוטוגנית, אלמנטים פיסוליים, שימוש יצירתי במוצרי טקסטיל מרהיבים כן טכנולוגיה מתקדמת שמוסיפה לחוויה כולה. תאורה שמפיקה אפקטים מעניינים ומערכת סאונד משוכללת, מסכי ענק, במה מיוחדת לתקליטן או להופעה ורחבת ריקודים רחבת ידיים שתאפשר לחוגגים לשמוח עד השעות הקטנות של הלילה.
בדקו את רמת הניקיון והשירות – האם אישי ומסור, זמין ובא לקראתכם והגיעו לצפות באירוע לדוגמא על מנת להרגיש את הדופק של המקום בזמן אמת. 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן