תספורת לילד בן 3? המלצות על מספרות לילדים

אז יש לכם ילד קטן שהגיע לגיל 3 והשיער שלו ארוך? זה הזמן לעשות תספורת! הכירו את הטיפים על התספורת הראשונה ועל מספרות לילדים!

בשנים האחרונות, ראינו יותר ויותר הורים שמנסים למצוא דרכים לעזור לילדיהם עם השיער הארוך, המתולתל והגולש. זה הוביל להופעתם של מעצבי שיער מומלצים לילדים המתמחים בחיתוך ועיצוב שיער לילדים, כן כן גם אם מדובר על תספורת ראשונה לילד בן 3.

מספרה לילדים מספקת הזדמנות לילדים להתרועע אחד עם השני תוך כדי התספורת. זה מספק להם הזדמנות ללמוד כיצד עליהם לתקשר אחד עם השני במצבים חברתיים שונים לפני שהם גדלים והופכים ל"מבוגרים".

הפעם הראשונה שבה ילד הולך לספר או למספרה יכולה להיות טראומטית. עם זאת, בעזרת ספר מקצועי ומנוסה, זה יכול להיות הרבה יותר קל להורים לשלוח את ילדיהם לסדר את השיער שלהם אצלו.

טיפים איך לספר את הילד בפעם הראשונה

המספרה לילדים היא לא רק "אדם שגוזר שיער" אלא גם מישהו שיכול לספק תחושת ביטחון ונוחות לילד וכן גם שיפור ניראות..כל ילד שמסתפר מרגיש “מבוגר” ושמח לשמוע את המחמאות של המשפחה והחברים. המספרה לילדים צריכה להיות עם אנשי מקצוע עדינים, איכפתיים, סבלניים ומכילים.

מספרות לילדים צריכות להיות מסוגלות לדבר עם הילדים על רגשותיהם כדי שיהיה להם נוח עם התספורת החדשה שלהם. הם צריכים גם להיות מסוגלים להסביר מה הם עושים בצורה שהילד יוכל להבין.

ישנן דרכים רבות לספר לילד בפעם הראשונה. הדבר החשוב ביותר הוא שתוודא שהילד ירגיש בנוח עם מה שאתה הולך להגיד ומה הוא הולך לעשות.

אם אתה רוצה שילדך ירגיש בנוח ומאושר עם התסרוקת החדשה שלו, נסה לא לעשות שום דבר דרסטי מדי בהתחלה. פשוט תן להם לשחק בשיער ולדבר על כמה כיף זה היה בזמן שהם עשו את זה.

הדבר החשוב שאסור לשכוח הוא שתהיו רגועים ולא תפחדו מהתגובה של ילדכם. אל תדאג לגבי איך הם עלולים להגיב כי זה רק שלב שיעבור עם הזמן. כמו כן, ילדים בדרך כלל מקבלים יותר דעות שונות ממבוגרים, כי אין להם כל כך הרבה דעות קדומות לגבי מה נורמלי ומה לא. הם גם נוטים להיות יותר פתוחים וסלחניים ממבוגרים, כך שיהיה להם קל יותר לקבל את השינוי החדש הזה בחייהם.

איזו תספורת מומלץ לבקש מהספר לעשות לילד בפעם הראשונה בגיל 3?

תספורות לילדים מומלצות בכל גיל. אבל את התספורת הראשונה לרוב עושים בגיל 3. התספורת המומלצת לילד בן 3 היא גזרה קצרה בשכבות עם פאות. זה יקל על הילד לשמור על שיערו וגם יראה לא קצוץ מידיי.

על מנת לוודא שהתספורת מתאימה לילד, חשוב לדעת מהו סוג השיער של הילד ומה הוא אוהב למשל האם מתולתל, חלק, האם קשה או רך… זה יעזור לספר או לסטייליסט להחליט על תספורת מתאימה.

מספרות לילדים מומלצות לרוב על ידי ההורים כאשר הם צריכים להכין את ילדיהם לבית הספר או לתסרוקות חדשות. הם יכולים לספק מגוון שירותים כגון תספורות, צביעה וסטיילינג (בגילאים מתקדמים יותר שהילד דורש כבר עיצוב מקצועי).

על מנת לקבל תספורת נכונה המתאימה לסוג שיער ואהבותיו של ילדכם, כאשר ילד בן 3, הספר יעזור לילד להבין את חשיבות השיער ומדוע חשוב להסתפר באופן תכוף, איך להסתרק וכיצד יש לטפל בשיער אחרי מקלחת.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן