רונן מרדכי גרין עם טיפים ליזמים צעירים

מסע היזמות יכול להיות מסובך וארוך עד לאקזיט. אין לו דרך חלקה עם מספר מסלולים להצלחה. אז אם אתה קורא את המאמר הזה של רונן מרדכי גרין, אני מנחש שאתה כבר על הכביש היזמי ורוצה לדעת כיצד להתמודד עם כמה מהמורות בצורה יעילה יותר.

מאמר זה אינו עוסק ברישום כל הטעויות שאתה יכול לעשות בעת התחלתך כיזם, אלא הוא במתן מספר עצות וטיפים כיצד להתמודד איתן על מנת למזער את ההשפעות השליליות שלהן על העסק שלך.

טיפים אלה של רונן מרדכי גרין יעזרו לך להתגבר על המכשולים הנלווים להיות יזם – הם יעזרו לך ללמוד יותר על עצמך וכיצד לעקוף בעיות טוב יותר. ומי יודע? אולי הטיפים האלה יעזרו לך לגלות משהו חדש על עצמך בדרך!

להלן מספר טיפים ליזמים צעירים מאת רונן מרדכי גרין.

אם אתה יזם, ייתכן שאתה כבר יודע מה אתה רוצה לעשות וכיצד לעשות זאת. אך אם אינך בטוח, להלן מספר טיפים שיעזרו לך להשיק את המסע היזמי שלך:

1. קבל השכלה טובה: מחקרים מראים שבוגר המכללה הממוצע מרוויח מיליון דולר יותר ממישהו ללא תואר.

בוגר המכללה הממוצע מרוויח בחייו מיליון דולר יותר מאשר מישהו שמעולם לא קיבל תואר ראשון. זו מיליון סיבות להשקיע בחינוך שלך ולקבל את הכישורים הדרושים לך כדי להצליח.

2. צור קשרים: הרשת היא חיונית ליזמים ואף פעם לא מוקדם מדי להתחיל ליצור קשרים חדשים.

יזמים עוסקים בבניית רשתות. הם צריכים למצוא לקוחות, שותפים וספקים חדשים. לכן אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל ליצור קשרים חדשים. כיזם, חשוב להתחיל את התהליך בשלב מוקדם בקריירה שלך, כך שאם תזדקק לעזרה בהמשך הדרך, יהיה לך מישהו שמוכן לעזור לך.

3. צבר ניסיון בעבודה בתחום לפני שתפתח עסק משלך: גם אם זה רק בצד, ניסיון ניסיון יאפשר ליזם להבין טוב יותר את נקודות החוזק והחולשה שלו כשזה מגיע הזמן להקים עסק משלו.

ע"פ רונן מרדכי גרין, הקמת עסק היא משימה לא פשוטה. עליך ללמוד כיצד לנהל את הזמן שלך, את הכספים ואת רמות הלחץ שלך. אחת הדרכים למזער את המתח היא להתחיל לצבור ניסיון בתחום לפני שאתה לגמרי לבד. היזם יכול לקחת על עצמו פרויקטים צדדיים עבור החברה בה הוא רוצה לעבוד, כדי שיוכל להתנסות בכישורים שונים וללמוד במה הוא מצטיין. מתי

4. דע את תשוקתך או את שוק הנישה שלך: זה יעזור להדריך יזמים בעת פיתוח

עם כל כך הרבה הזדמנויות עבודה, אנשים רבים פותחים עסק משלהם. אחד השיקולים הראשונים הוא, "מה אני רוצה לעשות?" חשוב לדעת ממה אתה מתלהב או באיזו תעשייה אתה מעוניין כאשר אתה מחפש מוצר להשיק.

ישנם יתרונות רבים בהקמת חברה בשנות העשרים שלך. ביטחון תעסוקתי אינו אחד מהם.

יזמים צעירים צריכים להיות מודעים לכך שעולם העסקים נראה שונה מזה שלפני עשרים שנה. הם צריכים להיות מוכנים לקשיים ולאתגרים שאולי לא נתקלו בהם קודם.

אבל למי שמתלהב ממה שהוא עושה, הפרסים יעלו על הסיכונים. להלן מספר המלצות ליזמים מתחילים:

1) תפרט לגבי מה אתה רוצה לעשות ולמה אתה רוצה לעשות את זה – זה יעזור לך להתמקד יותר במטרות שלך ולמזער הסחות דעת 2) שמור על חייך האישיים בנפרד מחיי העבודה שלך – זה חשוב כי זה יעזור מונעים ממך להישרף 3) המשך ללמוד ולצמוח – קח זמן מהעבודה, גם אם רק לשעה

כיזם צעיר, יש הרבה דברים לדאוג. אבל אל תדאג! להלן מספר טיפים ליזמים שכדאי לזכור.

1. התחל במה שאתה יודע. אל תיכנס למשהו שאתה לא יודע עליו, כי יהיה קשה להצליח. בחר את הענף המתואם ביותר עם כישוריך ותחומי העניין שלך.

2. למד מאחרים שהצליחו לפניך. לעולם אינך יכול ללמוד יותר מדי מאנשים שהלכו לפניך, לכן כדאי לקרוא על סיפוריהם ולבקש מהם עצה אם אפשר. צור קשר עם יזמים מצליחים באינטרנט או באופן אישי לקבלת עצות והנחיות כיצד לבנות את העסק שלך בצורה הנכונה או אפילו רק תובנות כלליות לגבי ניהול עסקים קטנים בעצמם!

3. היו סבלניים; הצלחה לא מתרחשת ברגע אחד מהיר ואם כן זה נדיר!

הייתי ממליץ לך למצוא מנטור. מצא מישהו שהצליח, ואז שוחח איתו ושאל אותו מה הם היו עושים אחרת אם הם היו מתחילים מחדש.

רונן מרדכי גרין גם ממליץ לך למצוא קהילה. מצא אנשים שעושים את מה שאתה רוצה לעשות עכשיו. אני מקווה שאנשים אלה יספרו לך היכן נמצאים החורים בשוק וכיצד הם ממלאים את החורים עצמם.

חשוב גם להתמקד ביעדים או בערכים שלך כיזם, כי אלה יעזרו להנחות את ההחלטות שלך כיזם כמו גם את הפעולות שלך עם אנשים אחרים בעסק.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן