יאיר בושרי (בי די פי נדל"ן) – למה מומלץ לרכוש נכס להשקעה בחו"ל?

יאיר בושרי, הבעלים של חברת חברת השקעות הנדל"ן BDP נדל"ן ממליץ על השקעת נכס בחו"ל. מה הסיבות ליתרונות של רכישת נכס להשקעה בחו"ל? כל הפרטים בכתבה!

השקעה בנדל"ן: בארץ או בחו"ל? יאיר בושרי ממליץ על חו"ל!

משקיעים מתחילים יודעים להצביע על הבסיס לכל סוג של השקעה, ניצול הזדמנויות, בעוד ששוק הנדל"ן בישראל נמצא בשיאו והתשואות העתידיות לאזורים רבים בישראל אינן ברורות, נדל"ן להשקעה בחו"ל מציע יותר אפשרויות והרבה יותר הזדמנויות לעליית ערך הנכס בחו"ל באופן משמעותי וכן לפיתוח סבבתי משמעותי בסביבת הנכס.
יחד עם הזדמנויות טובות יותר מישראל, נכס להשקעה בחו"ל לרוב יהיה זול באופן משמעותי מנכס זהה בישראל, לעיתים ניתן לקנות כמה נכסים בחו"ל במחיר של נכס אחד בישראל באזורי המרכז.
אם אתם חוששים מרכישת נכס בחו"ל עקב המרחק מהבית, כבר מספר שנים שמשקיעי נדל"ן רבים אינם חוששים להשקיע במדינות רחוקות, אך ניתן למצוא אזורים טובים להשקעת נדל"ן בחו"ל כדוגמת קפריסין שנמצאת בפיתוח אזורי מואץ וקידום פרויקטים גדולים שישפרו אף יותר את התיירות בערים מרכזיות כמו לרנקה ולימסול.

בי.די.פי. השקעות נדל"ן בע"מ בבעלותו של יאיר בושרי בעלת ניסיון של מעל ל- 15 שנה בהשקעות נדל"ן בחו"ל, החברה מאתרת מגוון נכסי נדל"ן להשקעה בחו"ל, פרויקטים מוצלחים עם תשואה גבוהה במגוון מדינות, אחוזי הצלחה גבוהים וצוות מקצועי ומנוסה שיודע לאתר את היעדים החמים להשקעה ואת פוטנציאל הפיתוח האזורי שלהם.
יאיר בושרי בעליה של קבוצת בי די פי נדל"ן, ממליץ להשקיע נכון יחד עם ביטחון בהשקעת הנדל"ן בחו"ל: "אופציית השקעה בנדל"ן ידועה כמניבה ויציבה ובמיוחד אם מדובר על אזור עם פוטנציאל פיתוח משמעותי, השקעה בנכס נדל"ן בחו"ל תספק לכם תשואות גבוהות עוד יותר עם המומחים הנכונים שיאתרו את הנכסים והאזורים הפוטנציאליים עבורכם. בי די פי נדל"ן היא החברה היחידה בישראל שמספקת ערבות בנקאית ישראלית ורשימת שמו של הרוכש בטאבו בנכס בחו"ל, הדבר מספק שקט נפשי למשקיעים".

האם אפשר למצוא נכסים בחו"ל במחירים טובים? יאיר בושרי מסביר שכן!

בי.די.פי. נדל"ן בע"מ בבעלותו של מצליחה למצוא יתרונות נוספים להשקעה בנדל"ן בחו"ל, חברת BDP מאתרת נכסים שונים עם אפשרויות תשואה גבוהות ופיתוח סבבתי עתידי שיעלה באופן משמעותי את ערך הנכס, אך יתרון נוסף הוא גם לאפשר למשקיעים לרכוש את הנכס במחירים זולים יותר ממחירי השוק ולעיתים בעשרות אחוזים מהמחיר של הנכס. חברת בי די פי נדל"ן הקימה מספר רב של פרויקטים בעולם באיזורים שונים כמו היער השחור, אתונה, פנמה, קוסטה ריקה, הונדורס, קפריסין ועוד!

הסוד להצלחה בהשקעה בנכס הוא היכולת של חברת ההשקעות לאתר את האזורים והנכסים המדויקים, על פי חזונו של יאיר בושרי בי די פי פיתחה שיטה ייחודית להצלחת המשקיעים שלה ומצליחה למצוא את הנכסים האופטימליים עם פוטנציאל התשואה הגבוהה והמניבה ביותר למשקיעים: "בי.די.פי השקעות נדל"ן בע"מ יודעת לנצל הזדמנויות שונות כדי לאתר נכסים במחירים זולים בהרבה ממחיר השוק, בנוסף החברה מאתרת את האזורים המתפתחים כך שבקרבת הנכס עתידים לקום פרויקטים גדולים שונים שיעלו את ערך הנכס ויספקו לכם תשואות גבוהות במיוחד ויציבות לאורך שנים".

יאיר בושרי פותח בפניכם את האפשרויות השונות להשקעה בחו"ל

השקעה בנדל"ן היא רחבת אופקים וניתן ליהנות משלל אפשרויות השקעה, נדל"ן בחו"ל כולל אופציות רבות ומבחר סוגי נדל"ן להשקעה, בין היתר משקיעים יוכלו לרכוש מגרשים בחו"ל להשקעה (קרקעות), וילות להשכרה לטווח הארוך או אפילו לשימוש פרטי בחו"ל ועד נדל"ן מסחרי בחו"ל להשקעה כנכס מסחרי בתחום התיירות והמסחר שיניב לכם תשואות גבוהות ויציבות.

מהם 15 היעדים החמים של שנת 2023 להשקעות נדל"ן?

מדריד, ברצלונה, ליסבון, לרנקה, דובאי, מיאמי, בוקרשט, וינה, פראג, בודפשט, טאלין, ריגה, אמסטרדם, פריז, מלטה.

 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן