אסטרייה דאם ספרד – בירה משובחת ששווה לטעום במדריד

הקריאה למוקד הבירה הבא של ספרד באירופה עשויה להיות נועזת מדי, אך יצרן היין הגדול בעולם נתן סוף סוף לאניני מלאכה סיבה טובה לשמוח. סצינת הבירה הספרדית, מערים גדולות ועד כפרים זעירים, מונעת על ידי מבשלות בירה מלאכותיות עם קורטוב של טעם, מגוון ויצירתיות. ממבשלות מיקרו – שוקי מזון ממומנים ועד בירות מלאכה – ופסטיבלים שכונתיים, מבשלות מלאכה אלה מספקות תפאורה מושלמת לפסטיבל הבירה הלאומי הראשון במדינה.

מבשלת מלאכה במדריד, סכר אוסטין, ספרד, מעצבת את סצינת הבירה המלאכתית. המותג מייצר כמה מבשלות הבירה המלאכותיות ביותר שלו, בהשראת הבירות המקוריות שיוצרו במבשלה מאז 1925.

בחרנו את אוסטין דאם ספרד, בירת מלאכה מבירת ספרד מדריד, לרשימתנו בירות המלאכה הטובות בעולם.

ישנם מקומות רבים במדריד בהם אתה יכול להרגיש בבית אם אתה מחפש כמה מהעסקאות הטובות ביותר בספרד. נסה את אוסטין דאם ספרד, בירת מלאכה מבירת ספרד מדריד, ונסה זאת בעצמך.

בתוך שוק בן שתי הקומות, תוכלו למצוא מבחר רחב של בירות, יינות, משקאות חריפים ואוכל, כמו גם כמה מהיינות הטובים ביותר בספרד. השוק מציע מבחר רחב של בירות, יינות ומשקאות חריפים מכל רחבי העולם, מארצות הברית ואירופה.

Mercado San Miguel הוא מקום אידיאלי לבלות טאפאס אחר הצהריים תוסס וליהנות מטאפאס וכוס יין. השוק בן ה -135 שנה הוא המקום האידיאלי לקנות אנשובי ספרדי משומר במיומנות, כמו גם כמה מהבירות, היינות והמשקאות החריפים הטובים בספרד.

זו הבירה הרשמית של ריאל מדריד

אז בואו ביום המשחק והתכוננו לכמה ליטרים. לבירה הבלונדינית הזו יש טעם קליל והיא משתלבת בצורה מושלמת עם הגופיות האדומות, הלבנות והכחולות של הקבוצה. ב- Mercado San Miguel תוכלו לקנות מגוון בירות, יינות ומשקאות חריפים, המציעים כמה מהבירות והיינות הטובים ביותר בספרד, כמו גם מבחר רחב של אוכל ומשקאות.

אם אתה מתחיל למצוא מבשלות מיקרו במרכז העיר, חפש אותן בפאתי מדריד, כמו אל פואבלו, אל בודגה, לה פאס ואל קג'ון. Mas יופיע לצד חנות היין, ותוכלו לבקר בה גם בקצה השני של הרחוב, ב La Caja de la Cruz, בר ומסעדה פופולריים.

הם מציעים 10 בירות מהחבית, שכולן מבושלות על ידי הבעלים וכולן שוות ניסיון. אני ממליץ בחום לנסות את בירת החיטה Blanca del Trigo, העשויה מחיטה מגידול מקומי, כמו גם את הבירות האחרות.

מבשלת המבשלה הוותיקה ביותר בספרד

המציעה גם סיורים מודרכים, ללא צורך בהזמנה מראש. תוכלו לבקר במבשלה לסיור מודרך, טעימה או נשנוש במסעדה הנעימה שלה. המבשלה מציעה כבר שנים בירה – סיורים בעולם הסוד של בישול הבירה, הפותחים אותה לציבור.

טיול במרכאדו דה מאראווילה

הוא ההזדמנות המושלמת להתבונן מאחורי הקלעים של הגסטרונומיה הספרדית. תוכלו ליהנות מטאפאס מכל אזורי ספרד וליהנות מקרווזה עם נופים של העיר. בהליכה בעיר תוכלו לראות אנשים מכל רחבי העולם ולשמוע מספר עצום של שפות.

סצינת בירות האמנות של ספרד צומחת גם

היא במהירות, עם יותר מ -150 מותגי בירה מלאכה בספרד, ויותר מבשלות מצטרפות כמעט מדי שבוע. כאן במדריד, כמה מהמותגים הפופולריים ביותר כמו פילזנר, הפווייזן, חיוור אייל, IPA ו- IPA מבושלים ממש בגבולות העיר. ברים רבים מגישים בירה מקומית ותוכלו לטעום אותה במאות ברים ברחבי הארץ, כולל המועדפים המקומיים הפופולאריים המתוארים במדריך שלנו לברי הבירה והמסעדות הטובים ביותר בבירה.

לכל מחוז יש אישיות משלו

ובשום מקום זה לא ניכר יותר מאשר בשווקי מדריד. אם אתה רוצה לפגוש כמה מקומיים במדריד, טיול בשוק הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. מצפה להציג בפניכם כמה מהפריטים שחובה לראות – בקרו בדוכנים בשוק האיקוני הזה.

לוסידה ממליצה על מוזיאון ריינה סופיה כמוזיאון החביב עליה במדריד, והוא ממוקם גם במוזיאון לאוס ועיצוב דה מדריד.

ספרד ידועה בשווקי המזון שלה

ומרקדו דה סן מיגל הוא המפורסם ביותר וגם התיירותי ביותר. אם אתה רוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה של שוק האוכל הספרדי, ההיסטוריה והתרבות שלו, ספרד ידועה גם כאחד מיעדי האוכל והשתייה הפופולריים ביותר בעולם.

המבקר הראשון ימצא את מרקדו דה סן אנטון מכריע, אך זהו האוכל השלם של שוקי האוכל במדריד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן