איך לגרום לבעלי להפסיק לנחור בלילה?

ישנן סיבות רבות מדוע האמריקנים לא ישנים מספיק, אך אחת הסיבות הטובות ביותר יכולה להיות שאתה שוכב במיטה ממש לידו ובן הזוג שלך נוחר.

אם בן / בת הזוג שלך ישן גרוע עקב נחירות

זה יכול להוביל לבעיות בכל ההיבטים בחיים ובזוגיות שלך. הנחירה של בן / בת הזוג שלך היא בעיה ואתה מנסה בכל כוחך לעשות משהו בנידון, אבל אתה צריך לחקור את כל הסיבוכים הבריאותיים האחרים שעלולים להיגרם בסופו של דבר על ידי נחירות. אם הנחירות של בן הזוג גורמות לך לאבד שינה, אתה יודע שיש בזה הרבה יותר מסתם שינה לא טובה. שותפים לחדר ושותפים לנחירים עשויים להיות מסוגלים לטפל בבעיות הנחירות שלהם ישירות – או אפילו לגרום לבעיות בחייהם.

כמה תרופות אפשריות לנחירות עשויות להיות שינוי תנוחת השינה

ניקוי מעברי האף, אכילה פחות לפני השינה ושימוש במכשיר נשימה. לחלקם מגוון טיפולים שתוכלו לנסות בבית, כולל תרופות ואפילו תשלום עבור הליכים כירורגיים וכן פיזיותרפיה.

במקרים רבים

שיטת מניעת הנחירות הנכונה תלויה בסוג הנוחר שאתה מתמודד איתו. רוב האנשים צריכים להיות מסוגלים להפחית את הנחירות באמצעים פשוטים, אך הם לא תמיד יעבדו עבור כולם. ישנם פתרונות שונים העוזרים לנחירות, כמו מכשיר נשימה, תרסיס לאף או אפילו מסיכת אף.

הרופא שלך יכול לעזור לך לאבחן מחלות שמשפיעות על השינה שלך ולמצוא דרכים למזער את הנחירות שלך

כדי לעזור לבן הזוג שלך לישון רגוע. ייתכן שתצטרך רק להתחיל לישון, או שזה הצורך שלך בעזרה לוותר על הרגלי הנחירות שלך לתמיד ולתת לבן הזוג שלך לישון טוב.

למד מה גורם לנחירות וכיצד להתמודד עם הבעיה ולפתור אותה כך שאתה ובן זוגך תוכלו לישון טוב יותר. להבין מה גורם לנחירות שלך, מה אתה יכול לעשות בקשר לזה ואיך לעצור את זה כדי שתוכל לישון טוב יותר עם בן / בת זוג.

אם אין לך בן זוג לישון

עליך לנהל יומן שינה ולשאול את בן / בת הזוג מתי הוא נוחר ובאיזו תדירות. אם אתה משתמש בגשש נחירות עם שעון מעורר למחזור שינה, תוכל לראות ביתר קלות מתי נוחרת ולגלות באיזה זמנים הסיכוי שלך לנחירות גבוה יותר, או להאזין להקלטות שמע של הנחירות שלך. אם אתה צריך לישון, ייתכן שתרצה גם להקליט את מחזור השינה שלך, כגון זמן היום ומספר שעות השינה בלילה.

תלוי מה גורם לנחירות

אסטרטגיות שונות יעילות יותר לעצור את זה או לפחות להוריד את עוצמת הקול. אינפוגרפיקה זו מסבירה מדוע בן הזוג שלך נוחר ואיך אתה יכול לעצור את זה על ידי ביצוע שינויים באורח החיים. אם לבן הזוג שלך יש בעיות נחירות, למעשה יש לך מושג טוב מה לעשות בקשר לזה. אתה יכול להמשיך ללמוד עוד כיצד להפסיק לנחור על ידי שינוי אורח החיים ושינה טובה יותר בעצמך.

זה נשמע כמעט קל מדי, אבל שינה בצד יכולה להיות דרך יעילה להרגע ולהפסיק לנחור.

אם בעלך עדיין נוחר

הקם תחנת הקלטה אורקולית שתקליט את צלילי הנחירות והתמונות של בן / בת הזוג, כך שהוא יוכל לראות בעצמו כמה זה גרוע. אם בן / בת הזוג שלך נשבע שאין לו בעיה עם נחירות, זכור שלעתים זה יכול להביא איתו בעיות בריאותיות חמורות יותר. מכונת רעש לבנה יכולה להרטיב את צליל הנחירות ולעזור לבן / בת הזוג להירדם מהר יותר. אמור לבן / בת הזוג לנחירות שאתה חושש שהוא נוחר כי זה יכול להיות סימן לבעיה גדולה יותר. ברגע שנשלל דום נשימה בשינה, הדבר הראשון שצריך לנחור לעשות הוא לנסות לא לישון על הגב.

כדי למנוע מחסור בשינה, עליך להגן על עצמך מהפרעות השינה הנגרמות על ידי נחירות, גם אם בעלך לא עושה דבר בעניין. זכרו שבן הזוג שלכם לא נוחר בכוונה, אך זה יכול להשפיע על איכות השינה שלו בכך שהוא גורם לו להרגיש עייף ועצבני. אם עליתם לאחרונה במשקל או התחלתם לנחור, זהו פיתרון טבעי להפסקת הנחירות שלכם. גם אם אתה נושא קילוגרמים עודפים, ירידה במשקל יכולה לעזור להפחית את הנחירות, במיוחד אם בן זוג מתלונן על כך.

אם אתה זקוק למנוחה רבה יותר עם הכרית נגד הנחירות

הכרית נבדקה על ידי האגודה הבריטית לנחירות ודום נשימה בשינה, שמצאה שהיא מפחיתה את תדירות הנחירות ונפחיה בכ- 50%. אחד הסוקרים כתב: "מוצר זה גרם לי להיות מודע לכך שהנחירות שלי נגרמות כתוצאה מתנועת הלסת התחתונה על גבי בזמן השינה, המצמצמת את דרכי הנשימה וגורמת לנחירות. CPAP (SEE – PAP) משמש לרוב לטיפול בנחירות. בשילוב עם OSA. כדי לעזור לך, חברנו איתם בכדי לספק לך מידע נוסף כיצד לעזור לך לשנרקל.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן